4. leht 5-st
Postitatud: 17 Nov 2010 02:12
Postitas -Myyr-
Pirne leidub autopoodides aga kui soovi tuled kollaseks siis peaks olema võimalus kiledele, mis paigaldada tulede klaasidele.
Bmw club'ist peaksid leidma.
Ei oska kohe täpselt öelda.
Postitatud: 17 Nov 2010 02:19
Postitas Steven
Paigaldasin ise neid kilesid kunagi, aga pole ammu tegelenud sellega.
Postitatud: 17 Nov 2010 02:23
Postitas -Myyr-
endal ka plaan tulevikus neid endale soetada.
Paistab, et pead vist uuesti hakkama tegelema:D
Postitatud: 17 Nov 2010 02:28
Postitas Steven
Krt ei tea kas ikka viitsib :d
Mul natuke smoke alles on, kui tahad.
Oma eilmisel BMWl tegin nii:

Postitatud: 18 Nov 2010 18:16
Postitas Steven
Midagi vist läks viltu filtri vahetuses, nimele ei taha enam eriti hästi käima minna, peab kaua ketrama

Postitatud: 18 Nov 2010 18:42
Postitas redline
Küte vajub maha, filtri tihendi enne otsa keeramist määrdega kokku tegid? Keskmine rõngastihend oli ikka filtri küljes?
Postitatud: 18 Nov 2010 18:47
Postitas Steven
redline kirjutas:Küte vajub maha, filtri tihendi enne otsa keeramist määrdega kokku tegid? Keskmine rõngastihend oli ikka filtri küljes?
Määrdega kokku ei teinud, mõtlesin küll teha, aga jäi ära. Tihend on filtri küljes.
Postitatud: 19 Nov 2010 00:48
Postitas Steven
Täna sai talvekad alla, maksin jooksu eest 500krooni ja 500rubla - Nordic master 2 195/55/15, mustrit u.7mm ja naelu ikka on.
Hmm, auto põhi läheb ikka vast tegemisse, kõrvalistuja jalgade all on väike auk, nii umbes 3 sõrme läheb sisse.
Soovitusi mis mökse kasutada? Mersu foorumis lugesin, et yks kasutas mingit oranži möksi, pidi mingi väga ohtlik asi olema ja kuivab u.24h.
Kas asi peab nii olema:

?
Pean silmas seda filtri üleval olevat kohta, seal on siuke plaat, mis on 6 kruviga kinni, võtsin ükspäev selle lahti ja ees oli nagu mingi siuke papp vms.
BMW fansi järgi peaks seal peal olema siuke kruttimis värk:

Postitatud: 19 Nov 2010 08:04
Postitas TD
Ilmselt on käsipumba süsteem elimineeritud kuna see ei ole töödand ja on vb hakand süsteemi õhku võtma sealt kaudu.
Postitatud: 19 Nov 2010 09:38
Postitas killer666
Ei ole kruttimis värk , vaid käsipump. Kruttida saab vaid niipalju , et peale pumpamist saab selle nupu kinni keerata.
Tegelikult väga praktiline asi , kui peaks küte otsa saama.
Tegelt ei peagi otsa saama, vahest piisab , kui auto kohapeal käib liiga suure kallaku otsas.
Postitatud: 21 Nov 2010 02:18
Postitas Steven
Täna sai tagumised pidurid korda tehtud:
Uued:
Vanad silindrid olid ikka väga räbalad, eriti juhipoolne.
Sai ka uued piduritorud veetud.
Veel vajaks tegemist:
Esisild
Poolteljed
Põhja keevitada
Siis peaks moos olema.
Postitatud: 21 Nov 2010 22:13
Postitas Steven
Mis juppi ma süüdistada võin, kui panen tagurpidi käigu sisse, siis see kang läheb liiga palju vasakule, et hõõrub keskkonsooli? Suht häiriv on, keskonsoolis on jälg ka sellest juba.
Sõber rääkis, et mingi puks vms käigukasti juurest läbi...?
Kus kohas asub salongivent mootor? Kuidas selle ära saan?
Postitatud: 21 Nov 2010 22:22
Postitas Helar1
Täpselt, hoovastiku pronks puksid kulunud. Vb et on plastmassist, ei mäleta täpselt. Ma pole kusagil poes neid silmanud, kuid treiali juurde ja lased uued teha.
Postitatud: 22 Nov 2010 00:42
Postitas Cardo
Helar1 kirjutas:Täpselt, hoovastiku pronks puksid kulunud. Vb et on plastmassist, ei mäleta täpselt. Ma pole kusagil poes neid silmanud, kuid treiali juurde ja lased uued teha.
Kui asjast miskit ei tea, ei ole mõtet saunajutte rääkida.
Originaalosad on piisavalt mõistliku hinnaga ja saadaval, ennem aga peaks ikkagi veenduma mis tüüpi on käigukangi hoovastik ja mis seal täpsemalt läbi on, vajadusel võib ka terve komplekti hea rahaeest osta.
Postitatud: 22 Nov 2010 11:32
Postitas meelis k
Tõsi ta on.
Samas, kui ma veel päris laps olin, sain isoleerteibi abil selle lõtku lahendatud

.
Selveris ja paljudes muudes poodides neid müügis tõesti ei ole.
UM või H2 abiks ning käigukang ei tõllerda enam vastu konsooli.
Postitatud: 23 Nov 2010 16:22
Postitas rean
Mind huvitab see , et kas e34 esimesed vent kettad tuleb vahetada koos sadulatega ja siis istub 1:1 ?
Loogiline nagu oleks , vent kettad palju paksemad .
Tagumisele ketastega e28 sillale istuvad e34 kettad ja sadulad ka ?

Postitatud: 23 Nov 2010 16:54
Postitas Steven
rean kirjutas:Mind huvitab see , et kas e34 esimesed vent kettad tuleb vahetada koos sadulatega ja siis istub 1:1 ?
Loogiline nagu oleks , vent kettad palju paksemad .
Tagumisele ketastega e28 sillale istuvad e34 kettad ja sadulad ka ?

Koos supporti ka kelguga jah.
Pildil vasakul on vana ketas ja uus ketas on paremal, paksuse vahe on suht suur:
Tagumistest ei tea, aga arvan küll.
Postitatud: 11 Dets 2010 14:42
Postitas Steven
Vahepeal vahetasin küünlad ära:
Täna sain katuseraamid külge:
Meeldib

Postitatud: 11 Dets 2010 16:59
Postitas fiziks
heh, no tore...aga pildi pealt ei saa isegi aru praktiliselt, et need küljes on
kas hakkad kuskile pikemale reisile minema?
Postitatud: 11 Dets 2010 18:57
Postitas Steven
fiziks kirjutas:heh, no tore...aga pildi pealt ei saa isegi aru praktiliselt, et need küljes on
kas hakkad kuskile pikemale reisile minema?
Suht tume pilt jah, valges teen veel
Jah, lähen Aafrikasse.