4. leht 5-st

Postitatud: 19 Apr 2005 16:10
Postitas kustas
Mul kah see kell kahtlaselt näitas ikka sellist aega nagu 34:65.... :lol:

Kuid kvaliteet "digi"kellad peavad ikka kaua vastu, nagu näiteks mõni vene "lauakell".

Postitatud: 19 Apr 2005 19:53
Postitas Entusjast
Avastasin et seoses sellega et sai neid käigukaste ja kardaane sobitatud, siis on üle üks neljane ja üks viiene kast. Viiesel on tagurpidi käik sees, aga neljane korras. Samas on üle veel ka kaks kardaani. Äkki keegi leiab neile otstarvet

Postitatud: 25 Apr 2005 17:23
Postitas Entusjast
Lisasin galeriisse pilte nii sisust kui mujalt

Postitatud: 25 Apr 2005 18:14
Postitas Jaan
Ega siis ei jää muud üle kui uudistama minna :D

Postitatud: 02 Mai 2005 14:26
Postitas Entusjast
Ootasingi millal järgmine tagasilöök tuleb. Nüüd se siis kätte ka jõudis. hakkasin uurima, et kas mu bemaril olevad praegused dokumendid kehtivad. Millest sihuke küsismus? Sest dokumendid on on helesinist värvi ehk siis päris üheksakümnendate algusest. Läksin tuttava ülevaata jutule ja mis selgus. Need ei kehtigi enam. Kuram kopp ees juba sellest kõigest. Sihuke asi lükkab selle auto ametlikult teele jõudmise tuntavalt edasi

Postitatud: 02 Mai 2005 15:10
Postitas Jaan
Dokumentide vahetus käib kiirelt ja see pole suurem probleem.

Postitatud: 02 Mai 2005 15:15
Postitas nuga
Jaan kirjutas:Dokumentide vahetus käib kiirelt ja see pole suurem probleem.
Mul läks bauri puhul umbes aasta :?
Samas mul oli algseis kah võrdlemisi niru - oli ainult teh. passi üks pool ja omaniku kontakti polnud. Muidugi ega ma pingsalt selle asjaga ei tegelenud kah :oops:

Postitatud: 02 Mai 2005 19:10
Postitas Entusjast
Põhimõtselt käib kiirelt küll, aga maru tülikas on. peab treila rentima, sellega auto arki tarima, seal 1600 eeq loovutama, mis pole minu hetkefinantsi juures mitte väike raha . Oh jah, aga mis siin ikka halada, peab auto alla tagasi ronima. Vahepeal sain kässari ilusti tööle

Postitatud: 02 Mai 2005 22:25
Postitas tõnis
Ei pea autot ARK i viima, võid ülevaataja koju ka kutsuda. Kojukutsumine maksab 250 krooni :) .

Postitatud: 04 Mai 2005 18:03
Postitas Entusjast
positiivsust kah vahepeal. Käisin täna arkiga majandamas. 900 eeq ja omaniku pean kaasa tassima. Jäävad vanad numbrid ning vana omanik peab auto lihtsalt uuesti arvele võtma

Postitatud: 05 Mai 2005 11:43
Postitas Jaan
Et siis vana omanik võtab auto uuesti arvele aga selleks, et oma nimele masinat saada pead ju ikkagi omaniku vahetuse paberil vormistama? Või käib see kuidagi sujuvamalt?

Postitatud: 05 Mai 2005 13:36
Postitas Entusjast
Kui ta autot arvele võtma läheb siis läen ise kaasa. Siis on vähem ka paberimäärimist. Selles suhtes on hea, et oleme sama kandi inimesed, aga ajalises suhtes on häda selles et omanik on hetkel rootsis

Postitatud: 12 Mai 2005 15:40
Postitas Entusjast
Auto arvel. Niih nüüd sihuke probleem et mootor kipub kuumaks minema. Ja ikka tõsiselt kuumaks. termostaat oli vana, selle võtsin ära, aga ikka on kuum
Samas radikas on külm. Millest viga otsima hakata

Postitatud: 12 Mai 2005 15:44
Postitas kustas
Venna e23'l külmus sise soojendus radikas talvel ära, siis ka sedasi, kuid pole enam külm...

Postitatud: 12 Mai 2005 15:55
Postitas Ruut
Entusjast kirjutas:Auto arvel. Niih nüüd sihuke probleem et mootor kipub kuumaks minema. Ja ikka tõsiselt kuumaks. termostaat oli vana, selle võtsin ära, aga ikka on kuum
Samas radikas on külm. Millest viga otsima hakata
kui termostaati vahel pole ja radikas ikka külm siis tõenäoliselt veepump õhtul või on mingi elukas lõdvikusse pesa teinud :wink:

Postitatud: 12 Mai 2005 16:01
Postitas Entusjast
ootan, millal mootor maha jahtub, siis saab kiskuma minna

Postitatud: 15 Mai 2005 11:03
Postitas Entusjast
Niih viga leitud ja kõrvaldatud. Käisin ülevaatusele ja selle tulemus võttis nii mul, kui ka ülevaatajal suu ammuli. Isegi kergelt lonkava mootoriga oli co normipiires. Samuti olid ka kõik ülejäänud näitajad normis. Arvestades et auto on seisnud meeletult. Üks häda muidugi on , et rattaid blokki pidurdades kipub üks esipidur peale jääma, aga selle vast saab pidurisilindrite puhastusega normi ajada. Üks tähelepanek veel. Mida rohkem sõitta seda paremaks ja ökonoomsemaks mootori töö muutub. Ei mina olen rahul. 8)

Postitatud: 15 Mai 2005 11:22
Postitas Arvo
Lonkava mootori põhjuseks ilmselt lihtsalt niiskus, mis on küünlajuhtmete ja jagaja vahele roninud. Eks sõites siis vaikselt kuivab ära, lihtsam ja kindlam muidugi korraks jagajakaas maha keerata ja lapiga üle käia ssamuti kontaktid liivapaberiga läikima. Kui mõnda südamehaigust ei põe siis võid käega küünlajuhtmed töötaval mootoril üle katsuda ja väänata - siis on selge pilt kas juhtmed enam-vähem korras või vajavad vahetust.
Peale pikka seismist soovitaks ka õlid ära vahetada, pistikute alused kontaktid puhastada ja WD40 õliga üle käia.

Postitatud: 29 Mai 2005 16:29
Postitas Entusjast
Ei saa ma ikka oma spidoka kaladest lahti. Töötab ainult bensunäidik. Kui peale kopsida siis kergelt vibreerivad ka ökonomaiser ja tahhokas. Tahaks selle asja korda saada. Nadi sõita kui täpset kiirust ei tea :?

Postitatud: 30 Mai 2005 14:17
Postitas Priit Peljo
Võin sulle laenata näidikute plokki.
Ja kui osta tahad siis 250eeki esialgne hind.

Pilt[/url]