3. leht 7-st

Postitatud: 26 Apr 2010 12:52
Postitas Aix
Pressiga korras.

Pilt

Postitatud: 27 Apr 2010 23:00
Postitas Aix
Pilt

Postitatud: 01 Mai 2010 13:44
Postitas Aix
Mootori hääle kuulsime ära :)
Nüüd on selline probleem, et käimise ajal tuleb kusagilt võimendi vahelt punast õli välja.

Täpsemalt:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/S ... cumulator/

Kellelgi kokkupuudet taolise probleemiga?

Postitatud: 04 Mai 2010 14:28
Postitas jossu
proovitiir autoga tehtud. uus summutisüsteem all ja kena vaikne. Häälestamist tahab veel. Kohapeal läheb pöördesse ilysti, kuid minekut ei ole erilist. Rooli ja pidurivõimu jama veel lahata pole jõudnud. Ehk kelelgil ideid selle kohta? tundub selle alumise topsiku ja ülemise jagaja vahelt tulema seda õli...

Postitatud: 05 Mai 2010 20:06
Postitas Aix
Kundepoolne parem tagasupport ikka puudu... Ei õnnestunud mitmest ühte korralikku kokku saada :?

Postitatud: 05 Mai 2010 20:51
Postitas trevi
Kohapeal läheb pöördesse ilysti, kuid minekut ei ole erilist.
2,5 M30 ongi uimane, minu mäletamist mööda peaks liikuma hakkama seal 4000-st pöördest.

Postitatud: 05 Mai 2010 21:28
Postitas jossu
kusjuures sain ta liikuma. mingine õhutoru oli liikuma hakanud, liigub parasjagu selle masina kohta. Küll aga valge toss taga, st lõhnajärgi tosool. Aga kust ta tuleb? kaan käis survestamises ja pidas ning oli sirge. uus tihend ja kaan korralikult pingutatud...Niipikalt ta veel käind ei ole, et olulist kulu tosooli hulgast täheldada.

Postitatud: 06 Mai 2010 09:53
Postitas Aix
Saab kuskilt infot, palju roolivõimu sisse õli mahub? :roll:

Postitatud: 06 Mai 2010 17:30
Postitas tanele28
Kataloog väidab et 2 liitrit läheb roolivõimu süsteemi.

Postitatud: 06 Mai 2010 19:02
Postitas Aix
Roolivõim lekib ikka :?

Aga kaugelt maalt on alati põnev pakki saada :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 08 Mai 2010 18:53
Postitas Aix
Roolivõim korras, lekkimine tundus peatuvat :)
Kas keegi hea inimene Tartust või selle lähedalt laenaks 7mm kuuskantvõtit, pidurisupportite lammutamiseks?

Enamus mootorist:
Pilt

Valukad vajavad tõsist pesu
Pilt

Tuled! Udukate reflektorid on 90% ulatuses otsas. Nendega vist pole midagi teha..
Pilt
Pilt

Armatuurivalgus. Inspectioni ja Checki saime kustu :)
Aga kas seal all need rohelised-kollased-punased peavad mingi loogika järgi põlema?
Pilt

Maasikas. Täna sai veitsa paduvihma ja enam nii tolmune pole.
Pilt

Postitatud: 08 Mai 2010 19:05
Postitas Jaks
Armatuuris roheliste, kollaste ja punaste rivi loeb õli vahetus välpa. Ja seda siis nii, et algul põlevad rohelised mis hakkavad ühe kaupa kustuma.

Postitatud: 08 Mai 2010 19:22
Postitas jossu
ehk kui kõik rohelised põlevad siis nullis?

Postitatud: 09 Mai 2010 16:23
Postitas V2ike_Suur
Kui rohelised põlevad, siis nullis jah. Aga nad peavad põlema ainult natuke aega pärast käivitamist vist. Kui kollased-punased põlema hakkavad, siis need põlevad pidevalt.

Postitatud: 09 Mai 2010 17:00
Postitas Aix
Ikka oleks 7mm kuuskanti vaja! :(

Mis variandid on siis kui spidokas ei tööta?
Tahhomeeter võbeles ka üsna suvaliselt.

Postitatud: 10 Mai 2010 21:34
Postitas jossu
täna sai auto omale pidurid, toimivad kenasti kuid sissetöötamist veel vaja.
tuled sai kõik üles leitud ning üv-lt veel lahutab ümberregamise, kindlustuse ja ülevaatuse maksud, Ülus ehk kergelt ülekäimine tervelt autolt nagu ikka. Aga juunis loota masinat igapäevaselt tänavatel näha...

Postitatud: 13 Mai 2010 11:01
Postitas Aix
Sai eile pisikesel katsesõidul käidud. Pidurid häälitsevad veel üsna jõuliselt, aga võtavad väga hästi.

Tänane ilmaraport:
Pilt
Pilt

Juhiistme seisukord - kas kellelgi ehk leidub seda heledat riiet, et saaks ehk parandada kuidagi? Või äkki terve korralik mingisugune hele esiiste? :)
Pilt

Siis esiteks vajaks uuendust katuseluugi vänt. Teiseks - kust saaks kontrollida ilmselt siis õli- ja tosoolitaseme andureid, kuna neid peaks küll sees piisavalt olema.
Pilt

Ja siis on keskkonsooliga mingit hardcore pornograafiat tehtud. Kas keegi teab kellelgi mõnda heledat keskpaneeli üle olevat? :)
Pilt
Pilt

Postitatud: 21 Mai 2010 20:09
Postitas Aix
Eile siis sai ARK-is lõpuks paberimajandus korda aetud.
Ülevaatusele ilmselt juuni alguses, kuna praeguse seisuga oleks poole aasta pärast tagasi pidanud tulema.
Siis pisut nokitsesin seda isearetatud alarmi sealt välja. Sellest põhjustatud kaos on päris jõuline:
Pilt
Seal on natuke püsika kaabeldust ka lisaks alarmi jm omale.

Postitatud: 23 Mai 2010 10:10
Postitas Aix
Selline probleem, et pearelee oli veetud läbi alarmikarbi. Nüüd oleks ta kuidagi vaja otse vedada.
Relee ise siis:
Pilt
Tavaliselt ta peaks vist kaitsmekarbi kõrval olema, aga praegusel juhul on salongi veetud, piduripedaali lähedale.
Seal on igatahes kontaktid nummerdatud 87, 87, 86, 85 ja 30. Nüüd ma olen niipalju aru saanud, et kontakti 85 peaks minema maandus mõnest pruunist juhtmest, 86 peaks olema rohelisest juhtmest süüteluku juurest (vool tuleb peale süüte sissekeeramisel). Kas 30 on otse akust vool, punane juhe? Ja mõlemad 87 peaks ajju minema?

Postitatud: 23 Mai 2010 11:06
Postitas trevi
Ma ei tea kuidas E28-l on, aga E23 L-jetronicuga mootoril seda releed ei üldse ei ole. Ainus relee on kütusepumba oma.