4. leht 4-st

Postitatud: 23 Dets 2010 01:00
Postitas fiziks
hehe...ei tea jah, kui nad ikka nii hästi kohe liiguvad siis oleks vist igal M60/M62 mootoriga masina omanikul üks selline nurgas varuks projekti jaoks :D

aga noh, kui lahenduse välja mõtled eks siis kirjuta siia ka!

Postitatud: 23 Dets 2010 11:19
Postitas raunz
karmo kirjutas:no 3.0 V8 käimarid liiguvad vahemikus 2-5k eestis, ja pm 10k on selljuhul küll palju maksta.

unistada ma ei viitsi, suht mõtetu on selline asi, parem otsin erinevaid lahendusi kuidas odavamalt ja praktilisemalt läbi saada.
2-5k võib poolpiduse automaatkasti saada...uurisin ise kah enda autole vahepeal manuaali komplekti ning kasti eest 10k maksta pole üldse nii palju. Kui tahad odavalt kogu manuaali komplekti V8-le saada siis tuleks osta terve auto ning üle jääv juppideks teha. 3 aastat tagasi võis normaalse hinna eest manuaalkasti V8 mootorile leida, nüüd on need nii haruldaseks ja ihaldusväärseks muutunud.

Postitatud: 23 Dets 2010 13:01
Postitas karmo
komplekti hind jah 10k ja peale, aga ainult käigukasti eest on palju maksta 10k.

Postitatud: 15 Jaan 2011 16:38
Postitas karmo
vahepeal siis nii palju muutunud et tagant sai istme raam välja võetud, ning ka igasugust üleliigset eemaldatud.
Pilt

Kuna plaanis viimane sõit 2.5 motoga teha laitses siis sai külge krutitud teine korralik pagasiluuk, ning sisse ehitatud BMW kelkudele Calibra istmed.
Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 22 Veebr 2011 12:09
Postitas karmo
teema võib lukku panna, kuna sõiduvea tõttu kere kõver ja auto läheb lammutamisele.

Õnneks mootor ja muu tehniline pool jäi terveks ja rändab tagaveolise Calibra külge.

Kõike paremat.