
enthusiast - `78 630CS
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
Hanno, vaatasin su avatari ja hakkasin mõtlema...
'78 vist kasutati üldiselt pagasnikuluugi mudelikirjadel musta tausta. Vaatasin ETK'st, et olid olemas mõlemad variandid - taustaga ja ilma.
Kas sinu oma oli juba algusest peale selline või on see hiljem vahetatud?
kasutati vist jah mõlemat varianti, aga minu oma oli yldse ilma.

tegelikult selle avatari leidsin netis tuhnides....aga näe ära pettis

E24 630CS `78
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
tegin siis täna mõned pildid interjöörist, saadan nugale ja varsti siis peaks näha olema
eile juhtus ka üks õnnetu lugu.....sõites mööda mntd umbes 90 -100 km/h, lendas äkki üks liist minema.....see mis jookseb esiukse ülevalt kuni esitiivani (pesuvee kaitseks vist)
Keerasin otsa ringi ja pool tunnikest otsimist andis tulemuse küll, aga mitte eriti positiivse....liist omadega õhtal.
Vaatasin realoem.com ja seal annab ainult up to 1982....see tähendab siis, et antud mudelile seda üldse pole???
Siis vist peab ebayl ainult silma peal hoidma.....

eile juhtus ka üks õnnetu lugu.....sõites mööda mntd umbes 90 -100 km/h, lendas äkki üks liist minema.....see mis jookseb esiukse ülevalt kuni esitiivani (pesuvee kaitseks vist)

Keerasin otsa ringi ja pool tunnikest otsimist andis tulemuse küll, aga mitte eriti positiivse....liist omadega õhtal.
Vaatasin realoem.com ja seal annab ainult up to 1982....see tähendab siis, et antud mudelile seda üldse pole???
Siis vist peab ebayl ainult silma peal hoidma.....

E24 630CS `78
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
vahepeal siis selgunud tõsiasi, et auto põhi teps mitte kiitmist väärt ole
Karbid ikka täitsa õhtal ja kohati veel selliseid kriitilisi kohti, eriti pagasnikupõhi.
Järgmine nädal, kõikide eelduste kohaselt saan igaliikuri ja saab vanakene varju alla lükatud, siis plekksepa manu.
Siinkohal ootaks igausugi kavalaid soovitusi ja ettepanekuid, et saaksin ka siis tark olla ja plekkseppa õpetada
plaanis kapitaalsemalt keretööd ette võtta ja ehk isegi juuniks juuliks uuesti sõitma saab
püüan siis asjade käigust pilte ka klõpsida.

Karbid ikka täitsa õhtal ja kohati veel selliseid kriitilisi kohti, eriti pagasnikupõhi.
Järgmine nädal, kõikide eelduste kohaselt saan igaliikuri ja saab vanakene varju alla lükatud, siis plekksepa manu.
Siinkohal ootaks igausugi kavalaid soovitusi ja ettepanekuid, et saaksin ka siis tark olla ja plekkseppa õpetada

plaanis kapitaalsemalt keretööd ette võtta ja ehk isegi juuniks juuliks uuesti sõitma saab

püüan siis asjade käigust pilte ka klõpsida.

Viimati muutis enthusiast, 08 Apr 2006 19:58, muudetud 1 kord kokku.
E24 630CS `78
Mis seal ikka keerulist on. Tähtis on ikka mitte niisama augu peale lapp panna, vaid pehme koht välja lõigata ning uus koht paika keevitada. Seejärel keevitus mõlemalt poolt maha käiata (kui võimalik), korralikult puhastada, happekrunt, kerehermeetik jne. Niisama lappimisest ja pigitamisest on vähe kasu. Muidugi karpide seest taastada sisekarbid, tõstmiskohad. Pärast kindlasti igale poole raamidesse ja karpidesse kerevaha.enthusiast kirjutas:vahepeal siis selgunud tõsiasi, et auto põhi teps mitte kiitmist väärt ole![]()
Karbid ikka täitsa õhtal ja kohati veel selliseid kriitilisi kohti, eriti pagasnikupõhi.
Järgmine nädal, kõikide eelduste kohaselt saan igaliikuri ja saab vanakene varju alla lükatud, siis plekksepa manu.
Siinkohal ootaks igausugi kavalaid soovitusi ja ettepanekuid, et saaksin ka siis tark olla ja plekkseppa õpetada![]()
plaanis kapitaalsemalt keretööd ette võtta ja ehk isegi juuniks juuliks uuesti sõitma saab
Kõige tähtsam on korralikult teha ja materjalide pealt mitte koonerdada.
Aga muidu kena ja väärtuslik auto. See lisab väärtust et vanamalli oma. Hoia teda

Carclassic OÜ
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
Seda kindlasti et sisu välja võtta, kes siis sisu sees põhja teebenthusiast kirjutas:mõtlesin, et ikka sisu välja võtta ja terve põhi siis juba ära teha. Töödelda nende õlide ja vahadega, mis need olidki?![]()
karbid vist uued mõtekas panna, need b osana saada.

Carclassic OÜ