3. leht 7-st

Postitatud: 08 Veebr 2006 15:40
Postitas Jaan
Materjali müüakse meetriga kuid riidel on omad standardid. Pikkuse laiuse suhe võib materjalil olla 1000mmx1400mm (või näiteks 1000mmx3000mm).

Endal oli samuti ühte meetrit istmekattele vaja (miinimumkogus), aga läks siis isegi nii hästi et 1000mmx1400mm tüki asemel saadeti 1500x1400mm ehk siis poole sai peale kauba. Hullud päevad bemarikeskuses :D Noh ja on ka mingit kütusevoolikut ühe meetri jagu tellitud kuid saadeti 2,4... Selliste asjade üle on aga alati hea meel. Kui ikka BMW Saksamaa ladu pakib sulle koti siise 2,4 meetrit voolikut ja ütleb, et see on 1 meeter siis see on igati positiivne :wink:

Jõudu istme korrastamisel!

Postitatud: 15 Veebr 2006 14:04
Postitas Silwer
Natuke siis hetkeseisust ja ka tulevikuplaanidest:
Üleeile sain siis järgmise laadungi juppe UM-ist kätte, ostsin uued nivoosüsteemi torud, hoovastiku, amortide tugilaagrid, tolmukatted, läbilöögi puhvrid ja lisaks siis veel mõned iluvidinad: katuseluugi tuulesuunaja koos hoovastikuga (vana oli katki) ja ka pagasniku luugi külge käiva tööriistade hoidja - see oli autol millegipärast üldse puudu ja ühegi teise auto oma sinna poleks sobinud. Nüüd siis vaja veel kuskilt leida täiskomplekt tööriistu. Sai ka ostetud õhukulumõõtja ja seguklapi vaheline lõdvik - vana oli selline imelik...

Hetke seisuga siis ostetud UM-ist juba 9412,4 eek eest juppe. Üks tellimus on veel tulemata - vast mõned tuhanded veel juurde.

Hetkel siis tegeletakse tagasillaga, loodan et saab kogu süsteemi korralikult toimima. Tehakse ka üldine hooldus ja vahetatakse kõikvõimalikud vedelikud ning paigaldatakse turvavarustus (signa + immo).

Peale seda läheb auto värvimisse. Värvitakse nn. seelik selga. Proovin aretada autole ka mingeid logari moodi asju et vältida kere roostetamist. Ja ka auto põhja lasen üle käia mingi roostet vältiva vahendiga. Samaaegselt värvimisega lähevad esiistmed remonti. Paigaldan istmesoojendused ja lasen vahetada välja osa juhiistme nahast.

Kui need asjad tehtud siis jääb vaid tegeleda salongiventilaatori probleemiga mis millegipärast ei taha igas asendis töötada, kuid eks sellele leiab lahenduse.

Praegu otsin ka teist komplekti velgi autole, need siis jääksid talveratasteks. Ehk siis kui vaja millegipärast talvel liigelda et see siis ka võimalik oleks. Talve velje mõõt tuleb 17 tolli. Olen otsinud BBS velgi aga ega neid naljalt saada ei ole. Praegu on jäänud kaalukausile M5 velje replicad. Põhjuseks see et nad suht sarnased minu suve veljele ja samas on nad uue velje kohta naeruväärselt odavad.
Sellised siis: Pilt
* ma tean küll et teile see velg eriti ei meeldi aga mis teha... :)
Talverehviks tuleb Continental mõõdus 225/45R17.

Igasugused mootori tuunimise plaanid jäävad kaugemasse tulevikku, praegusel hetkel on tähtsamaid asju plaanis - 328i kevadeks korda seada, eluaseme vahetus jne.

Postitatud: 15 Veebr 2006 14:37
Postitas Arvo
Selle aastakäiku masinale peaks olema juba tehasest plastikust logarid ja kui neid seal mingil põhjusel ei ole siis on kindlasti võimalus tellida. Mingid "kadaka turu" logarid ei pruugi sinna kuigi lihtsalt istuda ja ei näe ka kuigi esteetilised välja.

Rooste tõrjumine põhja alt lihtsalt mingi mastiksi või vedelikuga on selline küsitav tegevus, bemmi originaalmastiks ei lase sel ju toimida? Enda ex 325-l nimelt avastasin ühel päeval kogemata, et täiesti terve põhjamastiksi all oli ainult roostepuru - rooste enamasti hakkab närima seestpoolt ja ennetustööna tuleks hoopis autost välja tõsta vett täis põrandamatt. Vanematel bemmidel on matt õhuke ja vett imev osa on ainult väljaspool aga sinu autol peaks olema juba see paksem poroloonist matt mis on veekindla kummikihi sisse vulkaniseeritud (paraku on efekt vastupidine, kattekiht läheb katki ja matt imeb end vett täis).

Edit: kas siis nendel istmetel juba tehasest istmesoojenduseid ei olnudki küljes?

Postitatud: 15 Veebr 2006 14:50
Postitas Silwer
Kas sa pead seda juppi nr. 14 siin pildil logariks: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=10

Sest mina nagu küll midagi muud ei leia www.realoem.com lehelt mis seal võiks logari ülesannet täita...

* põranda matt märg ega niiske ei ole aga eks ma viskan sinna alla igaks juhuks pilgu et pärast mingeid üllatusi ei oleks. Ja istmesoojendused olid USA-s lisavarustus ning sellele autole neid ei olnud tellitud.

Postitatud: 15 Veebr 2006 20:13
Postitas Arvo
Tegelikult arvasin millegipärast, et seal on samasugust plastikust logarit kasutatud teistel sama ajastu bemmidel aga näib, et seal on kõik samamoodi nagu 70ndate lõpu kuuekal :? :roll: samas isiklikest tähelepanekutest julgen väita, et 6 seerial esitiivad eriti ei roosteta, kui siis ainult sealt alt küljekarbi juurest.

Postitatud: 15 Veebr 2006 21:48
Postitas Ruut
Arvo kirjutas:samas isiklikest tähelepanekutest julgen väita, et 6 seerial esitiivad eriti ei roosteta, kui siis ainult sealt alt küljekarbi juurest.
mina julgeks oma tähelepanekutest hoopis väita, et esitiivad on ühed roostealtimad kohad. eriti just ülemine serv.

Postitatud: 16 Veebr 2006 08:56
Postitas Arvo
Ruut kirjutas:mina julgeks oma tähelepanekutest hoopis väita, et esitiivad on ühed roostealtimad kohad. eriti just ülemine serv.
Veider, mul 79 aasta masinal, mis mujalt oli nagu šveitsi juust, polnud esitiibadele suurt midagi ette heita. See ülemine valtsitud serv on samas tõesti selline kahtlane koht kuhu võiks niiskus hästi koguneda.

Postitatud: 22 Veebr 2006 22:57
Postitas Silwer
Eile sai siis auto veermik lõpuks tip-top korda. Täna käisin ja võtsin auto arvele. ARK-s olid ikka parajad udud koos - passi läks 160kw ja ilma katita. Aga kuna see mind eriti ei häirinud siis las jääb - niigi peedistati mind seal päris jupp aega igasugu asjadega.

Sain siis ka uued numbrid, need siis USA mõõdus. Esimese numbri paigaldus oli lihtne. Tagumise paigaldamiseks see ARK-s müüdav numbrialus ei sobinud - liiga kõrge... :?

Otsisin siis sellist numbri alust mis sobiks. Lõpuks leidsin aga sellel olid allservas kirjad "Hyundai Countryside" - :roll: - see polnud nagu päris teemasse aga kuna paremat alust kusagilt võtta polnud siis läks see käiku. Õhtul siis modifitseerisin numbrialust sedavõrd et see Huidai jne kiri pole enam nähtav... :)

Sai ka ülevaatus tehtud - ühtegi viga ei avastatud.

Homme läheb siis auto värvimisse.

Postitatud: 01 Mär 2006 10:00
Postitas Silwer
Tänu ühele abivalmis isikule sai tellitud USA-st auto ajalugu, näeb välja siis selline:

>VEHICLE DESCRIPTION
>--------------------------------------------------------------------------
>
>Year/Make/Model: 1988 BMW 635CSI AUTOMATIC
>Body Style: COUPE
>Engine: 3.4L L6 PFI SOHC
>Fuel: GASOLINE
>Driveline: REAR WHEEL DRIVE
>
>Safety Equipment:
> 4 wheel ABS, Driver front air bag/passenger side active (manual) belt
>
>Standard Equipment:
> Power Windows, Power Steering, Air Conditioning, AM / FM Cassette, Power
>Brakes, Power sun / moon roof, 6-digit Odometer
>
>--------------------------------------------------------------------------
>SECTION 1 ACCIDENT CHECK
>--------------------------------------------------------------------------
>
>TOTAL LOSS CHECK:
>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>* GOOD NEWS! No severe damage events were ever reported by a DMV for this
>1988 BMW 635CSI AUTOMATIC (WBAEC8415J3266271). If you find that
>any of the following severe problems were reported by a DMV and not
>included in this report, CARFAX will buy this vehicle back.
>You must register to activate this free guarantee!
>
> *OK* Salvage Title *OK* Loss Due to Fire Title
> *OK* Junk Title *OK* Flood Damage Title
> *OK* Rebuilt/Reconstructed Title *OK* Hail Damage Title
> *OK* Dismantled Title *OK* Canadian Total Loss
>
>OTHER ACCIDENT INDICATORS:
>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>This 1988 BMW 635CSI AUTOMATIC (WBAEC8415J3266271) HAD accident
>indicators reported to CARFAX from its sources. This section checks for
>accidents and/or related damage reported from many public and private
>sources.
>Not all accidents are reported to CARFAX. A vehicle inspection completed
>by your dealer or professional mechanic is recommended.
>
> Salvage Auction Record..............> NO Salvage Auction Record Reported
> Fire Damage Record..................> NO Fire Damage Record Reported
> Crash Test Vehicle Record...........> NO Crash Test Vehicle Record
>Reported
> Airbag Deployment Record............> NO Airbag Deployment Record
>Reported
> Frame Damage Record.................> NO Frame Damage Record Reported
> Damage Disclosure Record............> NO Damage Disclosure Record
>Reported
> Police Accident Record..............> Police Accident Record Reported
> Collision Repair Facility Record....> NO Collision Repair Facility
>Reported
>
>Reported Accidents:
>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>
> Date: 07/02/2004
> Source: Wisconsin Police Report
> Description:
> Accident Reported
> in Milwaukee County
> Vehicle involved in crash
> with another motor vehicle
> Very minor damage reported
>
> Wisconsin Police Reports:
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>
> Provide an estimate of the extent of damage in its
> accident reports. The levels of damage are:
>
> SEVERE: The vehicle cannot be driven from the accident scene due to
> severe damage or an injury. This level of damage often results in a
> Salvage or Junk title.
>
> MODERATE: The accident damage affects the operation of the vehicle
> and/or its parts. Examples include broken windows, trunk lids,
>doors,
> bumpers and tires.
>
> MINOR: The accident damage does not affect the operation of the
>vehicle.
> Examples include dented bumpers, fenders, grills and body panels.
>This
> level of accident should not compromise vehicle safety.
>
> NO DAMAGE: The vehicle was not damaged.
>
>
> Are required if the estimated damage exceeds $1000
>
> Are released to CARFAX approximately 3 months after the accident date
>
> Accident Notes:
> ~~~~~~~~~~~~~~~
> According to the National Safety Council, Injury Facts, 2001 Edition,
> 11% of the 224 million registered vehicles in the U.S. were involved
> in an accident in 2000. Over 90% of these were considered minor or
> moderate.
>
> CARFAX depends on public and private sources for its accident data.
> Each one of these sources has different processing times. CARFAX
> can only report what is in our database on 28.Feb.2006 21:47:20.
> New data will result in a change to this report.
>
>--------------------------------------------------------------------------
>SECTION 2 MILEAGE ACCURACY CHECK
>--------------------------------------------------------------------------
>
>TRUTH-IN-MILEAGE CHECK:
>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>* RESULT: GOOD NEWS!
>No major odometer problems were ever reported by a DMV under the
>Truth-In-Mileage Act for this 1988 BMW 635CSI AUTOMATIC
>(WBAEC8415J3266271).
>If you find that any of the following odometer problems were
>reported by a DMV and not included in this report, CARFAX will
>buy this vehicle back. You must register to activate this free guarantee!
>
> *OK* Not Actual Mileage Title - issued by DMV when the owner discloses
> mileage fraud or a broken odometer.
>
> *OK* Exceeds Mechanical Limits Title - issued by DMV when the owner
> discloses an odometer rollover.
>
>ODOMETER ROLLBACK CHECK:
>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>* RESULT: GOOD NEWS!
>CARFAX found no odometer rollbacks for this
>1988 BMW 635CSI AUTOMATIC (WBAEC8415J3266271).
>Rollbacks reported in this section originate from readings
>collected by a DMV or other verifiable source.
>
>MILEAGE CONSISTENCY CHECK:
>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>* RESULT: GOOD NEWS!
>CARFAX found no inconsistent odometer readings in the mileage history
>of this 1988 BMW 635CSI AUTOMATIC (WBAEC8415J3266271).
>
>Date: Mileage:
>~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~
>06/19/1990 9,916
>----------------------------------------
>04/25/1997 42,009
>----------------------------------------
>05/28/1997 43,000
>----------------------------------------
>05/08/1998 56,844
>----------------------------------------
>10/06/1998 62,985
>----------------------------------------
>11/11/1998 64,077
>----------------------------------------
>01/14/1999 66,069
>----------------------------------------
>05/25/1999 70,000
>----------------------------------------
>06/04/1999 70,665
>----------------------------------------
>12/07/1999 72,216
>----------------------------------------
>03/07/2000 76,000
>----------------------------------------
>06/10/2000 77,638
>----------------------------------------
>08/11/2000 79,303
>----------------------------------------
>12/16/2000 84,054
>----------------------------------------
>03/27/2001 87,000
>----------------------------------------
>04/27/2001 88,725
>----------------------------------------
>12/20/2001 93,630
>----------------------------------------
>04/16/2002 96,609
>----------------------------------------
>04/10/2003 103,000
>----------------------------------------
>12/02/2003 103,925
>----------------------------------------
>02/13/2004 105,000
>----------------------------------------
>05/28/2004 110,464
>----------------------------------------
>
>--------------------------------------------------------------------------
>SECTION 3 LEMON CHECK
>--------------------------------------------------------------------------
>
>* GOOD NEWS!
>No manufacturer buyback was ever reported by a DMV for this
>1988 BMW 635CSI AUTOMATIC (WBAEC8415J3266271). If you find that a
>manufacturer buyback was reported by a DMV and not included in this
>report, CARFAX will buy this vehicle back.
>You must register to activate this free guarantee!
>
>--------------------------------------------------------------------------
>SECTION 4 OWNERSHIP CHECK
>--------------------------------------------------------------------------
>
>Ownership History:
>~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>CARFAX estimates that this 1988 BMW 635CSI AUTOMATIC (WBAEC8415J3266271)
>had 3 owner(s). CARFAX analyzed this vehicle's title history and other
>supporting events to identify potential ownership transfers. In compliance
>with the U.S. privacy laws, CARFAX does not collect or report owner names
>or addresses.
>
>Estimated Owners: Date: Location:
>~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~ ~~~~~~~~~
>1st owner No data No data
>2nd owner 05/17/1997 Wisconsin
>3rd owner 12/30/2003 Wisconsin
>
>Types of Owners:
>~~~~~~~~~~~~~~~~
>This 1988 BMW 635CSI AUTOMATIC (WBAEC8415J3266271) was
>checked for 8 types of registrations.
>
> Personal Use Registration............> NO Personal Use Registration
>Reported
> Lease Registration..................> NO Lease Registration Reported
> Rental Registration.................> NO Rental Registration Reported
> Taxi Registration...................> NO Taxi Registration Reported
> Fleet Registration..................> NO Fleet Registration Reported
> Commercial Registration.............> NO Commercial Registration
>Reported
> Non-Profit Registration.............> NO Non-Profit Registration
>Reported
> Built to Non U.S. Standards Record..> NO Built to Non U.S. Standards
>Record Reported
>
>--------------------------------------------------------------------------
>SECTION 5 RECALL CHECK
>--------------------------------------------------------------------------
>BMW does not report recall information for specific vehicles to CARFAX.
>
>You can contact an authorized dealership or BMW at 1-800-334-4269
>to find out if this 1988 BMW 635CSI AUTOMATIC (WBAEC8415J3266271)
>still has recalls that require repair.
>
>--------------------------------------------------------------------------
>SECTION 6 WARRANTY CALCULATOR
>--------------------------------------------------------------------------
>
>CARFAX cannot calculate the remaining coverage for this
>1988 BMW 635CSI AUTOMATIC (WBAEC8415J3266271) because no
>original manufacturer warranty information was reported
>to CARFAX from its source.
>
>Estimated start date of warranty: 05/23/1995
>Last reading reported on 05/28/2004: 110,464 miles
>Today's Date: February 28, 2006
>
>Basic Original Warranty:
> No data reported to CARFAX
>Drivetrain Original Warranty:
> No data reported to CARFAX
>Emissions Original Warranty:
> No data reported to CARFAX
>Corrosion Original Warranty:
> No data reported to CARFAX
>Transferable Original Warranty:
> No data reported to CARFAX
>Roadside Assistance Original Warranty:
> No data reported to CARFAX
>Safety Belt & Inflatable Restraint Original Warranty:
> No data reported to CARFAX
>Specific Components Original Warranty:
> No data reported to CARFAX
>
>CARFAX Warranty Check provides an estimate of this vehicle's
>remaining warranty coverage. It does not take into account some
>vehicle history events. For example, major accidents resulting
>in Salvage or Junk titles that may void the original
>manufacturer warranty or ownership transfers that may decrease
>warranty coverage. This warranty information is only valid for vehicles
>manufactured for sale in the US. Complete warranty coverage information is
>available for this vehicle at the
>BMW web site.
>
>--------------------------------------------------------------------------
>DETAILED VEHICLE HISTORY
>--------------------------------------------------------------------------
>
>CARFAX searched more than 4 billion records from over 7,600 sources
>and found 28 record(s) for this 1988 BMW 635CSI AUTOMATIC
>(WBAEC8415J3266271).
>------------------------------------------------------
>Date: 06/19/1990
>Odometer Reading: 9,916
>Information Source:
> Wisconsin
> Motor Vehicle Dept.
> Milwaukee, WI
> Title #90170B6011
>
>General Comments:
> Odometer reading reported for title
> or registration
>
>------------------------------------------------------
>Date: 05/23/1995
>Information Source:
> Wisconsin
> Motor Vehicle Dept.
> Milwaukee, WI
> Title #90170B6011
>
>General Comments:
> Title or registration issued
>
>------------------------------------------------------
>Date: 03/04/1997
>Information Source:
> Dealer Inventory
> Milwaukee, WI
>
>General Comments:
> Vehicle offered for sale
>
>------------------------------------------------------
>Date: 04/25/1997
>Odometer Reading: 42,009
>Information Source:
> Wisconsin
> Motor Vehicle Dept.
> Milwaukee, WI
> Title #9713749143
>
>General Comments:
> Odometer reading reported for title
> or registration
>
>------------------------------------------------------
>Date: 05/17/1997
>Information Source:
> Wisconsin
> Motor Vehicle Dept.
> Milwaukee, WI
> Title #9713749143
>
>General Comments:
> Title or registration issued
> New owner reported
>
>------------------------------------------------------
>Date: 05/28/1997
>Odometer Reading: 43,000
>Information Source:
> Wisconsin
> Inspection Station
>
>General Comments:
> Passed emissions inspection
>
>------------------------------------------------------
>Date: 05/08/1998
>Odometer Reading: 56,844
>Information Source:
> Service Facility
>
>General Comments:
> Vehicle serviced
> Electrical system serviced
> Lubed oil and filter changed
>
>------------------------------------------------------
>Date: 10/06/1998
>Odometer Reading: 62,985
>Information Source:
> Service Facility
>
>General Comments:
> Vehicle serviced
> Lubed oil and filter changed
> Brakes serviced
> Cooling system serviced
> Suspension system serviced
>
>------------------------------------------------------
>Date: 11/11/1998
>Odometer Reading: 64,077
>Information Source:
> Service Facility
>
>General Comments:
> Vehicle serviced
>
>------------------------------------------------------
>Date: 01/14/1999
>Odometer Reading: 66,069
>Information Source:
> Service Facility
>
>General Comments:
> Vehicle serviced
> Lubed oil and filter changed
>
>------------------------------------------------------
>Date: 05/25/1999
>Odometer Reading: 70,000
>Information Source:
> Wisconsin
> Inspection Station
>
>General Comments:
> Passed emissions inspection
>
>------------------------------------------------------
>Date: 06/04/1999
>Odometer Reading: 70,665
>Information Source:
> Service Facility
>
>General Comments:
> Vehicle serviced
> Lubed oil and filter changed
>
>------------------------------------------------------
>Date: 12/07/1999
>Odometer Reading: 72,216
>Information Source:
> Service Facility
>
>General Comments:
> Vehicle serviced
> Lubed oil and filter changed
> Suspension system serviced
>
>------------------------------------------------------
>Date: 03/07/2000
>Odometer Reading: 76,000
>Information Source:
> Wisconsin
> Inspection Station
>
>General Comments:
> Passed emissions inspection
>
>------------------------------------------------------
>Date: 06/10/2000
>Odometer Reading: 77,638
>Information Source:
> Service Facility
>
>General Comments:
> Vehicle serviced
> Suspension system serviced
> Lubed oil and filter changed
> Brakes serviced
>
>------------------------------------------------------
>Date: 08/11/2000
>Odometer Reading: 79,303
>Information Source:
> Service Facility
>
>General Comments:
> Vehicle serviced
>
>------------------------------------------------------
>Date: 12/16/2000
>Odometer Reading: 84,054
>Information Source:
> Service Facility
>
>General Comments:
> Vehicle serviced
>
>------------------------------------------------------
>Date: 03/27/2001
>Odometer Reading: 87,000
>Information Source:
> Wisconsin
> Inspection Station
>
>General Comments:
> Passed emissions inspection
>
>------------------------------------------------------
>Date: 04/27/2001
>Odometer Reading: 88,725
>Information Source:
> Service Facility
>
>General Comments:
> Vehicle serviced
> Lubed oil and filter changed
>
>------------------------------------------------------
>Date: 12/20/2001
>Odometer Reading: 93,630
>Information Source:
> Service Facility
>
>General Comments:
> Vehicle serviced
> Cooling system serviced
> Suspension system serviced
>
>------------------------------------------------------
>Date: 04/16/2002
>Odometer Reading: 96,609
>Information Source:
> Service Facility
>
>General Comments:
> Vehicle serviced
> Lubed oil and filter changed
> Fuel system serviced
>
>------------------------------------------------------
>Date: 04/10/2003
>Odometer Reading: 103,000
>Information Source:
> Wisconsin
> Inspection Station
>
>General Comments:
> Failed emissions inspection
>
>------------------------------------------------------
>Date: 12/02/2003
>Odometer Reading: 103,925
>Information Source:
> Dealer Inventory
> Milwaukee, WI
>
>General Comments:
> Vehicle offered for sale
>
>------------------------------------------------------
>Date: 12/24/2003
>Information Source:
> Dealer Inventory
> Wisconsin
>
>General Comments:
> Vehicle sold
>
>------------------------------------------------------
>Date: 12/30/2003
>Information Source:
> Wisconsin
> Motor Vehicle Dept.
> Milwaukee, WI
> Title #03364DBD08
>
>General Comments:
> Title or registration issued
> New owner reported
>
>------------------------------------------------------
>Date: 02/13/2004
>Odometer Reading: 105,000
>Information Source:
> Wisconsin
> Inspection Station
>
>General Comments:
> Passed emissions inspection
>
>------------------------------------------------------
>Date: 05/28/2004
>Odometer Reading: 110,464
>Information Source:
> Service Facility
>
>General Comments:
> Vehicle serviced
> Suspension system serviced
> Lubed oil and filter changed
> Brakes serviced
>
>------------------------------------------------------
>Date: 07/02/2004
>Information Source:
> Wisconsin
> Police Report
> Case #040700870
>
>General Comments:
> Accident Reported
> in Milwaukee County
> Vehicle involved in crash
> with another motor vehicle
> Very minor damage reported
>
>------------------------------------------------------

Postitatud: 09 Mär 2006 12:57
Postitas Silwer
Endale üllatuseks avastasin et kuuesajasele pakuti ka M-Tech II antitiiba: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=60

Samas pole ühegi auto peal näinud sellist (isegi mitte pildi peal).

Postitatud: 09 Mär 2006 14:18
Postitas Arvo
Silwer kirjutas: Samas ühegi auto peal näinud sellist (isegi mitte pildi peal).
Eestiski minuteada üks selline olemas, iseasi kas ta ka auto küljes istub.
Üks pilt kah M-paketiga E24-st
http://www.hot.ee/bmw6series/635-out3.jpg

Postitatud: 09 Mär 2006 16:30
Postitas Silwer
Sinu poolt pildil näidatud tiib ei ole sama mis ma siin eelnevalt välja tõin ehk ei ole M-Tech II.

M-Tech II E30 peal on siis selline: http://www.carrating.org/documents/cars ... g1E3p3.jpg

Uurisin ka UM-ist. Seda M-Tech II tiiba enam nad ei müü. Saada on M-Tech I tiib koos paigalduskomplektiga: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=60&hl=7

Hind on aga suht krõbe: 7333,46 eek

Postitatud: 09 Mär 2006 22:19
Postitas Iff
Neid M-Tech I tiibadega masinaid ikka liigub, mu enda omalgi selline küljes. Usun et odavam on seda otsida kas saksa lammutustest või ebay-st, Um-i hind on ikka päris jube

Postitatud: 23 Mär 2006 16:44
Postitas Silwer
Nii, vahepealsetest arengutest siis tiba lähemalt...

Esiteks said need veljed lõpuks ikkagi minu omaks:
Pilt

Vahepeal sai siis ka BMW keskusest veel tellitud kõik uued kütuse ja piduri torud, lisaks kogu uus käigukasti õli jahutuse süsteem. Makile nupp ja mingid katted. Ja siis vastavalt Muhv soovitusele ka terve tööriistade komplekt. Vahetatud ka ventika termosidur ja mootori termostaat.

Lisaks ostsin ühed E34 istmed kust tahtsin võtta istmesoojenduse elemendid. Kahjuks sain vaid ühe korraliku komplekti, teine oli juba liiga katki aga asi seegi (PS! kui kellegil on pakkuda ühte E34 istet koos istmesoojenduse elementidega siis võib teada anda).

Kui kedagi peaks huvitama siis hetke seisuga on auto maksma läinud 142086 eek. Kuid palju asju on veel tegemata ja ka värvimine ei ole lõpetatud. Kogusummas läheb see auto u. 185 tuhat maksma.
Autot ostes ma sellega muidugist ei arvestanud et ta nii kalliks läheb aga mis teha... :?

Postitatud: 23 Mär 2006 19:16
Postitas sysi
Rahast küll ei räägita, aga te arvaksite, et ma olen opakas, kui te teaksite palju mina olen suutnud oma punase 323i peale kulutada :)
Tulemus ... on nagu ta on :)

Siiski, pean mainima, et vana auto tegemisel ei ole raha peamine argument (ent siiski argument). Seega, kes sõidab a la E34'ga, saaks sama raha eest edukalt ka mõnd projekti hoopiski teha.

Ja ühistranspordiga oma igapäevategemisi teha... nagu mina :lol:

Sysi,
keskkonnasäästja.

Postitatud: 23 Mär 2006 19:30
Postitas Silwer
Ma olin umbes 140, maksimum 150 tuhandega arvestanud. Aga vanal autol on ikka igasugu hädasid ja neid ei oska kohe mitte ette näha. Lisaks siis ka see et antud autole ei ole ju praktiliselt mitte midagi kasutatuna saada...

Juhul kui kellegil on mingeid juppe pakkuda siis oleks hea kui endast märku annab. Hetkel oleks vaja juhi ukse välimist aknaklaasi liistu koos tihendiga või siis vähemalt seda tihendit sealt.

Postitatud: 23 Mär 2006 22:43
Postitas Arvo
Silwer kirjutas: Hetkel oleks vaja juhi ukse välimist aknaklaasi liistu koos tihendiga või siis vähemalt seda tihendit sealt.
See tihend maksis UM-s mäletamist mööda midagi 300 krooni kandis, vähemalt minu E12 sildadel kuuesele. Kasutatud peast selle tihendi ost pole hea mõte, mul on endal samuti neid 2 komplekti aga mõlemad on kõrgest east tingituna suht kangeks muutunud ja oma ülesannet (et vesi ukse sisse ei valguks) nad küll ei täida.

Postitatud: 23 Mär 2006 23:05
Postitas Silwer
Ma ei leidnud et seda tihendit liistust eraldi müüdaks. Koos liistuga näitab www.realoem.com selle asja hinnaks 230 usd...

Pildil siis nr 2:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=40

Või vaatan ma valet asja?

Selle nr3 asja ma juba tellisin ja see oli klaasi sisemine tihend ehk siis mitte see mida vaja...

Postitatud: 24 Mär 2006 19:10
Postitas kustas
sysi kirjutas:Seega, kes sõidab a la E34'ga, saaks sama raha eest edukalt ka mõnd projekti hoopiski teha.

Ja ühistranspordiga oma igapäevategemisi teha... nagu mina
Kahjuks iga inimene ei tee sellist tööd, kus peab tööle kaasa võtma ainult mapi, mis mahub ära kätte ja ühistransporti.

E34 touringu pagasiruumi täis tööriistu ei mahu ära ühistransporti (käe kõrval), ega ka suurema pagasiruumiga sedaan haininasse.

____________________________________________________

Ja mis siis E34'l viga on, Sysi? Liiga populaarne v? Päris tihedalt võib kohata siin foorumis seda E34 maha laitmist. See siiski ju hainina foorum siin...

Postitatud: 24 Mär 2006 23:49
Postitas enthusiast
Nii, vahepealsetest arengutest siis tiba lähemalt...

Esiteks said need veljed lõpuks ikkagi minu omaks:



väga kena valik....... e34 M5 velg üks kenamaid üldse...minu arust 8)