3. leht 4-st

Postitatud: 10 Dets 2010 11:28
Postitas Jaks
Mina olen ühte väga heas korras vana kere näinud. Ja pean tunnistama, et selleks oli minu sinine e28 535, millel oli roostet minmaalselt. Ehk siis tungi kohtade ümbrus ja esmeste suurte tungi kohtade plekid.
Seega ma ei julgeks väita, et pole suht korralike keresi. Aga muidugi minu oma ei olnud ka eesist pärit.

Postitatud: 10 Dets 2010 11:38
Postitas meelis k
Jaks kirjutas:Mina olen ühte väga heas korras vana kere näinud. Ja pean tunnistama, et selleks oli minu sinine e28 535, millel oli roostet minmaalselt. Ehk siis tungi kohtade ümbrus ja esmeste suurte tungi kohtade plekid.
Seega ma ei julgeks väita, et pole suht korralike keresi. Aga muidugi minu oma ei olnud ka eestist pärit.
Täpselt.

Aga alati kui ma näen kapoti all lohakalt paigaldatud koonusfiltrit, ei teki mul kunagi mõtet, et auto on ülihästi hooldatud ning hoitud.

Postitatud: 10 Dets 2010 11:46
Postitas -Myyr-
Selle teemaga tuleb vist põnev foorumi jutlustus.

Eks näeme kuidas siis projekt edeneb aja möödudes.

Eks me kõik ütleme oma arvamused ja näpunäited mis mingilmääral peaks olema sulle abiks.

Aga edu ja jõudu.. Sest seda kõike läheb sul päris palju vaja

Postitatud: 10 Dets 2010 13:47
Postitas karmo
meelis k kirjutas:
Jaks kirjutas:Mina olen ühte väga heas korras vana kere näinud. Ja pean tunnistama, et selleks oli minu sinine e28 535, millel oli roostet minmaalselt. Ehk siis tungi kohtade ümbrus ja esmeste suurte tungi kohtade plekid.
Seega ma ei julgeks väita, et pole suht korralike keresi. Aga muidugi minu oma ei olnud ka eestist pärit.
Täpselt.

Aga alati kui ma näen kapoti all lohakalt paigaldatud koonusfiltrit, ei teki mul kunagi mõtet, et auto on ülihästi hooldatud ning hoitud.
Olen ise ka keretöid teinud tean mis need on, pole väitnudki et kere ideaalne on, kindlasti tuleb mingeid üllatusi välja.
Ja ma pole maininudki et hästi hoitud, see auto alles natukene alla kuu aja minu käes, pole jõudnud eriti midagi tehagi veel.
Ja seda koonusfiltrit pole ka mina paigaldanud sinna, see nende nagade töö kellelt auto ära tõin.

Postitatud: 10 Dets 2010 14:09
Postitas Jaks
Aga igaljuhu on hea meel kui sellest siin üks korralik aparaat valmis saab.
Seega jõudu toimetamisel.

Postitatud: 10 Dets 2010 14:14
Postitas mkb
Loodame jah, et siit siis midagi tuleb kah, mitte ei lähe nii nagu Calibraga :lol: .

Postitatud: 10 Dets 2010 16:54
Postitas karmo
calibra alles ja mõte pole veel kustunud!

Postitatud: 15 Dets 2010 00:28
Postitas karmo
Nüüd põhjamatt ja muu üleliigne eemaldatud salongist.
3-4 auku on põhjas muidu korralik, need likvideerin ära, ning siis peaks salongist korras olema. siis veel vahetada juhipoolne tiib ja küljekarp, pagasnikuluuk(võimalik et tuleb klaasplastist) ning kapott(tuleb klaasplastist).

Uueks aastaks tahaks salongist augud ära eemaldada, siis oleks sellega korras ning siis peab minema raha teenima et edasi ehitada :)

Postitatud: 15 Dets 2010 01:02
Postitas fiziks
pagassi klaasplastist teha on küll suht pointless, mis see kaaluski, kõva 6-7kg?

aga üldiselt, kas plaanid need kapotid ja luugid osta või ise valmistada kuidagi?

Postitatud: 15 Dets 2010 01:06
Postitas karmo
kapotti siin pakuti juba, arvatavasti peab ära võtma tolle.
pagasiluugi asi lahtine, kuna alumine äär suht roostes siis välja ta tuleks kindlasti vahetada.

Postitatud: 20 Dets 2010 22:24
Postitas karmo
Pole vahepeal midagi nagu osanud kirjutada.
Hetkel auto siis dieedile pandud ja eemaldan autolt üleliigset staffi.
Natuke kõpitsen kere ka, ilmnes paar auku põhjas, ja siis veel poritiib veel vaja ette võtta ja küljekarp, siis vast esialgu kerega kõik.

samas käib suurem mõtte töö käigukasti ümber, et mis moodi see mure lahendada.

Postitatud: 22 Dets 2010 02:58
Postitas fiziks
mis selle käigukastiga siis mureks on?

Postitatud: 22 Dets 2010 07:08
Postitas karmo
mure seisneb selles et pole V8 mootorile käigukasti.

Postitatud: 22 Dets 2010 09:12
Postitas heigo
on küll müügis , otsida tuleb .

ütle kohe et selle rahaga(tasuta) pole saada , mida oled nõus maksma ?

hetkel üks 6-ene manuaal müügis 2500€

+ soome bmw foorumis on veel mõned pakkumisel

samuti on ühe 540-i pealt üks tremec müügis 1500€

Postitatud: 22 Dets 2010 09:24
Postitas raimo
2500 euro eest saab juba palju parema kasti kui see BMW oma.

Tuleks ükskord foorumis postitamise asemel peaga mõtlema hakata ja näha, et on palju kättesaadavamaid lahendusi.
Aga kui mõelda ei viitsi, siis 5-käigulise võin raske raha eest isegi ära müüa :D

Postitatud: 22 Dets 2010 16:49
Postitas fiziks
poolenisti nii uudishimust uurin, et kui raske see raha oleks? :D

Postitatud: 22 Dets 2010 17:06
Postitas reyo22
Mis vanast mootorist saab?

Postitatud: 22 Dets 2010 18:20
Postitas karmo
2500 ja 1500 euro kast, et ma ei tea nii suur janu mul ka selle kasti järele pole et nii palju peaks sinna taguma.
Keegi pole väitnudki et tasuta.

Ja siiski otsitav kast on 3.0 V8 5 käiguline manuaal.

Rahas pole probleem vaid siiani mis ma kasti olen otsinud juba, romulad ja jutud läbi helistanud, BMW foorumist sama moodi, olen ainult ühe pakkumise saanud ja tal pole ka otsest vajadust müüa. ning pm 10k lihtsalt kasti eest on ikka palju, ennem ootan ja nokin keret, sest kastid ei saa otsas veel olla.
normaalne hind oleks 10k kast, hooratas ja sidur, vb natukene rohkemgi, aga põhimõtteliselt 10k kasti eest on liiga palju.

Ja on ka üks teine lahendus on ka olemas, et lihtsalt kuidagi istutada rida mootori käigukast V-mootori otsa.

Vana mootor tuleb maha pealt ja läheb müüki arvatavasti. pole veel mõelnud sellele.
reyo22 sa pole ainus kes seda juba küsinud on.

:roll:

Postitatud: 22 Dets 2010 20:32
Postitas fiziks
no kui sa arvad, et 10k korraliku (mis ei tähenda mitte uue või ideaalkorras, vaid siiski kasutatud ent täiesti korralikult toimiva) v8 kasti eest on hirmus palju siis karta on, et sa jäädki seda keret nokkima ja unistama.

ridakuue kast sinna aretada mingi adapteriga tuleks ilmselt odavam ja kiiremgi.

Postitatud: 23 Dets 2010 00:37
Postitas karmo
no 3.0 V8 käimarid liiguvad vahemikus 2-5k eestis, ja pm 10k on selljuhul küll palju maksta.

unistada ma ei viitsi, suht mõtetu on selline asi, parem otsin erinevaid lahendusi kuidas odavamalt ja praktilisemalt läbi saada.