5. leht 13-st

Postitatud: 05 Dets 2008 18:03
Postitas kustas
ErR kirjutas:kuigi kere on korralik, ei pääse selle tugevdamisest nagunii, eriti kui teemaks on 400 hj :). Roostevabadus pole eriline argument, arvan, et miinimumprogrammina vaja põhja alla redel siiski teha. Nähtud küll, kui esiklaasi nurk läheb valgeks või esimesed lansekad käänduvad ja seda juba stock M30 mootorite momendist põhjustatuna :roll:.
Poolt.

Postitatud: 05 Dets 2008 19:08
Postitas rean
Ma fännasin ka kunagi seda foorumit , kuni lõpuks aru sain .
Selle foorumi eesmärk on haininade orig lähedane taastamine .
Siin on paljud mehed üritanud haist nn " lesta" teha , peagi on aga ise õppind ujuma :lol:
Isegi avatar ei tohi sul mõni laenatud pilt olla (mida oleks vähemalt silmal ilus vaadata ) , vaid mõni oma roostes ..
Vähemalt on olemas turboclub , kus pole vahet uuel ei vanal , peaasi et on turbo :)
Aga mulle meeldivad mõlemad (va spoilerdatud p.sk) , eriti classikalise välimuse ja korraliku hp-ga isendid 8)
Minu 10p :)

Postitatud: 05 Dets 2008 19:50
Postitas Priit
Õigupoolest ongi "siinne kontseptsioon" üle võlli keeratud.

Mina olen mart154 ürituse poolt ja jälgin huviga.
Ootan siia teemasse rohkem tema juttu ehituse käigust kui igaühe "külasaunas räägiti" või "sõbra kogemustest tean" kommentaare.

Postitatud: 05 Dets 2008 20:12
Postitas Jaan
haikalast turbolesta tagumise vastu on ainult 1 ravim :D
Pilt

Postitatud: 05 Dets 2008 21:56
Postitas mart154
Ohhjummel...

Vähemalt on teema populaarne :lol:


Akkame siis otsast vastama :)


Jaan
S38 mootori leidmine on paras probleem.
Selle hind toorikuna jääb enamvähem samasse suurusjärku kogu mu turboprojektiga. Ja see tahab arvatavasti remonti, mille eelarve EI OLE väike...
Lisaks ei ole vabalthingavana just eriline meeletu võimsuseallikas. (~100Nm on puudu :lol: )


rean
Ka minu on vist "spoilerdatud p*sk" :D
Teiseks, ülimalt viisakas oleks siiski oma avatari peal hoida OMA auto pilti, mitte kekutada võõra kraamiga.


kere lõhkumine, paindumine, väsimine jne...
Mitu korda ma pean küsima teilt, et kas mingi rondi üleslöömine 2x suurema raha eest on otstarbekam???
Krt küll, kui teile meeldib niiväga roostekäkke päästa, siis palun, tehke seda, mina ei taha ühtegi läbiroostetanud e28-t oma elus enam näha.


Kui siinne seltskond ei soovi näha/kuulda tegemisi selle auto kallal, siis palun andke teada, võime selle teema lukku ka panna.
Enda jaoks võin ma päevikut ka paberi peal pidada...

Postitatud: 05 Dets 2008 22:01
Postitas nuga
Sellist asja nagu "siinne seltskond" ei olemas, nii et ei ole ka olemas sellist asja nagu e21.ee foorumi arvamus. Igalühel on asjast oma nägemus ja kui ei mingis teemas ei olda teema algatajaga päris nõus, siis pole ju vaja maha tegema hakata. Võib soliidselt vait olla.
Vähem möla, rohkem tegusid ja edu teemaalgatajale!

Postitatud: 05 Dets 2008 22:25
Postitas ErR
Milleks ärrituda, ma ei loe küll kellegi postitusest välja maha tegemist, ise juhtisin vaid viisakalt tähelepanu paarile asjale, mida ise arvestaks sellise projekti puhul, pole ju vaja kohe mölaks tembeldada ja teema lukustamist nõuda :lol:.

Postitatud: 05 Dets 2008 22:35
Postitas Jaan
Jah ega asi nüüd nii hull ka pole. Turbotraditsioon on BMW-l täiesti olemas. Viisakalt tehes võib ehk isegi midagi positiivset sest asjast kujuneda.

Postitatud: 06 Dets 2008 18:53
Postitas Argo Allikmets
Mina oleksin ise väga vaimustuses kui omaksin korras kerega e28-t millel on veel turbo peal, ehk jõudu ja minekut oleks!
Loodame, et korralik kere peab ka suuremale jõule paremini vastu ja ei juhtu erilist midagi.
üldiselt väga hea projekt, eriti arvestades, et relakas jääb arvatavasti mängust välja.

Postitatud: 06 Dets 2008 23:59
Postitas mart154
Kahe lehekülje mitte sisulise jutu järel natuke sisust kah :)

Nimelt alustasin siin mõni aeg tagasi sportistmete taastamist...
Tänaseks päevaks on siis 2 istet lahti harutatud, neist parimad jupid kõrvale pandud ja kolmas veel osadeks võtmata...

Hetkel olen jõudnud probleemi, nimega "õmblemine" ette :)
Kuna igasugu "kodunduse" tunnid on minust kaugelt mööda käinud (ju ma vist hõõrusin samal ajal nina vastu õlist mootorit...

Ühesõnaga, kes oskab.. või teab oskajat, kes tahaks mulle soodsatel tingimustel 2 istme jagu nahka kokku õmmelda?
Kui koostöö sujub, võiks ju seda ka tagaistmele ja uksepolstritele laiendada... Aga alustaks esiistmetest :)

Postitatud: 08 Dets 2008 09:30
Postitas rean
Mis sa taastamise all mõtled , tahad uusi täisnahast ?
Kas istmed on tavalised bmw sportlikumad istmed , recaro tüüpi ?
Kas sul on vaja keedriga või tepitud ?
Sellised , keskmised osad võib maitse järgi vanakooli triipudega ülevalt alla teha .
Pilt

Postitatud: 08 Dets 2008 09:33
Postitas rean
Pilt

Postitatud: 08 Dets 2008 09:38
Postitas E28
Need valge nahaga istmed oleks nagu minu omad :roll: On see pilt kumnas tehtud?

Postitatud: 08 Dets 2008 09:41
Postitas mart154
1: jalatoega sportistmele ei sobi ülevalt alla triibud... sest üks "triip" jääb ju ristipidi. vähemalt minu arvates

2: Minu jaoks pole tähtis, mis meetodiga nahk peale venitatakse, peaasi, et peal on :) Võimalik ka, et hinna parandamise huvides lasen kompunnida tõpranahku kunstnahaga.

3: istmele tuleb arvatavasti kahes toonis roheline nahk

4: jah, istmed on sellised, nagu esimesel pildil.

Postitatud: 08 Dets 2008 09:52
Postitas mart154
nuga kirjutas:Aga sisu osas võiks ehk ekstreemi teha ja sportistmed samasuguseks roheliseks nahatada? Hele sisu on igal teisel, aga sellist rohelist vanakooli naljalt ei leia :)
Tappa sulle, härra Nuga, selle idee eest :twisted:

Pilt

Pilt

Postitatud: 10 Dets 2008 09:28
Postitas mart154
Eile vaatasin asja...
Stangeasja nimelt...

Kuna stanged pole enam esimeses nooruses, siitsealt on kroom kriibitud ja mõnest kohast mõni pisike roostetäppki tulema hakanud, siis ei teagi, mis ette võtta?

Värvida mustaks?
Värvida roheliseks?

Mis kaaskannatajad arvavad? :)
Ärge lööma hakake, eksju ;)

Postitatud: 10 Dets 2008 09:44
Postitas meelis k
Usun, et praegu leiab veel doonorautosid, millelt leida korralikud stanged.
Mina leidsin vähemalt. Seespool oli õrn roostepuru peal. Sealt puhastan ja värvin ära. Väljast poleerin.

Foorumis kunagi jäi silma, et kuskil Tallinna firmas pakuti uusi kroomitud stangesid ka e28le :roll:

Postitatud: 10 Dets 2008 11:04
Postitas mart154
Usun, et otsimise peale leiab kindlasti...

Samas "shadowline style" stanged on ka lahedad :)

Postitatud: 10 Dets 2008 11:14
Postitas sysi
Ei saa mitte vaiki olla. Minu personaalne arvamus on, et kui tuuningprojekt, siis tuuningprojekt. Aga praegu veel täitsa originaalina säilinud autot ehk pole mõtet tuuningprojekti kaasata. Ei väidagi, et e28 mingi teabmis haruldane auto oleks, aga rääkides mootori, kabineti, vedrustuse, välimuse jne muutmisest hakkab kuidagi kahju sellest vanurist. Kena kerega masinaid liigub Eestiski omajagu, mõistagi pole nende leidmine päevapealt võimalik.

Samas ei hakka kellelegi oma arvamust peale suruma. Tore ju, et kellelgi vähemalt edeneb (erinevalt minust :P )

Postitatud: 10 Dets 2008 11:42
Postitas nuga
Siim528 just rääkis et tal on ilus e28 esistange üle ja tahaks ära müüa.