Ütleme nii, et asjad hakkavad ärevaks kiskuma
Tegutsesime
maskiga garaažis ja saime nii mõndagi tehtud.
1. Õlitus. Mina kruvisin trelliga survet ülesse ja mask keeras väntvõlli ning üks hetk hakkaski õlitorust ilusat kollast vedelikku jooksma. Õlituli kustub samuti kenasti ära. Seega on kõik toimiv, kanalid on õli täis ja õlitusüsteem on käivitamiseks valmis
2. Starter. Olin juba enne veidi proovinud, kas starter tuleb järgi või mitte. Esimese hooga ei tulnud. Testriga viga otsides selgus, et tõmbereleele tuli kõigest 3V peale. Skeemi pealt järge ajades jõudsime mingi releeni, mida nimetati
power saving relay'ks. Kuna vanu releesid oli lademetes ja teine kohe võtta, siis vahetasimegi esimese asjana relee ära selle tulemusena ilmutas 12V ennast kenasti tõmberelee juhtmeotsal. Sellegipoolest ei teinud starter ei kippu ega kõppu ja meid hakkas juba vaevama kahtlus defektsest starterist. Õnneks oli pööningult teine starter võtta ja panime talle samamoodi voolud peale, aga endiselt eimidagi

Lõpuks ikka avastasime, kui lollid me oleme - tõmbereleel on 2 klemmi, üks ülevalpool, teine allpool. Me üritasime tõmbereleed korduvalt ülemisest kontaktist elustada, aga tegelikult oleks tulnud alumisele läheneda. Seda alumist me aga ei näinud... kuna ta oli all, loogiline
Egas muud kui pistik õige klemmi külge ja kaadervärk hakkaski imeväel ellu ning starter on käivitamiseks valmis
3. Säde oli kohe algusest peale olemas. Tundus küll veidi kollakam kui tavaliselt, aga vast pole probleemi ja kui ongi, siis diagnoosib seda hiljem edasi. Ühesõnaga - süütesüsteem on käivitamiseks valmis
4. Bensiin. Ka sellega ei sujunud kõik päris mitte 100%. Kütusesüsteemi testimiseks võtsime bensupumbarelee välja ja kasutasime selle asemel juhet, et bensupump otse käima lasta. Võtsin ka õhufiltrikopsiku lahti, et saaks õhukoguse mõõteplaati liigutada (mis lubab bensiinil pihustitesse jõuda), seejärel eemaldasin kuuenda pihusti oma pesast ja toppisin ta otsapidi pudelisse. Esimese katse järel oli auto alt sorinat kuulda

Selge, mingi voolikuklamber on lahti jäänud. Kuna bensiini jooksis paagi pealt, siis tundus kõige tõenäolisem variant tasemeanduri juures olevad voolikud. Ja nii oligi - üks kruviklamber oli täiesti lahti. No juhtub ka parimates peredes

Ok, klamber kinni ja teine katse. Rõhk tuli kenasti ülesse ja mõõteplaati tõstes hakkas pihusti kenasti tööle. Seega - kütusesüsteem on käivitamiseks valmis
Ja siin jääbki asi katki, kuna radikat pole
Lubati, et 14-ks jõuab kohale.
UM'st siis.
Õhh
