BMW 323i Edition S, Nuga
Eks nullist peale autot kokku ladudes tuleb ikka pärast seadistamise ja timmimisega tegeleda, kõiki asju ei saa enne proovida, kui auto sõidukorras ning esimesed sõidud tehtud. Kas muidu kõik süsteemid, mehhanismid ja elektrijubinad toimivad või vaja mõni asi üle kah teha?
(Edit: Päris tore arv postitusi mul...666
)
(Edit: Päris tore arv postitusi mul...666

BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Suuremalt jaolt jah. Elektri osas kõik olemasolev toimib. Puudu on veel pagasniku valgus ja tulekojameeste süsteem (kuna mootorid on hetkel veel puudu). Parempoolne peegel tuleb veel korraks lahti võtta, kuna mootor liigutab teda ainult ühes suunas.raunz kirjutas:Kas muidu kõik süsteemid, mehhanismid ja elektrijubinad toimivad või vaja mõni asi üle kah teha?
Üks suurimaid ja minujaoks ebameeldivamaid töid on uste-luukide paikaajamine. Enne sellega ei tegeleks, kui uued tihendid on hangitud.
Pagasniku sisu on veel täiesti puudu - tihend, varuratas, vaip, tööriistad jms.
Esimestesse rattakoobastesse on vaja veel need vidinad paigutada: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/ ... .sized.jpg, aga sellega tegelen siis kui stange paigaldamiseks läheb.
Esiistmete paigaldamiseks pole ülemised kinnitused veel päris valmis, need on hetkel liivapritsis.
No ja seda nimekirja võib veel pikalt jätkata

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ehitamisega läinud siis ~6 aastat hetkel?
Kui mu matt ei eksi. Teema algas 2004.09 ja esimeses postis, et sai aasta tagasi ostetud
Nii lõpp järgus, et kas suveks saad nii valmis, et midagi väga enam teha ei oska või mis arvad kunas võid öelda, et nüüd on tehtud.
Kui mu matt ei eksi. Teema algas 2004.09 ja esimeses postis, et sai aasta tagasi ostetud

Nii lõpp järgus, et kas suveks saad nii valmis, et midagi väga enam teha ei oska või mis arvad kunas võid öelda, et nüüd on tehtud.

In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Ostsin 20.08.2003 
Eks sellest ajast on omajagu möödas, aga tegelikult ei saa öelda, et kogu see aeg oleks ehitatud
August 2003:

August 2004. Keretööd tehtud, sisepinnad värvitud, välispindadel eelvärv:

August 2005 oli selline. 2005 aastal sai suhteliselt vähe 323'ga tegutsetud, kuna see oli bauri ehitamise esimene aasta.

2006 oli sama pilt, aga tolmu rohkem. Suurim töö oli müramattide paigaldus

2007 algas värvimisega ja see oligi põhilise komplekteerimise aasta:

2008 oli hoog jälle maha võetud:

2009 (ja ka 2008 lõpp) - järgmine komplekteerimisralli:


Eks sellest ajast on omajagu möödas, aga tegelikult ei saa öelda, et kogu see aeg oleks ehitatud

August 2003:

August 2004. Keretööd tehtud, sisepinnad värvitud, välispindadel eelvärv:

August 2005 oli selline. 2005 aastal sai suhteliselt vähe 323'ga tegutsetud, kuna see oli bauri ehitamise esimene aasta.

2006 oli sama pilt, aga tolmu rohkem. Suurim töö oli müramattide paigaldus


2007 algas värvimisega ja see oligi põhilise komplekteerimise aasta:

2008 oli hoog jälle maha võetud:

2009 (ja ka 2008 lõpp) - järgmine komplekteerimisralli:

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Jah, uksepolster on vana ja sellest tulenevalt ka katteriie. Uuena pole polstrit saada ja ma natuke kahtlen, kas riideosa annaks ise viisakalt vahetada, kuna servad on kunstanaha sisse justkui "pressitud".
Variant on veel kuskilt (saksast?) veidi värskema ilmega polstrid leida.
Tegelikult polegi selle teemaga veel eriti tegelenud ja reaalis pole toonivahe nii suur. Pilt on välguga tehtud ja see võimendab toonide erinevust.
Variant on veel kuskilt (saksast?) veidi värskema ilmega polstrid leida.
Tegelikult polegi selle teemaga veel eriti tegelenud ja reaalis pole toonivahe nii suur. Pilt on välguga tehtud ja see võimendab toonide erinevust.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
meelis k kirjutas:Vaata galeriisse. Seal on näha, milline tolmu-õlisüsteem kapoti all ilutses
Väga kena. Aga vaatan, et mõni asi on veidi teistmoodi nendel piltidel. 10 erinevust vb leiaks isegi üles. Kas on mingi teine versioon või varuosasid erinevaid? B-osad?
Vanema ja uuema versiooni vahed seal piltidelnuga kirjutas:![]()
Pildi kommentaariks siis niipalju, et vasakpoolne on bmw tehasebrošüürist ja kujutab '79 - '80 aasta 323'e. Parempoolne on teadagi kustKes viitsib võib otsida erinevusi vanema ja uuema 323'e kapotialustest. Neid on päris palju

E28 525e & E28 535i
mart154'ga arutlesime kah nende aukude teemal. Tema väitel on e28 eta'l need augud kasutuses. Ju siis otsustas bmw lihtsalt e21/e28 klapikambrikaaned unifitseerida.
Sisselaskes on jah isegi kahe vaakumitosa ees pime ja täitsa tehasest. Neid vist kasutati versioonidel, mis olid EGR'ga (austraalias näiteks vist).
Sisselaskes on jah isegi kahe vaakumitosa ees pime ja täitsa tehasest. Neid vist kasutati versioonidel, mis olid EGR'ga (austraalias näiteks vist).
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
nuga kirjutas:mart154'ga arutlesime kah nende aukude teemal. Tema väitel on e28 eta'l need augud kasutuses. Ju siis otsustas bmw lihtsalt e21/e28 klapikambrikaaned unifitseerida.

Kes suurest turbost mööda näeb, taipab, et esimene kinnitus on tühikäiguklapi hoidmiseks. ning tagumine on juhtmepuntra maha rahustamiseks

Õige radikas käes. Täpselt selline nagu vaja 
Radikas on Behri toodang, aga miskipärast ei saanud seda enam b-juppide müüjate kaudu kätte.



Tänane pakike saksamaalt sisaldas igasugu huvitavaid asju:



E21'e uksetihend on alati selle jõnksu koha pealt katki. Pildil aga uus tihend:

Salongitöödest on teha veel rooli nahatamine ja juhiukse komplekteerimine. Viimast pole siiamaani teha saanud sellepärast, et sealpool autot on vähe ruumi.


Radikas on Behri toodang, aga miskipärast ei saanud seda enam b-juppide müüjate kaudu kätte.



Tänane pakike saksamaalt sisaldas igasugu huvitavaid asju:



E21'e uksetihend on alati selle jõnksu koha pealt katki. Pildil aga uus tihend:

Salongitöödest on teha veel rooli nahatamine ja juhiukse komplekteerimine. Viimast pole siiamaani teha saanud sellepärast, et sealpool autot on vähe ruumi.

323i, 320 Baur & 750iAL Highline