23. leht 33-st
Postitatud: 18 Jaan 2009 21:27
Postitas Ammy69
jah ilus tõesti vaadata!!!
Postitatud: 18 Jaan 2009 22:21
Postitas raunz
Eks nullist peale autot kokku ladudes tuleb ikka pärast seadistamise ja timmimisega tegeleda, kõiki asju ei saa enne proovida, kui auto sõidukorras ning esimesed sõidud tehtud. Kas muidu kõik süsteemid, mehhanismid ja elektrijubinad toimivad või vaja mõni asi üle kah teha?
(Edit: Päris tore arv postitusi mul...666
)
Postitatud: 18 Jaan 2009 23:29
Postitas nuga
raunz kirjutas:Kas muidu kõik süsteemid, mehhanismid ja elektrijubinad toimivad või vaja mõni asi üle kah teha?
Suuremalt jaolt jah. Elektri osas kõik olemasolev toimib. Puudu on veel pagasniku valgus ja tulekojameeste süsteem (kuna mootorid on hetkel veel puudu). Parempoolne peegel tuleb veel korraks lahti võtta, kuna mootor liigutab teda ainult ühes suunas.
Üks suurimaid ja minujaoks ebameeldivamaid töid on uste-luukide paikaajamine. Enne sellega ei tegeleks, kui uued tihendid on hangitud.
Pagasniku sisu on veel täiesti puudu - tihend, varuratas, vaip, tööriistad jms.
Esimestesse rattakoobastesse on vaja veel need vidinad paigutada:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/ ... .sized.jpg, aga sellega tegelen siis kui stange paigaldamiseks läheb.
Esiistmete paigaldamiseks pole ülemised kinnitused veel päris valmis, need on hetkel liivapritsis.
No ja seda nimekirja võib veel pikalt jätkata

Postitatud: 19 Jaan 2009 00:47
Postitas ullivilli
Ehitamisega läinud siis ~6 aastat hetkel?
Kui mu matt ei eksi. Teema algas 2004.09 ja esimeses postis, et sai aasta tagasi ostetud

Nii lõpp järgus, et kas suveks saad nii valmis, et midagi väga enam teha ei oska või mis arvad kunas võid öelda, et nüüd on tehtud.

Postitatud: 19 Jaan 2009 01:04
Postitas nuga
Ostsin 20.08.2003

Eks sellest ajast on omajagu möödas, aga tegelikult ei saa öelda, et kogu see aeg oleks ehitatud
August 2003:
August 2004. Keretööd tehtud, sisepinnad värvitud, välispindadel eelvärv:
August 2005 oli selline. 2005 aastal sai suhteliselt vähe 323'ga tegutsetud, kuna see oli bauri ehitamise esimene aasta.
2006 oli sama pilt, aga tolmu rohkem. Suurim töö oli müramattide paigaldus
2007 algas värvimisega ja see oligi põhilise komplekteerimise aasta:
2008 oli hoog jälle maha võetud:
2009 (ja ka 2008 lõpp) - järgmine komplekteerimisralli:

Postitatud: 02 Veebr 2009 23:24
Postitas nuga
Postitatud: 04 Veebr 2009 10:05
Postitas kustas
Miks uksepolstri ja istmekatte toon kokku ei lähe omavahel? Uksepolstri kateriie on vana?
Postitatud: 04 Veebr 2009 10:14
Postitas nuga
Jah, uksepolster on vana ja sellest tulenevalt ka katteriie. Uuena pole polstrit saada ja ma natuke kahtlen, kas riideosa annaks ise viisakalt vahetada, kuna servad on kunstanaha sisse justkui "pressitud".
Variant on veel kuskilt (saksast?) veidi värskema ilmega polstrid leida.
Tegelikult polegi selle teemaga veel eriti tegelenud ja reaalis pole toonivahe nii suur. Pilt on välguga tehtud ja see võimendab toonide erinevust.
Postitatud: 04 Veebr 2009 10:17
Postitas mart154
ehk lasta polstrid "prohvidel" kusagil üle pesta-puhastada?
osad vahendid teevad imet
Cardol ja mul näiteks on väga head kogemused Lasnamäel asuva mobilespa-ga
Postitatud: 04 Veebr 2009 21:41
Postitas nuga
Postitatud: 05 Veebr 2009 17:00
Postitas mkb
Pilt vanast kapotialusest oleks päris kõva šokiteraapia.
Väga hea töö tehtud!

Postitatud: 05 Veebr 2009 17:56
Postitas meelis k
Vaata galeriisse. Seal on näha, milline tolmu-õlisüsteem kapoti all ilutses
Väga kena. Aga vaatan, et mõni asi on veidi teistmoodi nendel piltidel. 10 erinevust vb leiaks isegi üles. Kas on mingi teine versioon või varuosasid erinevaid? B-osad?
Postitatud: 05 Veebr 2009 18:22
Postitas tanele28
meelis k kirjutas:Vaata galeriisse. Seal on näha, milline tolmu-õlisüsteem kapoti all ilutses
Väga kena. Aga vaatan, et mõni asi on veidi teistmoodi nendel piltidel. 10 erinevust vb leiaks isegi üles. Kas on mingi teine versioon või varuosasid erinevaid? B-osad?
nuga kirjutas:
Pildi kommentaariks siis niipalju, et vasakpoolne on bmw tehasebrošüürist ja kujutab '79 - '80 aasta 323'e. Parempoolne on teadagi kust

Kes viitsib võib otsida erinevusi vanema ja uuema 323'e kapotialustest. Neid on päris palju

Vanema ja uuema versiooni vahed seal piltidel

Postitatud: 05 Veebr 2009 18:42
Postitas meelis k
Krt, alguses ma ei pannud seda lauset tähelegi pildi all. Ju olin siis nii süvenenud sealsetesse detailidesse

Postitatud: 05 Veebr 2009 18:57
Postitas killer666
Klapikambrikaanel on sellest tsingitud plekist suts paremal pool 1 auk ja sealt ümbert sile.
Kas seal käib ka midagi?
Postitatud: 05 Veebr 2009 22:55
Postitas Priit
Sealt august ei käi midagi läbi.
Sisselaskel on ühe vaakumi otsas pime?
Postitatud: 05 Veebr 2009 23:13
Postitas nuga
mart154'ga arutlesime kah nende aukude teemal. Tema väitel on e28 eta'l need augud kasutuses. Ju siis otsustas bmw lihtsalt e21/e28 klapikambrikaaned unifitseerida.
Sisselaskes on jah isegi kahe vaakumitosa ees pime ja täitsa tehasest. Neid vist kasutati versioonidel, mis olid EGR'ga (austraalias näiteks vist).
Postitatud: 05 Veebr 2009 23:34
Postitas mart154
nuga kirjutas:mart154'ga arutlesime kah nende aukude teemal. Tema väitel on e28 eta'l need augud kasutuses. Ju siis otsustas bmw lihtsalt e21/e28 klapikambrikaaned unifitseerida.
Kes suurest turbost mööda näeb, taipab, et esimene kinnitus on tühikäiguklapi hoidmiseks. ning tagumine on juhtmepuntra maha rahustamiseks

Postitatud: 11 Veebr 2009 00:59
Postitas nuga
Postitatud: 11 Veebr 2009 11:56
Postitas Ammy69
ajab kohe isu garaazi minna!!!!