4. leht 6-st
Postitatud: 08 Mai 2011 21:27
Postitas Jaks
Postitatud: 08 Mai 2011 21:33
Postitas heigo
Naaaaiss
Postitatud: 08 Mai 2011 22:52
Postitas Hai
Neljandal pildil üks naissoost isiksus kohe eriti ekstaasis M5'est?
Auto on ilus, häirib ainult tagaklaasi sirm.
Postitatud: 09 Mai 2011 15:20
Postitas rean
Number 5 on luugilt puudu
5-seeria bmw ja M , neid on terve linn täis

Ja mis mulle isiklikult meeldib , et see elf on selle auto küljest kadunud , väga ilus

Postitatud: 09 Mai 2011 16:44
Postitas Jaks
rean kirjutas:Number 5 on luugilt puudu
5-seeria bmw ja M , neid on terve linn täis

Ja mis mulle isiklikult meeldib , et see elf on selle auto küljest kadunud , väga ilus

Taga luugil ei käigi seda 5-te. E34 M5-el on ees kirjas M5 ja taga luugil lihtsalt M. Hetkeks on ka ees märk küljes.
Elf-i kirjad kadusid koos värvimisega.
Postitatud: 09 Mai 2011 18:00
Postitas raunz
Jaks kirjutas:Auto on peale väikest värskendust uuesti sõiduvalmis saanud. Aga pildid ütlevad rohkem.
Reaalses elus oma silmaga nägemine ütleb kõige rohkem

Väga korralik töö, auto näeb super välja

Postitatud: 09 Mai 2011 18:08
Postitas Muhv
Jaks kirjutas:Taga luugil ei käigi seda 5-te. E34 M5-el on ees kirjas M5 ja taga luugil lihtsalt M. Hetkeks on ka ees märk küljes.
Kust selline inf? Kõigil vanadel piltidel e34 M5-test mida näinud olen on seal siiski M5. Seda ka kabrio M5 prototüübil.
Postitatud: 09 Mai 2011 20:29
Postitas Jaks
Muhv kirjutas:Jaks kirjutas:Taga luugil ei käigi seda 5-te. E34 M5-el on ees kirjas M5 ja taga luugil lihtsalt M. Hetkeks on ka ees märk küljes.
Kust selline inf? Kõigil vanadel piltidel e34 M5-test mida näinud olen on seal siiski M5. Seda ka kabrio M5 prototüübil.
Lähtusin sellest, et bmwfansis näitab, et lihtsalt M käib taga. Aga nüüd vaadates siis jah 5 käib eraldi osana.
Postitatud: 12 Juun 2011 21:07
Postitas Jaks
Vahepeal olen vaikselt ikka auto kallal tegutsenud ja tegevust on jätkuvalt.
Mingi hetkel otsustasin, et vaataks mis siis M-mootoris ülevalpool ka sees on ja vahetasin välja klapisääre tihendid mis ei oled ka just kõige hullemad kuid head ka mitte.
Autot on kimbutanud mõnda aega mingid anomaaliad ja päris lahendust pole hetkeks veel leidnud kuid loodetavasti saab see lahendatud. Vähemalt diagnostikas veakoode ei leitud ja seega ka vahel esinev viga jäi lahenduseta.
Otsustasin ise pusida ja sai puhastatud mootori tööga seotud pistikuid ja andureid üle mõõdetud. Selle kõige tulemusena asi paranes märgatavalt, kuid päris kindel pole, et viga sellega kõrvaldatud.
Laupäev sai ka rajapäeval autot provitud ja kõik toimis kuni viimaselt sõidult maha sõites auto hakkas mootor väga halvasti käima. Seisma jättes ei läinud isegi käima ja ei teadnud mis viga. Hiljem sain auto käima ja ka koju sõidetud, ning kodus töötas kõik jälle laitmatult.
Rajal sai käidud 16" ratastega ja rehvides oli rõhku ka veidi vähe. Kuid õppimise eesmärgil olen sõitudega rahul ja loodetavasti tulevikus aeg ka paraneb. Ja üritan järgmine kord veidi madalamat rehvi kasutada
Täna mõtlesin, et vaatan huvipärast mis ka paagis toimub ja leidsin pumba juurst piisavas koguses rooste puru ja muud sodi mis aja jooksul tanklast saadud ning mis realselt võis pumba filtri ummistada. Homme läheb vahetusse ka bensiini filter ja arvatavasti võtan maha ka pihustid, et need üle vaadata.
Postitatud: 13 Juun 2011 07:49
Postitas raimo
Kui pihustid maha võtad, siis võiks nad juba puhastamisse ja kontrolli saata. Truumu juures peaks saama seda teha.
Pihusti o-ringe võiks ka tagasipaneku ajaks varuda.
Postitatud: 13 Juun 2011 21:27
Postitas Jaks
Vahetasin täna bensiini filtri ära ja huvipärast lahkasin ka selle lahti.
Puhusin filtri tagurpidi läbi ja ega see väga hästi õnnestunudki. Ja pilt mis avanes oli järgnev.

Lõikasin ka filtri lahti vaatamaks mis seal sees toimub.

Ise enesst sellest juba mis leidsin paagist ja lisaks veel filtrist peaks juba täiesti piisama olnud probleemide tekkimiseks.
Hetkel pole autot käivitada proovinud ja küljest ära on ka pihustid mis on küll nii suurte avadega, et ummistuda ei saa need kuidagi

Postitatud: 10 Aug 2011 19:15
Postitas Jaks
Vahepeal on auto ennast kenasti ja ilma probleemideta üleval pidanud ja selle üle on hea meel
Vahepeal sai soetatud EDC amordid koos originaal vedrudega ja täna kruvisin need alla. Siiani olid siis ees kasutusel Bilsteini B4 ja H&R vedrud.
Esimese väikse sõiduproovi järel võiks ütelda, et päris hea ja mugav
Niisama halvemal ( loe kruusateel ) on mõnusam ja pehmem kui enne. Samas kui nupp ringi lülitada S asendisse kipub päris jäigaks minema.
Seega tundub, et asi toimib ja loodetavasti saab rajal seda ka proovida

Postitatud: 08 Nov 2011 22:17
Postitas Jaks
Sai enne lume tulekut veel läbi sõidetud ülevaatuselt ja autole aastaks kehtiv sõiduluba hangitud.
Ja hetkeks autole alla kruvitud jälle originaal veljed. Kuid mõted on, et mingi aeg teen nendele värskenduse ja suveks ehk jäävadki alla.
Hetkel originaal velgi kokku 8tk.

Postitatud: 08 Jaan 2012 09:04
Postitas Jaks
Postitatud: 08 Jaan 2012 12:01
Postitas raunz
Kui põhjalikult mootori ja kasti lahti võtad? Kas plaanis ühtlasi ka värskem välimus anda kapotialusele?
Postitatud: 08 Jaan 2012 13:46
Postitas Jaks
Hetkeks mootor juba legoks kistud.
Kast läheb kalaiali sest seal vaja kindlasti vahetada 2 käigu sünkro mis pikka aega riilulis seisnud.
Hetkel vähemalt tundub, et plokk on korralik ja kulumata, kuid uued rõngad lähevad sellegi poolest sisse.
Mis täpselt kõik uus läheb selgub siis kui kõik tehtud ja uuesti koos.
Välimusega hetkel plaanis uueks teha pole.
raunz kirjutas:Kui põhjalikult mootori ja kasti lahti võtad? Kas plaanis ühtlasi ka värskem välimus anda kapotialusele?
Postitatud: 08 Veebr 2012 22:25
Postitas Jaks
Vahepeal väike sissekanne teemasse.
Täna sai siis mootori alumine pool uuesti kokku tagasi ja selle üle on hea meel, et midagi nagu vaikselt hakkab looma.
Plokikaan on jätkuvalt tegemises ja vast see saab ka mingi hetk valmis
Suurem mure on see, et mootori osasi tellides suutis kauba kohale toimetaja plokikaane tihendi kahekorra keerata ja nüüd ootan selles osas nende vastust. Ei tahaks nagu nende halva suhtumise pärast ise uut tihendit osta. Loodan, et siiski tuleb mingi vastus ja nad maksavad uue tihendi kinni. Kuigi selle tarne jällegi 2 nädalat.
Hetke kõige suurem murelaps on käigukast mis pooleldi laiali ja edasi liikumine selles osas keeruline.
Võtsin ise kasti lahti ( olen erinevaid enne ka probleemideta remontinud ) kuid ei saanud ise sünkrodele ligi, sest alumisel võllid hmmakad tehases kuumalt paigaldatud ja kätte neid ise ei saanud.
Viisin lahtiselt kasti tutava juurde kes ühes auto esinduses tööl ja ka sealne kastimees ei saanud asja lahti.
Ehk teab keegi mõnda käigukasti remontijat kes tegeleb selliste kastidega. Sellise ehitusega siis sport kastid. Otsin ise ka võimaliku tegijat kuid abi kuluks ära.
Postitatud: 08 Veebr 2012 22:39
Postitas Ruut
Kuno Talimaa on teada tuntud guru bemmi automaagiliste kastide osas aga ehk oskab ka käsikasti puhul abi anda
Postitatud: 09 Veebr 2012 01:54
Postitas Baur TC
Jaks, ma tean kus on Tallinnast lausa uus tihend laos, soodne hind kauba peale, saadan info PS iga

Postitatud: 09 Veebr 2012 10:17
Postitas Arvo
Jaks kirjutas:Ehk teab keegi mõnda käigukasti remontijat kes tegeleb selliste kastidega. Sellise ehitusega siis sport kastid. Otsin ise ka võimaliku tegijat kuid abi kuluks ära.
Need bemmi vanemad sportkastid tunduvad olevat remondimeeste õudusunenägu, minu kast vedeles algul ca kuu aega Tartus ühe parima kastiremontija käes, lõpuks viskas üle ja tassisin minema asja sealt. Kuno Talimaa ei tahtnud ka seda kasti eriti ette võtta, ehk siis suht surnud ring. Nagu ma aru olen saanud on seal tarvis ühte spetstõmmitsat, et kast laiali saada.
Kui kuskilt abi saad, siis anna teada, tahaks omal ka asja korda saada.