Niisis, sai käidud vanakest kaemas hospidalis
Tehtud tööd:
1)Mõlemad küljekarbid vahetatud.(selgus, et eelmises töökojas olid uued karbid mädadele peale lastud kuidagi ja ikka igasugu koledat asja tehtud vanaga)
2)Paremal pool põrandas pehmeks mädanenud põhjaplekk, umbes
50cmX50cm, asendatud uuega.
3)Pagasniku põhjaplekis, varuratta pesas olev auk likvideeritud.
Jäänud teha:
1) Üks tagumine koobas.
2) Nipet-näpet roostealged kere peal.
Nii kahe nädala pärast peaks liikuma saama.
Minu suureks rõõmuks ei olnud see põhi üldse nii kole(peale likvideeritud mädapaise põhjaplekis ja rattakoobaste ning karpide)kui alul arvasin........veidi pindmist roostealget oli tekkinud tänu sellele, et matid vesised olid. Ikka täitsa kobe, plekugi hindas kere seisukorda väga heaks ja värskeks.
Kahjuks see aasta värvima ei hakka ilmselt

....ja eks ikka vahendite puudumise tõttu.
Autot teeb üks vahva noorsand Märjamaal, täpsemalt Vana-Vigalas. Poiss ise ka haimees ja auto kallal entusiasmiga, mida tore vaadata kohe
Meister olevat siis pildialbumigi teinud ja lubas saata nädalavahetusel mulle......siis jagan teiega ka.
Mõned küsimused kaasfoorumlastele:
Tekkis küsimus põhjamattide kohta, need poroloonist. Põhjamattide moodi nad igatahes ei paistnud enam, pärast neid 28 aastat.
Sõnaga, kas keegi meisterdab neid ja palju see lõbu maksab?
Palju rahna küsitakse tagumise stange ja küljepeegli kroomimise eest? See küsimus vist Karule
Viitsib keegi liivapritsiga veljed puhtaks lasta ja uue värvigi peale ja mitä maksab?