4. leht 4-st
Postitatud: 29 Juun 2007 10:00
Postitas sysi
Vanakooli autod -> loomulikult bensiin!
Uued autod -> võib mõlemat. Aga kui võtta ikkagi selline vähe suurem auto... nt MB G-klass, X5, 7er e65 - siis ausaltöeldes kiirendades kuulan parem V8 müdinat kui diisliturbo vilinat
Säästu-seitsmene tundub see diisel. Ma olen kohutavalt stigmatiseeriv inimene
Kahjuks pole mul au olnud ühegi v8 diisliga sõita, aga nt S-klass 320CDI oli ikka väga mage maanteel.
Seega meie, vanakoolitehnikud, kummardame bensiinimootorit oma kõigi vigadega, kuna ta viib meid ja meie autosid edasi

Postitatud: 29 Juun 2007 10:21
Postitas Bronco
mul on olnud võimalus sõita nii 4L V8 diisliga kui 5L V8 bensiinimootoriga varustatud E65 kerega Bmw'ga sõitnud, siis erilist vahet ikka ei ole. bensiinimootoriga isend on võimsam, ning ka kiirem (ning nendest isenditest ka parema varustusega), kuid ka diisel oli väga nobe ning traktoristi tunnet küll ei tekkinud kordagi. Lisaks oli diisli keskmine kulu madalam (kuigi ka see v8 sellise kere kohta võtab keskmiselt suhteliselt vähe kütust).
3L diisel 7meka peal (6sil diisel) olevat küll säästuauto mulje tekitanud, ehk siis lärmakam ning dünaamika suht nadi. Ise proovida pole saanud.
Postitatud: 15 Aug 2007 10:16
Postitas nataly87
Mina täiesti usun seda juttu ja tunnen ka muret selle üle. Tehnika ja kõik areneb küll nii kiiresti, et selleks ajaks, kui need varud tõesti otsas on, ei oska keegi nendest enam puudust tunda. Kõik need uued hübriid ja muude energiate peal sõitvad ja tegutsevad masinad on nii hästi arenenud ja levinud, et võimsuselt ei jää kindlasti alla praegustele. Aga no kes teab, mis seal tulevikus üldse on:D
Postitatud: 21 Okt 2007 19:31
Postitas Jaan
Naftavarude lõppemisega seoses räägitakse ainult nendest varudest mis on hästi kättesaadavad (lööd labida maasse ja võid ämbriga võtta). Nende varude lõppemise ümber käib kogu soig, seda viimased 50 aastat. Kui nafta hind peaks tõusma muutuvad muud leiukohad konkurentsivõmelisteks (Kanada naftaliivaväljad). Kui turg on valmis maksma tuuakse see nafta igikeltsa alt välja, sellisel juhul jätkub seda lähemaks ~5000 aastaks. Tegelikult oleks mõistlik keskenduda tehnoloogia muutmisele (mitte loopida kaikaid kodaratesse nagu kasvuhooneefektist pläägutavad bürokraadid Brüsselis teevad).
Postitatud: 19 Apr 2008 21:35
Postitas katzkatz
Ma tahaks küll vesinikautodele ja elektriautodele jne loota. Nii kurb muidu mõelda, et saabki kogu see lõbu läbi

Aga ehk on siiski selle nafta arvutamisega ka midagi valesti

Loodan vähemalt
