3. leht 5-st
Postitatud: 02 Aug 2006 11:39
Postitas nuga
Postitatud: 02 Aug 2006 12:15
Postitas Ihv
kuidas kolvid lauapeal välja saite?
mul läks mitu tundi, et kõik kolvid kätte saada...sai õliga välja pressitud..4ndat näiteks nii, et ülejäänd kolme hoidsin pitskruvidega piiripeal, et välja ei hüppaks.
Postitatud: 02 Aug 2006 12:17
Postitas sysi
Me hoidsime isegi 2 pitskruviga vahepeal kinni kõige paremini liikuvat kolbi, aga pitskruvid andsid järgi
Auto all võtsime ikka piiripeale välja kõik kolvid, üks vasakpoolne oli nii kinni, et peale seda kui õnnestus kõik teised kolvid tugeva metallkonstruktsiooniga (justnimelt!) fikseerida, tuli 2 jalaga piduripedaali tallata

Postitatud: 02 Aug 2006 12:25
Postitas Ihv
see on juba tuttav kirjeldus

Postitatud: 02 Aug 2006 22:24
Postitas nuga
Nüüd siis esipidurid korras

Said väga head tugevad ja ühtlased
Lõpuks sai ka põhjalikumalt auto sõiduomadustega tutvutud ja esmamulje on väga hea. Veermikus ei tundu ühtegi kolksu olema ja kogu tehnika toimib nii nagu peab
Kaks hetke kõige häirivamat asja on summuti lekkiv keskmine pütt ja kulunud käiguhaavastiku puksid. Summutiga tuleb esmajärjekorras midagi ette võtta.
Postitatud: 02 Aug 2006 22:30
Postitas nuga
Muide oskab keegi öelda, kuidas nende 3 õhutusnipliga pidurisadulate korrektne õhutamine käib?
Postitatud: 03 Aug 2006 11:05
Postitas nuga
Esimeste jupiostudega on ka selgeks saanud, millised on haruldase auto omamise rõõmud

Enamikes b-osi müüvates kauplustes pole kataloogides isegi sellist mudelit nagu m535i sees. Peab enne kodutööd tegema ja realoem'st vaatama, millisele masinale veel sama juppi pandi.
Uurisin summuti kesmkmise püti kohta ja tuleb välja, et ainuke koht, kust seda eestis saab on UM ja sealt öeldi hinnaks 7000 kopikatega

Õnneks leidsin ebay'st inimese, kes pakub sama asja (uus bmw originaal) 80 euriga (1250 eek). Vaatab, ehk õnnestub see asjake saksast saada

Postitatud: 03 Aug 2006 12:00
Postitas lamp
kui on olemas orig varuosa kood saab sellejärgi vastvas programmis vaadata kõiki selle osa b tootjiad, lugu on lihtsalt selles, et kuidi suuremalt jaolt poodidest on see prog olemas, lihtsalt keegi ei viitsi tellida ja mässata mingi uunikumiga
Postitatud: 03 Aug 2006 19:11
Postitas Muhv
Pidurikettad on B jupid? Originaalidel on "mitte pidurdavad osad" kaetud miskise värviga, mis pidurdab roostetamist. Vahe on juba esimese talvega karjuv. Tõsiste projektiautode juures tasub silmas pidada, muidu pole nagu eriti vahet.
Aga muidu jõudu ja jaksu!
Postitatud: 03 Aug 2006 19:30
Postitas sysi
Originaalide tootmine on lõpetatud. Ja talvel see auto nagunii ei sõida

Postitatud: 03 Aug 2006 19:45
Postitas remus
nuga kirjutas:Muide oskab keegi öelda, kuidas nende 3 õhutusnipliga pidurisadulate korrektne õhutamine käib?
keera niplid lahti ja jära seisma mõneks ajaks sest ta hakkab ise täis jooksma, vaata ainult et piduri õli otsa ei saa vahepeal
Postitatud: 03 Aug 2006 19:56
Postitas sysi
Nuga mõtles eelkõige järjekorda.
Postitatud: 03 Aug 2006 22:29
Postitas remus
ma ise oma loogikaga teeks nii et enne kaks alumist ja siis pealmine
Postitatud: 04 Aug 2006 08:51
Postitas Arvo
remus kirjutas:ma ise oma loogikaga teeks nii et enne kaks alumist ja siis pealmine
just nii ja seespoolne õhutusnippel esimesena.
Hobiautol soovitaks kasutada pidurikolbide vahele vastavat pidurivaseliini, vastasel juhul on suur tõenäosus, et need aasta pärast jälle kinni jäävad.
Lisaks veel takkajärgi tarkus aga nendel kahest poolest kokku käivatel ssupportitel pingutatakse poldid nagu plokikaanel kindlas järjekorras 40Nm pingsusega.
edit: praegu piltidelt vaatan, et sa neid päris laiali vist ei võtnudki
Postitatud: 04 Aug 2006 09:21
Postitas nuga
Arvo kirjutas:Hobiautol soovitaks kasutada pidurikolbide vahele vastavat pidurivaseliini, vastasel juhul on suur tõenäosus, et need aasta pärast jälle kinni jäävad.
Jah, uurisin selle kohta ja sinna pidavat ka universaalne silikoonmääre sobima ja seda ma montaažil ohtralt kasutasingi. Kolvid läksid küll väga kergelt sisse

Postitatud: 04 Aug 2006 09:55
Postitas Arvo
nuga kirjutas:
Jah, uurisin selle kohta ja sinna pidavat ka universaalne silikoonmääre sobima ja seda ma montaažil ohtralt kasutasingi. Kolvid läksid küll väga kergelt sisse

huvi pärast uuriks, milline see pakend välja näeb? ma kasutasin mingit spets toodet ja ütleks, et kolvid läksid pigem raskelt sisse

Postitatud: 04 Aug 2006 14:00
Postitas Tom
Tase auto, kui korda teha!
Ainult, et kas e34 540 pidurid ei oleks olnud mõttekam lahendus?
Vähemalt e28'l on need bolt on ja siis sa saad selle auto ka seisma kui vaja.
Postitatud: 04 Aug 2006 14:48
Postitas nuga
Tom kirjutas:Ainult, et kas e34 540 pidurid ei oleks olnud mõttekam lahendus?
Vähemalt e28'l on need bolt on ja siis sa saad selle auto ka seisma kui vaja.
Ei oleks. Selle auto väärtus on tema originaalseisund. E34 piduritega võib suvalist e28't tuunida.
Postitatud: 04 Aug 2006 16:23
Postitas tanele28
nuga kirjutas:Tom kirjutas:Ainult, et kas e34 540 pidurid ei oleks olnud mõttekam lahendus?
Vähemalt e28'l on need bolt on ja siis sa saad selle auto ka seisma kui vaja.
Ei oleks. Selle auto väärtus on tema originaalseisund. E34 piduritega võib suvalist e28't tuunida.
Saab seisma ka orginaal piduritega ja sellise auto puhul oleks suur patt mingeid x juppe kasutada nii vähe ju e12 M535te tehtud.
Postitatud: 04 Aug 2006 18:49
Postitas sysi
Jah, m535 originaalpiduritele pole küll midagi ette heita. Olen seda paar päeva sihtotstarbeliselt kasutanud ja pidurid on
