Paneks siis selle teema lukku.
Postitatud: 30 Jaan 2008 22:47
Auto müüdud. Ligi 11 aastat oli ta igapäevasõiduk. Minu arvates on vana e23 hea igapäevasõiduk. Paremini hoitud eksemplarid on ka pärast aastakümneid üllatavalt töökindlad ja mugavad sõita. Saatuslikuks sai minu autole algusest peale kimbutanud värviteema. Värvitööde praegust turuhinda arvestades ei pidanud mõistlikuks rohkem selle üritusega tegeleda (kuigi endast kõik andsin ma). Üsna palju kulumaterjale sai aastate jooksul vahetatud. Tänu sellele oli ta oma bioloogilisest vanusest kümmekond-aastat kindlasti noorem:) Mis veel... Kõige mittevajalikumad autosse ostetud lisad oleksid tagumised tuhatoosid. Käärid hinna ja praktilise väärtuse vahel on väga suured (minule teadaolevalt Eestis ühelgi teisel neid polnud, seda olulisem oli nende hankimine). Et siis nii...

Üsna mitmel korral sai auto putitamiseks aega juurde võetud öötundidest. Tore oli näiteks elektrilise katuseluugi paigaldamine. Seda sai tehtud töökoha pakkimisruumis, üritus kestis 12 tundi (sisaldades laepolstri lahtivõtmist, lõputut reguleerimist ja polstri tagasipanekut). Projekt sai valmis kell 07:00 hommikul ehk tund enne tööpäeva algust.
Tehniliselt põnev väljakutse oli juhipoolse elektrilise istme muutmine kõrvalistuja-poolseks el. istmeks. Istme saamislugu on ka huvitav: Läksin mina Säästumarketisse odavaid makarone ja ketsupi ostma. Makaronid ja ketsup käes kõnnin kollane Säästuka kott näpus auto poole ja näen, et keegi passib auto juures. No õnneks ei olnud meesterahvas pahade kavatsustega vaid küsib tema hoopis kas on minu bemm. Temal on nimelt samasugune ja kui mul on huvi siis tal sõiduk juppideks müügis. Kusjuures tal autos juhipolne el. iste sees. "Kahjuks küll beezi riidekattega aga äkki pakub huvi"? No juhipoolne el. iste oli mul juba olemas. Aga pakkumine oli ahvatlev ja... kõrvalistujapoolne iste võiks ju ka elektriline olla... ja edasine on juba ajalugu. Selliseid huvitavaid juhuseid on veel aga see siis selleks.
Vahetevahel oli tööde juures näha abilisi:

Sellisena jääb ta aga mulle meelde:



Side lõpp.

Üsna mitmel korral sai auto putitamiseks aega juurde võetud öötundidest. Tore oli näiteks elektrilise katuseluugi paigaldamine. Seda sai tehtud töökoha pakkimisruumis, üritus kestis 12 tundi (sisaldades laepolstri lahtivõtmist, lõputut reguleerimist ja polstri tagasipanekut). Projekt sai valmis kell 07:00 hommikul ehk tund enne tööpäeva algust.
Tehniliselt põnev väljakutse oli juhipoolse elektrilise istme muutmine kõrvalistuja-poolseks el. istmeks. Istme saamislugu on ka huvitav: Läksin mina Säästumarketisse odavaid makarone ja ketsupi ostma. Makaronid ja ketsup käes kõnnin kollane Säästuka kott näpus auto poole ja näen, et keegi passib auto juures. No õnneks ei olnud meesterahvas pahade kavatsustega vaid küsib tema hoopis kas on minu bemm. Temal on nimelt samasugune ja kui mul on huvi siis tal sõiduk juppideks müügis. Kusjuures tal autos juhipolne el. iste sees. "Kahjuks küll beezi riidekattega aga äkki pakub huvi"? No juhipoolne el. iste oli mul juba olemas. Aga pakkumine oli ahvatlev ja... kõrvalistujapoolne iste võiks ju ka elektriline olla... ja edasine on juba ajalugu. Selliseid huvitavaid juhuseid on veel aga see siis selleks.
Vahetevahel oli tööde juures näha abilisi:

Sellisena jääb ta aga mulle meelde:



Side lõpp.