3. leht 4-st
Postitatud: 03 Dets 2010 00:26
Postitas -Myyr-
Xim kirjutas:mkudak kirjutas:hetkel on auto amortide ja vedrude peal, niipea kui ma veljed kätte saan tellin padjad ära

siis saan täpselt teada kui suur sinna alla mahub ja kuidas püstakut peab tuunima

Mis tegid siis sinna coilid ja nüüd ehitad uuesti patjade peale veel ümber? Ei saa päris hästi aru mis selle vedrustusega siis tehtud on et nii madal on:D
Auto seisab puht amordikate peal.
vedrusi pole ega midagi : D
Postitatud: 03 Dets 2010 18:21
Postitas mkudak
ikka on vedrud ja amordid, lihtsalt hästi lühikesed aga patjade peale läheb ta niikunii tahaks ikka vajadusel vastu maad lasta auto

Postitatud: 17 Jaan 2011 12:16
Postitas -Myyr-
no..uuendusi millalgi ka oodata : P?
Postitatud: 17 Jaan 2011 22:48
Postitas mkudak
uuendustet siis niipalju, et lähi ajal pannakse saksast üks pakk teele mille sisuks on renault twingo nn. katuse luuk/soft top, mis näeb välja selline

Pole küll bmw toodang aga vast annate andeks

Postitatud: 17 Jaan 2011 22:53
Postitas trevi
see läheb bmw külge? uus moodsalt avatav mootorikate nt

Postitatud: 17 Jaan 2011 23:09
Postitas mkudak
ei see läheb ikka katusele ja loodan, et näkku ei hakata lõõma sellepärast

. Teen ikka auto enda jaoks nind see ei pidanud algusest peale stok auto tulema, usun et paljud asjad ei hakka orginaali armastajatele meeldima, niiet ärge olge pahased

Postitatud: 18 Jaan 2011 01:09
Postitas -Myyr-
Sa tahad teha avatava katuse või : O
Segane..aga seda ma tahan oma silmaga näha.. hoian kindlsti siin teemal silma peal

Postitatud: 18 Jaan 2011 01:28
Postitas daqqer
See eeldab siis mingite päris tugevate lisatalade paigutamist katusepleki alla ümber selle luugi. Sest B piilari tugevduskaar hoiab üpris kõvasti kuuti koos ma arvan.
E30nel sai kõik maha raiutud laest ja katus jäi suht nagu paber tilbendama sinna. Õnneks sellel pillil oli sees torupuur mis seda kremplit kõike paigal hoidis, aga kui poleks olnud oleks küll üpris halb olnud.
Ken
Postitatud: 18 Jaan 2011 12:06
Postitas mkb
Postitatud: 18 Jaan 2011 15:13
Postitas daqqer
Twingo ragtop sellel kaa.
Tuttava masin.
Ken
Postitatud: 08 Mär 2011 00:15
Postitas -Myyr-
Kuule kuule..aega palju möödas..
Mida uuemat : D? Kangesti ootame

Postitatud: 10 Mär 2011 22:08
Postitas mkudak
hetkel on niiet pole aega tegeleda selle autoga kuna töö uputus on lihtsalt ja esmajärjekorras oleks enda vagun mis vajaks uut värvi kihti aga jõudsid minuni kaks õhkvedrustuse patja mis sobivad oma suuruse poolest ideaalselt, eks kui aega saan, et tegeleda selle autoga siis hakkan ka siia kirjutama. Esialgset plaani kahjuks täita ei suuda, et see suvi hakkab auto tänavatel liiklema aga peale vaguni vuntsimist võtan kala päevakorda

Postitatud: 10 Mär 2011 22:11
Postitas Helar1
Tubli,
mille alt õhkvedrustus pärit on? Ootan huviga juba selle auto valmimist.
terv,
Helar
Postitatud: 10 Mär 2011 22:17
Postitas mkudak
tegu on aftermarket patjadega, sain tuttavalt 2 erivanta patja, et neid mõõta ja vaadata kas sobivad sellised, siis saab tellida kiti koos kogu juurde kuuluva nodiga. Eks need kes mu vagunit on näinud võivad aimata, et see hai ka igav ja üksluine ei tule, igasuguseid hulle mõtteid on ja on enamvähem plaan paika juba pandud
Postitatud: 10 Mär 2011 23:14
Postitas cheech
shark from tšernobõl...
Postitatud: 19 Mär 2011 20:57
Postitas MaX525
mkudak kirjutas:

ja eks läheb kõvemaks koopa rullimiseks kuna need kraabivad ikka koopa serva
kuule aga kui laiad need on sul?ja kus saab plekkidest laiad plekke teha?vqid mulle vastust psi saata

Postitatud: 06 Apr 2011 19:26
Postitas mkudak
Postitatud: 06 Apr 2011 19:31
Postitas Hai
No paneb päid pöörama kindlasti, isegi kui ei meeldi.
Postitatud: 06 Apr 2011 19:47
Postitas -Myyr-
mm..samas rehv on suht peale ventitatud.. vika siis rattad lääpa ja ongi kõik : D
Paistab, et siit foorumist tuleb kaks autot.. mis vägagi päid pöörama paneb..
Nagu ka Hai ütles.. kas meeldib või mitte..
I like.. võibolla veits laiad : D hakkab looma ringraja autot. lol
Postitatud: 06 Apr 2011 19:57
Postitas mkudak
tagumised rattad on tegelikult ikka suht lääpas aga pildilt ei pasita väga välja ja ette ongi sellepärast vaja flantse ja camber kiti ehk siis asjad millega saab rattaid lääpa ajada. rattad on täpselt niilaiad kui olema peavad, vahest olen isegi mõelnud, et veljed võiksid toll laiemad olla. Rehvid on siis ikka eelmistega väga erinevad, ees on 9,5" velg/rehv 195/45/16 ja taga 11"velg/rehv 215/40/16.