4. leht 8-st

Postitatud: 08 Apr 2006 20:09
Postitas enthusiast
ma olen selle kohapealt täitsa juhm, sellepärast küsingi :D

et milline see vaha või õli seal kõige õigem ja otstarbekam kasutada oleks.
Lihtsalt plekksepp keda kasutan on võõras inimene(tuttava tuttava tuttav :) ) ja tahaks sammudel silma peal hoida, et mis materjale kasutab jne.
Eelmine kord ikka kräppi tehti, ülepõlve. :(

Postitatud: 08 Apr 2006 20:28
Postitas tõnis
Mingisugust õli ei tohi mitte mingil juhul auto raamidesse lasta. Igasugused auto kerematerjalide tootjad pakuvad spetsiaalset kerevaha. See lastakse suruõhuga voolikute abil igalepoole kere õõnsustesse. Kerevahal on väga hea omadus igale poole vahele pugeda.

Sa lase plekitöö erinevatest etappidest pildid teha, ning korralikult lahti seletada mida tehtud ja mis materjale kasutatud. Kui lohakalt tehtud, siis varsti lased uuesti teha.

Postitatud: 08 Apr 2006 20:57
Postitas enthusiast
hoian siis foorumlasi ka asjade käiguga kursis :wink:

Postitatud: 08 Apr 2006 21:07
Postitas enthusiast
Aga muidu kena ja väärtuslik auto. See lisab väärtust et vanamalli oma. Hoia teda
püüan kõigest väest nii palju kui eelarve lubab :wink:
ega see odav ei ole kui ise essugi teha ei mõista peale ratta vahetamsie ja mahlade lisamise. :lol:

Postitatud: 11 Mai 2006 20:29
Postitas enthusiast
Niisis, sai käidud vanakest kaemas hospidalis :)

Tehtud tööd:

1)Mõlemad küljekarbid vahetatud.(selgus, et eelmises töökojas olid uued karbid mädadele peale lastud kuidagi ja ikka igasugu koledat asja tehtud vanaga)
2)Paremal pool põrandas pehmeks mädanenud põhjaplekk, umbes
50cmX50cm, asendatud uuega.
3)Pagasniku põhjaplekis, varuratta pesas olev auk likvideeritud.

Jäänud teha:

1) Üks tagumine koobas.
2) Nipet-näpet roostealged kere peal.

Nii kahe nädala pärast peaks liikuma saama. :)

Minu suureks rõõmuks ei olnud see põhi üldse nii kole(peale likvideeritud mädapaise põhjaplekis ja rattakoobaste ning karpide)kui alul arvasin........veidi pindmist roostealget oli tekkinud tänu sellele, et matid vesised olid. Ikka täitsa kobe, plekugi hindas kere seisukorda väga heaks ja värskeks. :)

Kahjuks see aasta värvima ei hakka ilmselt :oops:....ja eks ikka vahendite puudumise tõttu.

Autot teeb üks vahva noorsand Märjamaal, täpsemalt Vana-Vigalas. Poiss ise ka haimees ja auto kallal entusiasmiga, mida tore vaadata kohe 8)
Meister olevat siis pildialbumigi teinud ja lubas saata nädalavahetusel mulle......siis jagan teiega ka.

Mõned küsimused kaasfoorumlastele: :?:

Tekkis küsimus põhjamattide kohta, need poroloonist. Põhjamattide moodi nad igatahes ei paistnud enam, pärast neid 28 aastat. :lol:
Sõnaga, kas keegi meisterdab neid ja palju see lõbu maksab? :roll:

Palju rahna küsitakse tagumise stange ja küljepeegli kroomimise eest? See küsimus vist Karule :wink:

Viitsib keegi liivapritsiga veljed puhtaks lasta ja uue värvigi peale ja mitä maksab?

Postitatud: 11 Mai 2006 21:40
Postitas Priit Peljo
enthusiast kirjutas: Autot teeb üks vahva noorsand Märjamaal, täpsemalt Vana-Vigalas. Poiss ise ka haimees ja auto kallal entusiasmiga, mida tore vaadata kohe 8)
Meister olevat siis pildialbumigi teinud ja lubas saata nädalavahetusel mulle......siis jagan teiega ka.
Tänud vist Tõnisele 8)
Või eksin :oops:

Postitatud: 11 Mai 2006 21:47
Postitas enthusiast
....kui nüüd aus olla, ta ütles küll oma nime, aga juba meelest lännu. :oops: Ta ise tegelikult vist Rapla poiss kui ma ei eksi. Töökoda on Vana-Vigalas.

Tema juurde sattusin ühe tuttava kaudu.
Meie foorumis ta ei ole vist, muidu e28-ga sõidab küll :P

Postitatud: 11 Mai 2006 22:09
Postitas Priit Peljo
:oops: :oops: :oops:
Priit@oma nina jälle valesse kohta toppis :oops:

Postitatud: 14 Mai 2006 18:51
Postitas enthusiast
Mõned küsimused kaasfoorumlastele:

Tekkis küsimus põhjamattide kohta, need poroloonist. Põhjamattide moodi nad igatahes ei paistnud enam, pärast neid 28 aastat.
Sõnaga, kas keegi meisterdab neid ja palju see lõbu maksab?

Palju rahna küsitakse tagumise stange ja küljepeegli kroomimise eest? See küsimus vist Karule

Postitatud: 14 Mai 2006 23:13
Postitas karu
silumiinist asju eestis veel kroomida kahjux ei saa, aga saab seda teha ameerikas. stange hind oleneb pindalast, 200eek on üx ruut-tets

Postitatud: 15 Mai 2006 06:34
Postitas enthusiast
Vot see on küll kurb uudis. :cry:

See tähendab seda siis, et Eestis polegi võimalik teha, tuleb osta uus peegel ja stange või saab siiski? :roll:

200 kreeku dm2, see tähendab siis 10x10cm, saan ma õieti aru?

Postitatud: 26 Mai 2006 20:11
Postitas enthusiast
Pühapa-esmaspa läen vanale järgi kõikide eelduste kohaselt, juba igatsengi papit taga nii mis kole :)

Ega kellegil hea südamega kaasfoorumlasel eip ole mõneks ajaks mingeid sobivaid velgi(vabalt ka plekk) laenata mõneks ajaks, nii nädalaks-kaheks. Plaan enda veljed korrastada veidi.
Võibolla keegi Harjumaa poiss viitsiks liivapritsiga teised üle käia ja värvigi uue peale lasta? :roll:

Postitatud: 26 Mai 2006 23:46
Postitas Ihv
14"plekkveljed talutavate rehvidega sobivad? oli mul müügiteema siin kuid keegi ei võtt vedu. annaksin lahkesti sulle kasutada :P mure ainult, et nad tartus ja enda autol läheb loodetavasti homme mootor maha ja kap remonti. kui siiski laenan auto ja tallna tulen autoga siis toon sulle veljed, sobib?


ja kroomimisest..ni 3-4 a tagasi töötasin natuke kroomimise eeltöö tegemise alal...kui eeltöö tehtud oli kroomimise hind tühine..näiteks mu tsikli esiamordid läksid tarkonis 50 kr :D . kindlasti on hinnad mitu korda kasvanud kuid loogika ütleb, et siiski eeltöö on kõige kallim ja seda annaks ju ise teha :wink: ps lisainfo jaoks kui huvi

Postitatud: 26 Mai 2006 23:52
Postitas Priit Peljo
Avalikustan PS-i mille enthusiast-le saatsin:
enthusiast kirjutas:Pühapa-esmaspa läen vanale järgi kõikide eelduste kohaselt, juba igatsengi papit taga nii mis kole :)

Ega kellegil hea südamega kaasfoorumlasel eip ole mõneks ajaks mingeid sobivaid velgi(vabalt ka plekk) laenata mõneks ajaks, nii nädalaks-kaheks.
Võin laenata plekkvelgi koos rehvidega.
Ise pead järgi tulema ja ülevaatama. Siis lõpuks su auto omasilmaga äranäen.

Postitatud: 27 Mai 2006 10:59
Postitas enthusiast
Tänud!

Eks ma anna siis teada kui õige aeg käes. :)

Postitatud: 28 Mai 2006 18:06
Postitas kustas
Tahaks ilusaid suviseid pilte näha :p

Postitatud: 09 Juun 2006 10:35
Postitas enthusiast
kustas kirjutas:Tahaks ilusaid suviseid pilte näha :p

...paar pilti klõpsisin üleeile, vahetult töökojast ära sõites, kas nad just ilusad on, aga suvised küll :D ....auto paksu tolmukihi all, lisasin galeriisse, mine vaata. :wink:


Pilt

Postitatud: 09 Juun 2006 17:42
Postitas enthusiast
...niisiis, peale mõnekuulist seismist töökojas käib mootor nagu kadunud vanaema õmblusmasin ja pöörded tühikäigul seal 1200-1300 ning CO paigast ära(peksab koledat vingu, aga ei suitse ja bensukulu üüratu), õlitase normaalne, see tähendab min. ja max. vahepeal. Käivitub nii külmast kui ka soojast peast muidu kenasti ja poolest pöördest. Enne kui auto seisma jäi, ei olnud probleeme. :roll:

Tagumine käik ei taha ka vist tänu tühikäigu pöörete suurusele hästi sisse minna, kukub ragistama.

Mõni on nõu andnud, et peenesta ja köhi nii-öelda torud puhtaks, aga valus on ju peenestada, kuulates seda klõbinat mootoris, enne tahaks selgust saada asjas siiski. Peabki minema uuel nädalal asja uurima.

Oskab keegi selle kirjelduse põhjal miskit tarka nõu anda? :)

Postitatud: 09 Juun 2006 19:18
Postitas Mart
klõbin võib tähendada umbes õlikanaleid..

Postitatud: 09 Juun 2006 19:47
Postitas tanele28
Nookurid võivad ka läbi olla sellest klõbin, enda masinatel olnd see viga :(