3. leht 6-st
Postitatud: 15 Veebr 2011 20:02
Postitas jossu
See õli on jah jama, ise olin kõvasti hädas eelmise aasta talveralli ajal. -20 ja jäine tuul. Ommikul läks auto käima, tegi koledat häält ja järgmisel hetkel lõi õlifiltri rõngastihendi minema, õli oli lihtsalt nii paks, et filtri tõmbas kinni...
Postitatud: 15 Veebr 2011 21:28
Postitas Ruut
10W õli on üldjuhul sobilik kuni -20C. Seega tavapärasesse kodumaisesse talve täiesti sobilik õli. -30C juures hakkab ka metall juba rabedamaks muutuma. Meil siin üks kogenud kopajuht avaldas kõvahäälselt arvamust, et alla -20 nad eelmises firmas tehnikat käivitama ei hakanudki sest see kvalifitseerus tehnika lõhkumiseks
http://www.vw-resource.com/images/multigrade.jpg
Postitatud: 15 Veebr 2011 21:59
Postitas Jaks
Tabeli järgi on jah nii.
Kuid päris elus tundub, et viga on tihtipeale just nende õlidega mis mõeldud kõrgforseeritud mootoritele.
Teises autos on kasutusel 10W-40 ja pole mingit probleemi. Seega ei peitu päris tõde ka selles esimeses numbris.
Postitatud: 09 Mär 2011 19:23
Postitas Jaks
Postitatud: 09 Mär 2011 19:31
Postitas Jaks
Postitatud: 09 Mär 2011 21:05
Postitas mkb
Tagumisi peatugesid njetu?
Postitatud: 09 Mär 2011 21:10
Postitas Jaks
Esimene omanik pole neid vist lisa raskusena vajalikuks pidanud
mkb kirjutas:Tagumisi peatugesid njetu?
Postitatud: 10 Mär 2011 10:56
Postitas raunz
Jaks kirjutas:Esimene omanik pole neid vist lisa raskusena vajalikuks pidanud
mkb kirjutas:Tagumisi peatugesid njetu?
Tagaistujatel võib siis ägedamal kiirendusel küll kaela välja väänata kui peatuge pole, mis kinni püüaks

Mind häirib salongis puitliistude puudumine

Postitatud: 10 Mär 2011 11:09
Postitas epm 12
M5-te ja puitliiste koos näha on eri haruldus, need olid nendel ainult harva ja eri tellimusel vist.
Postitatud: 10 Mär 2011 11:17
Postitas Jaks
Eks see auto on mõeldud ikka eelkõige juhile
raunz kirjutas:
Tagaistujatel võib siis ägedamal kiirendusel küll kaela välja väänata kui peatuge pole, mis kinni püüaks
Postitatud: 10 Mär 2011 15:12
Postitas kustas
Meeldib, kohe väga meeldib

.
Postitatud: 10 Mär 2011 15:27
Postitas rean
Palju Bosch küünla tüki eest küsib ?
Postitatud: 10 Mär 2011 15:57
Postitas Jaks
Olenevalt kohast kuid enamsti poodides 8,6 EUR/tk.
rean kirjutas:Palju Bosch küünla tüki eest küsib ?
Postitatud: 17 Mär 2011 19:24
Postitas Jaks
Postitatud: 17 Mär 2011 23:44
Postitas raunz
Täiesti tüüpilised E34 roostekohad. Väga hea, et korralikult korda saab vähemasti.
Postitatud: 18 Mär 2011 11:57
Postitas Jaks
Üritan jah need probleemsed kohad enne ära parandada kui asi väga hulluks läheb.
Samas autol vanust ka 19 aastat ja seega selliseid kohti ikka selle ajaga tekkib.
raunz kirjutas:Täiesti tüüpilised E34 roostekohad. Väga hea, et korralikult korda saab vähemasti.
Postitatud: 23 Mär 2011 12:13
Postitas Piimanina
Ma ei tea kui originaalsust sa hindad aga see tihekodar velg istub seal all väga hästi

Postitatud: 23 Mär 2011 13:03
Postitas Jaks
No velgi on mul selle auto jaoks 3 komplekti.
Ehk siis originaalid ja kask komplekti mis tihedate kodaratega.
Need mida siin näha on olnud on sellised vahepealsed mida siis kasutan kas M+S rehvide või siis rajal käimise jaoks .
Piimanina kirjutas:Ma ei tea kui originaalsust sa hindad aga see tihekodar velg istub seal all väga hästi

Postitatud: 28 Mär 2011 19:56
Postitas Jaks
Postitatud: 06 Apr 2011 20:21
Postitas karmo
Super töö Tõnise poolt, ainuke kes Vigalas siin midagi oskab teha autokerega minu teada
