3. leht 4-st

Postitatud: 28 Aug 2013 18:46
Postitas airhead
Marie kirjutas:Auto peale kuluvate summade jaoks on mul võetud juba mapp valmis. :) Pärast hea vaadata palju läks , kus ja millal :)
Mitte ainult, seda toimingut soovitavad ka kindlustuse maaklerid kindlasti koos arvete ja kviitungitega.
Juhul-kui keegi sellisele taastatud projektikale sisse sõidab, on raamatupdamise olemasolul tunduvalt lihtsam kindlustustega vaielda.
(Tuleb tunnistada et minule keevitada meeldib ja kui ma saaks korraliku juhendaja oleks väga 5)
Võin vabalt sulle keevitamise lühikursuse korraldada 8)

Postitatud: 28 Aug 2013 18:52
Postitas JanekEnde
Palju te räägite siin summadest? :D Vana auto peale läheb alati palju raha, vahet pole kas ta vajab kõvasti taastamist või on legaalselt liikluses ringi vurav masin. :)

Postitatud: 28 Aug 2013 19:47
Postitas Priit_P
"Kõik süstivad siin kõvasti motivatsiooni ja värki, mis iseenesest on tore.
Aga millal reaalselt millegi tegemiseks läheb?"

Seda tegelikult tahtsin ka ise esimeses postituses kirjutada, kuid selline projekt ei käi päris nii, et raudruun hoovi peale ankrusse ning õkva lammutama ja relakaga lõikuma. Natuke on vaja ikka ennem atra seada ja plaani pidada. Paari-kolme nädala möödudes on minu arvates natuke liiast mingit argengut nõuda :roll: Kannatust kaasvõitlejad :)

Postitatud: 28 Aug 2013 22:20
Postitas laserjet
Ma soovitaks eelnevalt mõnel vanemal foorumlasel auto üle lasta vaadata, sealt saab hinnata juba kui palju oleks uusi jubinaid vaja. Ilmselt pead ikkagi auto algosakesteks lammutama...

Postitatud: 29 Aug 2013 03:53
Postitas Marie
airhead kirjutas:
Marie kirjutas:Auto peale kuluvate summade jaoks on mul võetud juba mapp valmis. :) Pärast hea vaadata palju läks , kus ja millal :)
Mitte ainult, seda toimingut soovitavad ka kindlustuse maaklerid kindlasti koos arvete ja kviitungitega.
Juhul-kui keegi sellisele taastatud projektikale sisse sõidab, on raamatupdamise olemasolul tunduvalt lihtsam kindlustustega vaielda.
(Tuleb tunnistada et minule keevitada meeldib ja kui ma saaks korraliku juhendaja oleks väga 5)
Võin vabalt sulle keevitamise lühikursuse korraldada 8)

keevitamise kursus on juba koolis läbitud ;) aga ega lisa kunagi halba tee

Postitatud: 29 Aug 2013 03:55
Postitas Marie
JanekEnde kirjutas:Palju te räägite siin summadest? :D Vana auto peale läheb alati palju raha, vahet pole kas ta vajab kõvasti taastamist või on legaalselt liikluses ringi vurav masin. :)
õige :)

Postitatud: 29 Aug 2013 15:02
Postitas rean
Ja kui nüüd täpsem olla , siis oleks (poleks) võinud teema teha arvamuste kohta , et kas on mõtet taastada sellist isendit ..pildid lisanud ja nii saaks me selle kolme LK puhul varsti juba hulga rohkem .
Teine vers on see teema tõsta teise kohta ja pealkiri ära vahetada , siis me kõik ei risustaks kellegi teemat ja võiks pikalt arutada mõtetuste ja mõeldavuste ümber . Mulle isiklikult meeldiks 8)
Peagi on siin arutletavaid teemasi hirmus vähe .

Postitatud: 30 Aug 2013 22:55
Postitas JanekEnde

Postitatud: 30 Aug 2013 23:35
Postitas Iff
JanekEnde kirjutas:http://m.hydra.ee/indexp.php?mod=mobile ... sID=396076
Doonoriks ehk..? ;)
Vaadates pilti kus vedru paistab siis võib öelda, et ussil on päris head hambad olnud :D

Postitatud: 30 Aug 2013 23:53
Postitas JanekEnde
Sedant küll :D muidu hinna poolest doonoriks pole halb.

Postitatud: 31 Aug 2013 01:26
Postitas lukk
See vast vähe viisakam sama raha eest, kuid ei midagi lillelisemat. Saaks vägeva "kapsariivi" ka kaasa.

http://m.nettiauto.com/bmw/520/5880287? ... 0&vifNav=Y

Postitatud: 31 Aug 2013 10:24
Postitas meelis k
Siukse poolmäda doonori võid Tartust ka saada. Nüüd vast juba on omanik valmis müüma seda kõigile tartu hainina huvilistele tuttavat tammelinna 528. seisnud oma 15-20 aastat.

Postitatud: 01 Sept 2013 20:08
Postitas mds
Renx kirjutas:Edu igatahes!..ja, et motivatsioon ja eurod rahakotist ära ei kaoks enne, kui valmis! :) 8) ...kas igapäeva liikuriks võib omanikul olla touring kerega E30?
E30 Touringu omanik ei tea mitte midagi siinsest E12st. :)

Postitatud: 01 Sept 2013 21:17
Postitas akuula
Ma olen pettunud siinses foorumlastes.... Taastamise mõttekus on omaniku otsustada ikkagist. Pahatihti omanikud ei kipu kõike plaane avalikustama, et kas antud juhul on tegemist restaureerimisega või renoveerimisega. Paluks neid kahte asja mitte segamini ajada. Kui vaadat tagasi aega mil antud foorum tegutsemist alustas ei küsinud keegi sellist küsimust, tähtis oli vaid see, et tegemist oli huviliste ringiga kes olid huvitatud just teatud ajastust pärit masinatest. Ma kahtlustan, et igaüks meist on kompinud neid piire: mis on tema võimuses ja mis mitte, milleks ta suuteline on ning mis tulemusega ta rahuldub.. Meile kui kõrval seisjatele jääb vaid lootus, et ehk....

Mul on ääretult hea meel kui keegi leiab rõõmu vanade asjade uuesti kasutusele võtmisest, mulle teeb rõõmu ka see kui näen näiteks E12-et tänaval vuramas 8) olenemata mootorist ja lisa varustusest, silm lihtsalt puhkab kui näen tõeliselt graatsilist masinat(keskmisest rikkama sakslase auto ikkagist, see viiene )

Seega kutsun teid kõiki lahkemad ja sallivamad olema, ning teen otsa lahti omaniku küsimusele, et kus ma saaks varuosi mida poed enam ei paku!
Palun:
Pilt
Pakkuda E12-ne komplektne juhipoolne suunatuli, uus, B-kategooria(Fifft)

Pilt
Juhipoolne terve, liistuga, Kundepoolne defektiga ning liist puudub.

Huvi korral PS!

Ja Marie, kannatust raskel, kivisel, ning kohati auklikul teel :wink: Jõudu ja jaksu! Ära lase kõrvalistel isikutel end heidutada. Kui haarad keevituse, siis sisenda endale ainult üht: annan endast parima, see on MINU auto, OLEN kõikvõimas!
Hoia meid pildimaterjaaliga kursis 8)

Parimat soovides Andres



PS: Eks meil kõigil ole huvi mida üks tüdruk suudab :roll:

Postitatud: 02 Sept 2013 02:55
Postitas heppar
mds kirjutas:
Renx kirjutas:Edu igatahes!..ja, et motivatsioon ja eurod rahakotist ära ei kaoks enne, kui valmis! :) 8) ...kas igapäeva liikuriks võib omanikul olla touring kerega E30?
E30 Touringu omanik ei tea mitte midagi siinsest E12st. :)
Tean ikka küll. :D

Postitatud: 02 Sept 2013 08:50
Postitas nuga
Teemas in nüüd tõesti palju jahumist olnud, aga eks küsimus on ka kindlasti selles, et pole olnud konkreetseid tehnilisi küsimusi.

Omanik pole küsinud, kas tasub teha vaid kuidas ja millest alustada. Selles osas on meie kogukonnal kindlasti väha palju kogemusi pakkuda.

Kindlasti on esiteks vaja plaani või vähemalt mingit omapoolset visiooni, mis sellest autost tulema peaks. Kas täiesti originaal või siis mingil määral modifitseeritud. Kas teha lihtsalt töökorras vana auto või minna polt-seib tüüpi restaureerimise peale välja. Planeeritav tulemus peaks olema kindlasti ka kooskõlas rahalise võimekusega. Nt. piiratud võimaluste juures täispangale minnes jääb paraku tee lühikeseks või teisalt võimekuse olemasolu korral kvaliteedis mööndusi tehes ei paku lõpptulemus rahulolu. Muidugi alati tasub meeles pidada, et rahaline võimekus on suures osas kompenseeritav aja, koha, oskuste ja motivatsiooniga.
Nii et omanikul tasuks esimese asjana see võrrand enda jaoks paika panna.

Sealt edasi anna aga tuld konkreetsemate küsimustega ja kindlasti aitame su sellest kadalipust läbi :)

Postitatud: 02 Sept 2013 09:51
Postitas Arvo
Erinevaid E12 varuosi on ka mul üle, põhiliselt küll sillatükid (terve tagasild ketaspiduritega), M10 ja M30 mootorijuppe aga ka el. süsteemist kaableid, kaitsmekarpe, releesid jpm .

Postitatud: 03 Sept 2013 14:09
Postitas Marie
Nonii , võtame nüüd kõik natuke rahulikumalt. Mitte ,et mul arutelu vastu midagi oleks aga arvan ,et hetkeks on seda juba piisavalt . On tõesti väga palju erinevaid inimesi ja igaüks ootab mingit arengut. Praegu mulle tundub aga ,et teil oleks ehk asja natukene võimalik paremini mõista kui ma teile natuke asjaolusid täpsustaks. Ja hetkeliselt olukorrast räägiks , et õhinas ootusärevus väga suureks ei läheks.
Vaadake, nagu te olete juba piisavalt hästi aru saanud siis tegu on minu näol noore naisterahvaga . Sellega kaasnevad ka omad kohustused ( alustades sellega ,et maalt linna jälle ümberhüpates tuleb alati omajagu asju ajada ja eriti sügise perioodil on maakohtades ropult tegemist , peale selle veel kool ja töö,kodu ja mis kõige tähtsam , mees ! Mehele peab naine alati olemas olemaja vastupidi. ) Praegu on see aeg kus üritan ennast linna ellu jälle sisse elada. Siin asjad ilusti toimima saada. Üritan tegeleda kõigega millega vaja , nii ,et mind saaks igalepoole natukenegi.( aga kohustusi ei tasu ka liiga palju võtta) Ei saa ja ei tohigi ennast ühe asja nimelt muust maailmast eraldada. Ma ei väida ,et ma auto peale ei mõtle. Kindlasti mitte. Hetkel mõtlen mida temaga siis täpsemalt teha , millest alustada kus ja kuidas . See võtab aega. Ei ole mõtet pirts parts kohe asja kallale asuda ja pärast ennast kiruda. Loen natuke ka teisi teemasi ,kindlasti suureks eeskujuks. Teie küsimusele , millal siis tööks läheb vastan ma nii : Siis kui on õige aeg ! Kuna noormehel on ka kaks masinat mis vajavad ikka vahetevahel natuke hoolitsust ja arvestades ,et tegeleme ikka külg külje kõrval ,siis üritan mina nii palju aidata kui võimalik ja sama tema poolt. Keegi siin küsis kas omanikul on e30 touring? Kui see küsimus ikka mulle oli siis vastan : ei , ei ole touringut. Ja minul isiklikult rohkem autosid peale selle 12-ne ei ole . Meesosapoolel on hiljuti soetatud e30 kupee kerega ( talveks ettevalmistus , mis sa talvel esiveoga ikka teed ). ( Kunagi, olgu ma kasvõi hall vanamoor, aga kupee rulli ma omale soetan !!! ) Ma ei anna pead ja 100%-st tõestust aga talvel ehk on juba arengut näha :)
Ärge nüüd asjast niimoodi aru saage,et huvi hakkab vähenema, vastupidi see kasvab . Iga päev tuleb uusi mõtteid ,ideid. Tuleb välja valida üks. Autode vastu huvi hakkas alates sellest päevast , olin alles väike plikake kui isa kutsus oma juurde ja läksime haapsallu kiirendusele. Hiljem võistles ta burnout kingil ja sai selle suure karika . ( 2007 aasta burnout king Renaldo mad frog või midagi sellist ) Peale seda käisin ma ikka suviti tal linnas külas ja veetsin päris pikki päevi tal töökojas. Seal nägin ka ma oma elu esimest driftiautot. Sel hetkel ei osanud ma veel asjast midagi arvata ( Nimelt tuli sallu oma masinaga keevitusse ) Ühesõnaga huvi on olnud ja on ka edaspidi ! Teie poolt soovin ma aga mõistvat suhtumist ja kannatust. :)

Postitatud: 03 Sept 2013 14:32
Postitas matthias
Marie kirjutas: Meesosapoolel on hiljuti soetatud e30 kupee kerega
(talveks ettevalmistus , mis sa talvel esiveoga ikka teed ).
ootoot, kas tegu on mingi hakitud 4veolisega või ongi kohe päris esivedu. ise olen kuulnud ainult kaugeid muinasjutte prototüüpidest mis õieti liinile ei jõudnudki tänu kohtukäikudele.

Postitatud: 03 Sept 2013 16:26
Postitas mkb
.