3. leht 5-st

Postitatud: 09 Veebr 2005 19:21
Postitas tõnis
Jaa. Nugal on õigus :D , see amordikoopa sisene tugiplekk on tavalisest paksem ( muidugi vanal oli tugiplekk täielikult ära pudenenud ja koobas ise veel mingil määral alles ). Mina tegin selle tugipleki 1,5 mm plekist, arvan et sellest täitsa piisab. Amordikann toetub nii tugiplekile kui ka koopaplekile. Sinna kannu ümber tekib selline seest tühi karp, mis on küllaltki tugev (vähemalt minuarvates) ja kui kusagilt järgi peaks andma siis kõige nõrgem koht on üldsegi tugipleki ja koopa ühendus koht :? (koopaplekk on kõigest ädine 1 mm või isegi vähem :shock: ).

Postitatud: 09 Veebr 2005 20:21
Postitas tõnis
Tänane päev möödus mõõdistamise ja sobitamise täheall. Kõigepealt siis punktisin kõik detailid mõõtude järgi oma kohtadele ja sobitasin lõpuks omavahel kokku istuma. Vana kere, teise vana kere küljest võetud pagasniku põhi, uued porikoopad ja uus tagumise paneeli alumine serv istusid lõpuks päris hästi kokku :D .
Mõned pildid ka. Praegu siis ainult kokku punktituna:
Pilt
Pilt
Pilt


Nüüd siis kõik korralikult kokku keevitada, mõned kõrvalised roostes kohad välja vahetada ja ongi tagumine ots tibens 8)

Postitatud: 13 Veebr 2005 18:03
Postitas siim528
kuidas edeneb???

Postitatud: 13 Veebr 2005 20:57
Postitas tõnis
Neljapäeval keevitasin siis natuke parempoolset koobast ja pagasniku põhja:
Pilt
Pilt

Reedel käisin Pärnus oma tööriista varusid ja kaitsevahendeid täiendamas 8) . Nüüd siis võib rõõmsasti uue hooga autokallal edasi majandada :D

Natuke statistilist poolt ka. Kuna mul käib pidevalt täpne autole kulutatava raha ja aja arvestamine, siis tegin väikse vahekokkuvõtte. Sai ületatud 200 töötunni piir, täpsemalt siis 215 töötundi on kulunud auto ehitusele (aega arvestan 15 min. täpsusega). Ei julgegi kohe ennustada kas 1000 töötunni piir saab selle auto juures ületatud või mitte, tegemist on veel vääga palju :?

Postitatud: 15 Veebr 2005 11:38
Postitas Lauri_L
Tere Tõnis, kas sa siis seda pole kuulnud, et auto on nagu Tallinna linn, mis kunagi valmis ei saa, seega peab sulle jõudu ja jaksu soovima kuni selle 1000nda töötunnini ja ka edasi :D

Näen, et oled rattakoopa keevitusega kenasti joonele saanud. Aga jah, tuletan meelde, et võrreldes viimase sinu külastusega on auto muutunud märgatavalt, ikka paremuse poole :D ,

Rahulikku meelt ja kindlat närvi sulle,

Varsti tulen ja külastan sind jälle ning küsin - mis auto see veel on :D :D ?

Postitatud: 17 Veebr 2005 20:43
Postitas tõnis
Vahepeal siis sai tagumised rattakoopad ja põhi lõpuni keevitatud:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 17 Veebr 2005 21:04
Postitas tõnis
Nüüd tagumine ots põhimõtteliselt keevitatud :D (peaaegu, ainult üks väike plekitükike veel vaja tellida). Täna võtsin autol esisilla ka alt ära ja hakkasin grillima 8) . Hea autot keerata igasugusesse asendisse ja üldiselt kõik kere ja keevitused veelkord üle vaadata, kuhu vaja veel mõni keevitus punkt ja lapike peale. Seejärel põhi ja keevitused üle puhastada ning zink krunt peale :D
Mõned pildikesed praegusest olukorrast ka:
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 28 Veebr 2005 22:08
Postitas tõnis
Vahepeal käisin natuke shoppamas :D , ostsin natuke põhjakatte materjale:
Pilt
Ja sain oma viimase plekitüki ka kätte 8) :
Pilt
Väike pildike vanast nurgast:
Pilt
Vana nurk välja lõigatud:
Pilt
Ja uus nurk küljes:
Pilt
Natuke jõudsin kere üldiselt ka puhastada:
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 01 Mär 2005 02:16
Postitas siim528
ma ei tea kas see on loll küsmus ...aga kui palju on sinu käsi mängus olnud selle töö vältel???

Postitatud: 01 Mär 2005 19:36
Postitas tõnis
siim528 kirjutas:ma ei tea kas see on loll küsmus ...aga kui palju on sinu käsi mängus olnud selle töö vältel???
Ei see ei ole loll küsimus, minu käsi on siin 100% mängus olnud :D . Kuna tegu hobiga siis proovin kõik otsast lõpuni ise ära teha, ainuke probleem võib tekkida lõpliku värvimisega, endal nats liiga tolmused tingimused selle jaoks, kui saan kusagil kambrit kasutada lasen ise värvi peale ja kui ei saa siis lasen värvida :? . 8)

Postitatud: 01 Mär 2005 20:23
Postitas siim528
au ja kiitus sulle Tõnis sel juhul... narr oleks ju lasta töö kellegil teisel ära teha ja siis eputada tulemusega.

Jõudu ja jaksu.

Postitatud: 01 Mär 2005 20:34
Postitas sysi
au ja kiitus sulle Tõnis sel juhul... narr oleks ju lasta töö kellegil teisel ära teha ja siis eputada tulemusega.
See asi pole kahjuks päris nii ühene - minul näiteks puudub vastav kvalifikatsioon ning puuduvad võimalused sellisteks töödeks. Seega tegid minu auto keretööd selles valdkonnas pädevad inimesed.

Sysi.

Postitatud: 01 Mär 2005 20:41
Postitas siim528
no auto ehitamine ei tähenda ju ainult keretöid.

samas puudub mul mootoriremondi kogemus... aga kui minu autol laheb mootor tegemisse siis olen küll 100% ajast kohal ja uudistan.

see see auto ehitamise võlu ongi et pärast tead sa oma masina kohta absoluutselt kõike rääkida.

Postitatud: 01 Mär 2005 20:44
Postitas tõnis
Eks selle isetegemisega on nagu on. Kindlasti oleks mõtekas mõningad tööd lasta omaalaspetsialistidel ära teha, niimoodi saab ka kvaliteetse lõpptulemuse. Aga kuna olen vaene inimene, teha lasta ei jõua ning tööriistad ja aeg olemas, siis katsetangi ise :) . Kui midagi nahka keeran siis ainult omale ja teinekord tuleb ehk paremini. Mulle ei ole lõpuks tähtis mis teised minu tööst arvavad, ise olen rahul ja see teeb ka hea enesetunde :P .

Postitatud: 01 Mär 2005 20:46
Postitas sysi
Noh, selles suhtes, et ilma sügava isikliku huvita auto vastu vaevalt, et keegi üldse autot ehitab.

Lihtsalt see, et kui mingid tööd on mujal tehtud, siis see ei ole "teise tööga eputamine" vaid olude sunnil, sageli märksa ratsionaalsematel alustel tehtud otsus lihtsalt :).

Sysi.

Postitatud: 01 Mär 2005 20:48
Postitas tõnis
Ma arvan et igaüks teeb vastavalt võimetele ja võimalustele, aga ega sellepärast ta siis vähem autohuviline ei ole kui mõni teine :)

Postitatud: 02 Mär 2005 09:46
Postitas Arvo
Isetegemisega on jah nii nagu on, kui endal vajalikke tööriistasid ja garaazi ei ole ei tasu ära. Kindlasti on vaja suurt kahekohalist kanaliga garaazi + veel mingit pinda kuhu projektiautoga paratamatult kaasaskäiv lisakola paigutada. Endal on auto tavalises garaazis laiali kistud ja vaevu on ruumi ümber auto käia, mingitest keretöödest või mootori remondist sellistes tingimustes ei ole juttugi. Kõigele lisaks on vaja palju vaba aega mida enamasti ei kipu olema.

Postitatud: 02 Mär 2005 20:48
Postitas tõnis
Nüüd siis asi niikaugel et kere keevitatud ning puhastatud :D . Alustasin katmisega.
Kõigepealt zink krunt ja liitekohad liitmikuhermeetikuga üle:
Pilt
Pilt
Seejärel hall emailvärv:
Pilt
Ja kivikaitse:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kivikaitsega lasin korralikult terve põhja, pagasniku ja salongipoolt koopad üle. Muidu esteetiline oleks küll vaadata ilusat ja läikivat pagasnikut, kuid otsustasin müra vähendamiseks kivikaitse kihiga üle lasta.
Salongi katan pigimatiga, siis peaks päris vaikseks auto minema 8) .

Postitatud: 02 Mär 2005 20:55
Postitas sysi
Ma vaatan, et meie reedene visiit on sind kuidagi ergutanud :)

Postitatud: 02 Mär 2005 20:59
Postitas kustas
Tõnis, kui lubad, siis tulen kah mingi ühe kuu pärast Sulle külla ja vaatan auto oma silmaga üle... :D 8)