3. leht 8-st
Postitatud: 18 Juun 2013 19:20
Postitas arx323
Karpide vahetus,tiivakaare vahetus ja nipet näpet keevitamist eelmine aasta 420 euri.

Postitatud: 18 Juun 2013 20:05
Postitas k3nny
Nagu näha siis eriti soodne see asi vist ei ole. Eeldan et see hind tuli kuskilt võhivõõrast kohast mitte tuttava tehes?

Postitatud: 18 Juun 2013 20:48
Postitas arx323
Tegelt tuttav tegi aga tava hinnaga kuna kõigil maksud vaja maksta

Postitatud: 18 Juun 2013 21:11
Postitas Priit
Ma julgeks pakkuda et korralik töö koos värvitööga kindlasti 2000+ eurot.
Postitatud: 19 Juun 2013 05:36
Postitas k3nny
Kuna pole pendlimees ega kalevipoeg siis läheb veidi raskeks see asi. Eks ole näha mis ja kuidas
Postitatud: 19 Juun 2013 07:50
Postitas rean
See on üldiselt nagu pereliige või koduloom , enne võtmist peab arvestama selle iseärasustega ja ülalpidamiskuludega .
Asja parem külg on see , et seda on võimalik varjupaikka viia või kellegil teisel kodustada lasta .

Postitatud: 19 Juun 2013 19:43
Postitas arx323
Mul on hetkel kulunud umbes 2000 euri ja sama summa läheb kindlasti veel.Just sai tellitud 430-ne euri eest varuosi mis on pool vajaminevatest.

Postitatud: 19 Juun 2013 20:22
Postitas k3nny
Sellepärast ma ei teagi mida edasi teha. Rahalises mõttes on see amps veidi liiga suur, samas masin näeb nii hea välja et ei raatsi justkui ära ka anda. Oskaks ise teha rohkem, poleks nii hull nokitseda.
Eks paista ole, praegusel hetkel pole mitte miski välistatud.
Postitatud: 19 Juun 2013 20:39
Postitas JanekEnde
Vana auto tegemine odav lõbu jah ei ole, endal ka kuskil tonn alla laotud ja lõppu niipea ei paista

Postitatud: 19 Juun 2013 20:43
Postitas k3nny
Oma e36 alla olen ladunud natukene alla 2k, ja ometigi on keretööd ning mootori suurejoonelisem hooldus ees. Aegamööda konti ei murra, aga keretöid ei saa vist jupikaupa eriti teha. Kuni ülejäänud asjad valmis saavad, hakkavad esimesed juba vanadusemärke näitama.
Kui aga teha eeltöödeni ära aegamööda (pahteldamine ja ehk isegi krunt sh.) ning siis kunagi hiljem korraga ära värvida oleks normaalne? Kas need ette tehtud eeltööd nö ei aegu ja kõlbab hiljem värvida veel? Pean siis silmas krunditud detaile, pahteldatud plekk võtab arvatavasti kiiresti rooste uuesti külge.
Postitatud: 19 Juun 2013 20:47
Postitas JanekEnde
Endal kruntisin tiivad ja ukse alt ääred millalgi talvel ära, auto seisis garaažis, tiivad olid soojas keldris. Mõnda aega olid auto küljes ka ning sai ringi sõidetud, ei juhtunud midagi. Kuskil soojas ja kuivas seisavad, peavad vastu küll krunditud jupid.
Postitatud: 19 Juun 2013 21:01
Postitas mkb
Äkki kohe lihtsam mõni kobedama kerega isend võtta?
Sellel kere otsas, dokumendid jamad jne jne.
Üldiselt kipub selliste isendite lõpp olema ühesugune.
Postitatud: 22 Juun 2013 00:22
Postitas arx323
Võta auto juppideks ja siis paistab tegelt õige olukord.Piltide põhjal võin järeldada,et see kere peale puhastamist suht auguline.Minu omal põhimõtteliselt rooste puudus kuid peale puhastamist

.
Postitatud: 22 Juun 2013 07:48
Postitas k3nny
Lammutama hakkan alles siis kui teine arvelolev kere olemas. Kui sellist kere ei leiagi normaalse hinnaga on pärast komplektset autot parem müüa kui juppe taga otsida. Eks ta ilmselt suht auklik ole jah. Vaevalt et mõni seisvatest üdini hea kerega on.
Postitatud: 26 Juun 2013 18:02
Postitas k3nny
Endiselt otsin arvelolevat kere. Leiaks selle, saaks töödega alustada. Ei oska ise kuskilt otsidagi.
Postitatud: 23 Juul 2013 06:08
Postitas k3nny
Tundub praeguse seisuga et õnnestub saada see, mida otsin. Ehk varsti saab ka osandama hakata autot tasapisi. Talveks vähemasti võiks kere puhas olla juba. Enne peab mingi varjualuse ehitama.
Postitatud: 23 Juul 2013 07:22
Postitas rean
Grilli pead ka kusagilt laenama keevitustöödeks ja sooja ventileeritava garaasi ..nii umbes paariks kolmeks aastaks

Postitatud: 11 Aug 2013 18:45
Postitas k3nny
Et põrandavaipa kätte saada peab kogu armatuuri laiali lammutama? Vaatasin et keskonsooli peab kindlasti küljest kiskuma.
Postitatud: 11 Aug 2013 20:30
Postitas nuga
Armatuuri ei pea ära võtma.
Postitatud: 19 Aug 2013 07:15
Postitas k3nny
Õnnestus saada vähe kobedamad tagatuled (mitte ideaalsed küll, aga paremad kui praegused) vahetuse teel. Leiaks vaid garaasi, saaks hakata lähemalt uurima. Suuremad tööd ootavad oma aega veel kaua, sest võib juhtuda et lähen vahepeal välismaale tööle paariks aastaks. Siis olekski hea kui masin seisaks kuskil kuivas.