3. leht 5-st

Postitatud: 13 Juul 2010 10:32
Postitas lamp
Nii saaremaal garaazis asjad edenevad auto on nüüdseks komplektne.
Remondi mees teatas ka ühe kurva uudise, nimelt pöhi suht roostes ja otsus sai langetatud et esimesed pöhja plaadid lähevad vahetusse.
Seega enne kahte nädalat autot kätte ei saa. Ise hea meelega kimaks garaazi kohale ja teeks asja ära aga jah...peab ilusa ilmaga tööl olema nagu ikka.

Paar fotosüüdistust ka siis
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album766/aai
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album766/aaj

Postitatud: 23 Juul 2010 22:33
Postitas lamp
Auto jätkuvalt vaevleb piduriprobleemide käes. Pidurivöimendi pmst liikuva auto peal ei taha töötada. Tühikäigul toimib aga nii kui rattad veerema hakkavad enam ei toimi. On siin ka nöu küsitud igalt poolt kus vöimalik ja süsteem ka läbi pestud. Nüüd siis asi jöudnud nii kaugele, et vist on viga andurites. Homme siis minek ühte teist sama sugust isendit lammutama et kätte saada kogu piduri hüdrosüsteem. Taaskord läheb katse eksitus meetodil vea leidmiseks.

Mötted mölguvad ka madaldusvedru soetamise suunas. Aga ei tea kas on möistlik möte. Selle osas vöite siis oma arvamust avaldada, et kas on mötet panna madaldus vöi mitte.

Tervitades Sm. Kupits :D

Postitatud: 24 Juul 2010 19:21
Postitas lamp
Täna oli siis üks tegus päev, sai autole uued märgid soetatud, korralikud neerud ja piduri pomm koos köige sinna juurde kuuluvaga. Ja ilusate ilmade saabudes vöi siis homme saab olema autos ka nn suur parda kompu ningi kui önnestub siis ehk ka m-tech.i rool kui nuudid sobivad.

Postitatud: 05 Aug 2010 22:32
Postitas lamp
Nii..asjad lood nüüd nii kaugel, et uuniku suverallil see kord siis ei osale. Kuna tundub et autod on naised kes viimasel hetkel otsustavad pirtsutama hakata. :D
Nüüd siis mingi kala arvatavasti särg, auto elektri kallal, Üv- punkti ees kadusid autol süüte voolud ja selle tulemusel nagu ikka auto ei käivitunud.
Pöhjus siis juhtmetes mis otsustasid ära oksüdeeruda nii üleöö. :D
Hetkel auto uuesti töötab st juhtmed puhastatud ja korrastatud, aga tagasi teel garaazi murdus üks stabika kont. Ja kuna nüüd aega rohkem ja kiiret enam auto teele saamisega pole. siis läheb vahetusse ka piduri ja kütuse torustik, vanade asemele siis uued vasktorud ning masin saab ka uued klapisääre tihendid. :)

Postitatud: 20 Sept 2010 11:16
Postitas lamp
Aega vöttis aga asja sai ehk löpuks e28 otsaga tallinnas. Ja teekond ei möödunud muredetta, juba laupäeval algasid, mured jahutuse ja elektri osakonnaga. Esmalt otsustas süütelukk mitte keerata aga peal pika ajalist vötme loksutamist siis hakkas tööle, mis järel löppes starteri tömberelee, nii et esimene käivitus oli lükates nagu vanal autol ikka. Pühapäeva varahommikuks oli masin juba liikumis valmis. Aga nagu ikka midagi ju peab juhtuma muidu pole huvitav :D Pühapäeval sai veel vahetatud rooli keskvarras ja köik tundus korras olevat. Peale järgmiseid testi kilomeetreid tundus rooli kuidagi "pehme" vöimalik et viga on nn uues ja jäigemas keskvardas. Praamile söites tundus köik sujuvat kuni sadamasse jöudmiseni. Kus masin keema läks, ja pöhjus esialgu tundub olevat purunenud paisupaagi korgis. Nii palju kui silm ja sörm aru said siis plokikaan ja tihend jäid terveks, sest öli ja jahutusvedelik segunenud pole.

Siin siis kohe ka küsin nii igaks juhuks.
Kas keegi äkki oskab kommenteerida sellist olukorda kui autol rool iseeneslikult kisub ja alla keerates rool ise ennast tagasi ei keri ehk siis rattaid otseks. Kas vöib viga olla jäikades keskvarda munakates? vöi peab viga otsima rooli vöimu poolepeal?

Postitatud: 20 Sept 2010 11:29
Postitas trevi
Misasi on rooli keskvarras? Ok, google otsing näitab, et sama, mis paralleelvarras. Igatahes, uus paralleelvarras ei saa põhjustada roolikeskasendisse mitte tagasi minemist. Pigem vaata üle rehvirõhud, rattakalded ja kokkujooks.

Postitatud: 20 Sept 2010 13:33
Postitas lamp
Kokku jooksud kalded ja röhud on paigas. Aga rool on nii nn närviline. Vöimalik et viga roolivöimus.

Postitatud: 20 Sept 2010 16:53
Postitas Jaks
Vigased võivad olla ka amordi laagrid, mis on kinni või siis ültsegi puruks.

Postitatud: 20 Sept 2010 17:52
Postitas trevi
Mis velgede offset on? Ja mis on rehvi laius?

Postitatud: 21 Sept 2010 08:38
Postitas lamp
Amordi laager üldjuhul hakkab raksuma kui ta puruks vöi nn kinni. Aga selles suhtes et rool liigub vabalt peal mingit takistust liikumises ei tundu olevat, sai ka köik hoovad läbi loksutatud mis sillas on ja need korras. Üks varjant veel et äkki viga tuleb rooli karbist, mis lähipäevadel kontrolli läheb.

Velgede offset-i teagi kus juures :S , rehvi laius ees on 205/65 ja 15 tolli...
Samas need rehvid oli tal ka varem all ja siis roolis sellist asja ei täheldanud.

Postitatud: 21 Sept 2010 09:01
Postitas raits85
ei tea kas on sulle abiks aga minu e28 sal oli roolikarbi peal olev kardaan peetis.see vist oli veel orig seal peal ja nii kinni ussitanud et lausa hämmastav et auto rool üldse keeras.

Postitatud: 21 Sept 2010 14:53
Postitas lamp
Kui see kardaan otsas omadega siis peaks rool idee poolest raskemaks muutuma ju. Mul autol rool kerge ehk siis köik nagu toimib selles möttes.

Postitatud: 21 Sept 2010 15:10
Postitas Priit
Mina ütlen et sul on viga kokkujooksus. Pigem on tegemist lahkujooksuga.

Postitatud: 21 Sept 2010 16:39
Postitas lamp
Järgmine nädal lähen uuesti stendi, eelmine kord on see jooks paigas.
Ühesönaga peab köik vigurid ära tegema, muidu ei saa öösel rahulikult magada. 8)

Postitatud: 21 Sept 2010 19:42
Postitas trevi
paralleelvarda vahetus ju muudab kokkujooksu, enne seda võis see korras olla, aga mitte pärast.

Postitatud: 22 Sept 2010 08:15
Postitas lamp
Idee poolest nagu ei tohiks muuta, rooli otsasi ju lahti ei keera, ning uue ja vana varda pikkus on idee poolest ju sama. Aga jah sai kodus arutatud ise endaga ja stendi minek nii vöi naa..ja kui sealt aimu ei saa siis nokime edasi.

Samas uus mure juba vaevab pead, nimelt vist läheb mootori remondiks ka lähi ajal...kui kahtlus on et röngad läbi, kuigi visuaalselt paistab et vist mitte.
St körgel pöördel lööb tagant sinist, norm pööretel liigeldes aga mitte.

Postitatud: 22 Sept 2010 08:19
Postitas trevi
rooli otsasi ju lahti ei keera, ning uue ja vana varda pikkus on idee poolest ju sama
Idee poolest on sama, aga praktikas ei pruugi olla sugugi sama. Minul oli peale vahetust rool veidi viltu (paar kuud varem sai sillastendis käidud ja kokkujooks õigeks ja rool sirgeks), kui uus paralleelvarras oleks eelmisega identne olnud, siis poleks sellist muutust toiminud.

Postitatud: 22 Sept 2010 08:25
Postitas lamp
Kus juures kui sa nüüd mainid, mul ka autol rool sutsu viltu peal. Ennem oli otse.

Postitatud: 22 Sept 2010 09:01
Postitas Cardo
Mina olen paraleelvardaid näinud mitmeid, mis teineteisest erinevad silmaga nähtavalt. Kui joppab samas mõõdus varras sattuma on hea vedamine.

Postitatud: 22 Sept 2010 12:05
Postitas lamp
Silma järgi tundus sama pikkusega olevat aga jah silmaga möödetakse teadagi mida 8)

Loodetavasti täna homme saab auto testitud kas läheb veel keema vöi mitte, ehk kas viga oli paisupaagi korgis vöi siiski on kaane tihend omadega öhtal.
Starteri kotermani ehk saab ka välja selgitatud, kas tömberelee öhtal vöi viga kuskil juhtmes.