5. leht 5-st
Postitatud: 08 Mai 2010 08:24
Postitas jossu
Mõni pilt ka salongist

Koledat woofrit ärge tähele pange, leiutis eelmise omaniku poolt.
krt hädasi vaja tumedat vaipa ja musta tooni plastikuid...
Postitatud: 08 Mai 2010 08:31
Postitas eix22
sisu on küll kuidagi kehvasti tehtud, nahk kortsus jne..
Postitatud: 08 Mai 2010 13:09
Postitas jossu
korralikult paika panemata ja välja venimata, isetehtud kõik ju ning esimese korra kohta isegi üllatavalt hästi tehtud...
Postitatud: 08 Mai 2010 16:52
Postitas eix22
Ok, arvasin et mõne meistri juures teha lastud.
Postitatud: 08 Mai 2010 18:52
Postitas jossu
no vahe oli kas 1k või 10-15k, valisin esimese kasuks. Ehk vaid materjali raha... Kunagi kindlasti tuleb midagi paremat aga see oli antud hetkel parim lahendus rottide poolt ära näritud vanade vastu...
Postitatud: 29 Juul 2010 18:12
Postitas jossu
üle pika aja sai bemar garaazist välja aetud. Küll ootasin uut rattalaagrti, küll paak vajas korraliku keevitust. Tuulutustorude osa sai välja vahetatud plus sisselaske ava ümbrus. Enam lekkeid ei täheldanud.
Käib mootor käib ikkagi veidi ebaühtlaselt. tegemist veel on, tundub et süüde veidi vale, kuna starteriga vedades nagu õrnalt pooks kinni vahetult enne käimaminekut. Lisaks piduripeapump vist õhtal, fooritaga Drive- peal piduriabil seistes siis vajub pedaal põhja.... Homme tänavale juba anyway...
Postitatud: 29 Juul 2010 19:00
Postitas jossu
doonorist jäi alles niipalju...

Postitatud: 13 Apr 2011 21:50
Postitas jossu
Palju aega pill seisnud muude projektide tõttu. Sai nüüd uuritud teda ja tagasild ette võetud. Selle eemaldamisel ja juppide hinna kalkulatsioonides tuli välja, et sellest ei tule midagi välja. Sillatala ja õõtsad on läbi ussitand, puksid läbi. Lähiajal peaks laekuma uuema bemari sild, näis kas annab neid omavahel vahetada. Hakkasime siis vaikselt eemaldama juppe põhjaalt. Ja selgus kurbtõsiasi. Pude mis pude, no täitsa behme. Sai siis tehtud otsus, et kui juba teha siis täies laksus, ei viitsi sulpsutada, Kogu kere üle käia. Miskit lahedad tegerlinskid on kallal käinud ja igast huvitavaid lahendusi teinud. Põhja auke ajalehe ja mastiksiga täitnud, mõni koht näitas isegi makrofleksi ja mõnele augule oli plekk peale keevitatud lihtsalt. Eks tasapisi saab muude tööde kõrvalt teda toimetama hakata, esialgu ootan uue silla ära, vaatab kas saab ümber tõsta, kui ei siis es teagi, mis saab... Kui juba kere korda siis ka 3.5 mootor vahele, mis juba mõnda aega ootamas garaazinurgas. aga okei, mõni pilt.
See robustne auk tuleb kinni keevitada, jube lihtsalt.
Aga okei, annan märku kui miskit teada jällegi.
Õdakut
Postitatud: 04 Mai 2011 12:43
Postitas jossu
Paar õhtut vahepeal puhastand ja mölland auto kallal. Tiivaääred mõlemaltpoolt täiesti pudedad, ka koopa sisemised servad. Uued tiivaääred sain täna kätte ja sh ka uued nr tuled:P
Peale eksameid saab ehku rohkem aega, et möksida taga.