Täna siis veetsin järjekordse meeldiva õhtu garaažis  

Esiteks sai ette võetud "tunne oma autot" üritus, mille käigus vaatasin oma jupivarud üle - kas kõik on alles, kas iga jupi otstarve on meeles ja kas konkreetset juppi annab taastada/värskendada või peab selle uue otsima. Tegelikult, täpsustan, üle sai vaadatud ühe garaaži jupivarud 

Kastid "tsinkimisse" ja "liivapritsi-pulbervärvi" aina täituvad.
Nii põhitegevuse kõrvalt ladusin ka ühe amordipüstaku kokku  
 
Vaatasin ka kriitilise pilguga oma auto põhilised juhtmepuud üle. Mootori juhtmepuu paistis visuaalselt väga korralik olema. Ainult ühe pistiku kummikaitse oli pisut katki. Tegin talle ka esmase puhastuse ja käisin kontaktid puhastuskeemiaga üle.
Järgmisena võtsin kaitsmeplokist esituledesse mineva juhtmepuu ette. Selle seisukord oli natuke kehvem, aga siiski peale paari pistiku asendamist ja juhtmete uuesti teipimist täiesti kasutatav. Muidugi, kuna see juhtmepuu on paljudel e21'tel ühine, siis võib lahtiste silmadega ringi käies selle parema leida.
Lõpuks kõige suurem, kaitsmeplokist kuni tagatuledeni jooksev juhtmekimp. Parema esiukse lülitisse minev juhtmepaar oli katki, samuti numbrituledesse minev. Viimase kohta võib vist isegi öelda tüüpviga  

  Hinnang olukorrale oleks siiski 4+.
Nüüd siis tuleks varuda rull originaali sarnast riidest teipi, mõned pistikud ja päevake aega ning siis peaks kogu juhtmestik juba väga heas korras olema 

Mootori juhtmestik:
