3. leht 3-st

Postitatud: 13 Mai 2012 17:24
Postitas karlerik
Jajah, ikka päripäeva. Mul rihm 20000km sõitnud ja ei vahetaks seda veel, selleks ka ei võtnud seda katet maha kuigi vist peaks?

Postitatud: 13 Mai 2012 19:03
Postitas priit300
Kuskilt on meelde jäänud ,et pole hea panna vanat rihma tagasi kui oled ennem kasutanud seda .Keegi targem võiks täpsustada seda .

Postitatud: 13 Mai 2012 19:04
Postitas sillufromIV
IIRC peab ikka rihmarattal oleva märgi järgi panema. Korpusel on umbes kella 1-2 peal märk. Priit300 pildil on seda väikest rihmaratast näha. Selle küljest käib see suurem ratas ära ja siis on märki näha.

Postitatud: 14 Mai 2012 07:02
Postitas eix22
Misasi see IIRC on, kõik kasutate siin seda peenet lühendit, minul pole näiteks aimugi?
Märgid pannakse paika, nii nagu eelmise lehekülje pildil seda õpetatakse.
Esimest hooratast märkide paikapanekuks külge panna, no ma ei tea.
Pilt targast raamatust, kui muidu aru ei saa.
Pilt

Postitatud: 20 Mai 2012 18:03
Postitas karlerik
Niisiis, asi niikaugel, et võtmest keeratud ja bensiini pump ei lähe tööle. Otse pumbale voolu andes töötab. Kas mootori lahtivõtmisega olen mõne pistiku lahti unustandu või viga tuleks otsida varga- pumba katkestusest, mis on tehtud salongi? Ise oskaks just seda varga- pumba katkestusest kahelda. Äkki on niiskus vahele pugend ja lüliti ei toimi.

Postitatud: 21 Mai 2012 08:57
Postitas karlerik
Sain juba vastuse, kust viga otsida...