5. leht 9-st

Postitatud: 24 Jaan 2011 09:24
Postitas E28
reyo22 kirjutas:Kas enne kõljekarbi külge kinnitamist puhastas ta ikka karbi seest selle rooste? või keevitas kohe tagasi, piltidel küll pole näha et ta oleks seda teinud...
Ja numbri tule augud kuidas sul need olid, keevitust ei vajanud, tavaliselt peab neid ka töötlema ja keevitama.
Nu ju talle tehti samamoodi nagu te teete :evil:

Postitatud: 24 Jaan 2011 12:19
Postitas meelis k
Keevitamistööd on lõpule viidud
Pilt
Ja endiselt loodate, et seal pigimati all on kõik ok? :D.


Mis see "S" seal tähendab? Gaasipedaali kinnituskohta?

Postitatud: 24 Jaan 2011 14:58
Postitas Helar1
Ei kujuta ette mis see S seal tähendab. Igatahes gaasipedaali kinnituskoht tuleb kuidagi välja mõelda ning samamoodi vaatasin seda pilti ja arvan, et seal tuleb auk...

Postitatud: 24 Jaan 2011 20:38
Postitas redline
tõenäoliselt pole see mati alune ainuke koht kus auk läbi roostetanud...

Postitatud: 28 Jaan 2011 15:02
Postitas Helar1
SirWilliam kirjutas:Hainina lasti sai lõpuks kodu :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Auto kodus kurja pilguga üle vaadatud ning avastatud 3 rooste auku. Kaks auku oligi seal, nagu Meelis mainis. Ning kundepoolt tuli ka üks pisike auk. Nüüd täna või homme saab masin kodust naabri juurde transporditud, kus saab paremini edasisi töid teha. Nimelt on plaanis seal ka need paar pisikest auku ära keevitada. Põhjalt pindmine rooste eemaldada, korralik roostetõrje teha ning seejärel sillad korda teha. Tagumine differ on vast ka mõtekas siiski ära vahetada kui 2.5 110kw ja 2.0 92kw mootoritel sama differ pole. Poolteljed on oma ajad ära elanud ning siit tuleb küsimus kas ketaspiduritega ja trummelpiduritega sildadel on poolteljed erinevad või istuvad omavahel? Vanal kerel tunduvad tagumised poolteljed korras. Kaitsekummid on seal ka terved peal, et ehk on liiva eest puutumata ja annaks sealt midagi korda teha.

Postitatud: 05 Veebr 2011 17:59
Postitas Helar1
Pilt

Terv,
Helar

Postitatud: 23 Veebr 2011 22:11
Postitas Helar1
Heihei,
asjad nii kaugel, et auto viidud soojematesse ruumidesse, homme hakkab suuremat sorti pahteldamine pihta, ega suurt palju pahteldada polegi, aga paari päevaga peaks eeltööd valmis saama.
Homme õhtul kostitan teid mõnede piltidega, mis tänase ja homse päevaga tehtud on. Pooltundi tagasi jõudis minuni ka mu uus mootor m20b20 92kw, pärineb siis rullika pealt.
Eks loodame siis, et nädalalõpus näeks juba rohelist läikivat keret!

terv,
Helar

Postitatud: 27 Veebr 2011 21:49
Postitas Helar1
Hei,
Läikivat keret veel ei näe, kuid auto osaliselt krundi all. Tööd on veel palju teha, jätkan tuleval reedel/laupäeval. Paar viga tuli ka lagedale, sai vasakut tagumist ust külge proovitud, ning selgus see, et uks ei istu, ehk siis küljekarp oli natuke valesti keevitatud ning karp ise oli ka natuke vale ehitusega. Uksel keeras siis alumise nurga kortsu, aga viga sai lahendatud ning nüüd tuleb lihtsalt kõik uksed ette proovida ja vaadata kuidas istuvad.
Paar halva kvaliteediga pildikest, mis enne kruntimist tehtud sai.
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 07 Mär 2011 22:26
Postitas Helar1
Pilt
Pilt

Postitatud: 07 Mär 2011 22:38
Postitas -Myyr-
naeratus tekib näole nähes, et vana hainina tuleb vaikselt ellu tagasi :P

Postitatud: 09 Mär 2011 22:02
Postitas Helar1
Täna sai väheke tööd tehtud. Tänud Willile, kes tuli aitas uksed ette ja enamvähem paikka panna!
Pildid räägivad rohkem kui tuhat sõna.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 10 Mär 2011 16:07
Postitas rean
Pole ise veel uste kallal uurida jõudnud aga kas neid hingedelt maha tõsta ei kannatanud ?
Kui hingedelt maha saaks tõsta , siis ei lähe ukse seade paigast ja tagasi tõstes jääb suur töö ära .

Postitatud: 10 Mär 2011 16:22
Postitas Helar1
rean kirjutas:Pole ise veel uste kallal uurida jõudnud aga kas neid hingedelt maha tõsta ei kannatanud ?
Kui hingedelt maha saaks tõsta , siis ei lähe ukse seade paigast ja tagasi tõstes jääb suur töö ära .
Ise ei osanud tõesti uksi hingedest ära tõsta, ukse seest neli polti lahti keerata ja siis saab eest. Ei taha peale värvimist enam seda tööd ette võtta, kuna olen üsna kindel, et rikun küljekarbil kui ka ukse alumisel äärel värvi ära + veel pärast paikka panna nad. Saab ka uksed ees ilusti värvida, ei ole väga hullu, kuigi muidugi ebamugavam.
Laupäeval saan siis vast värvitud, kaks pisikest mõlki jäi sisse ning mõned kohad vaata kergelt üle. Tiivad ja esipõlle värvin kunagi hiljem ning kapotiga on mõtteid mitmeid. Kuna ta mul nüüd 100% originaaliks ei jää, siis mõtteid mitmeid. Rooste ei tahaks kapotti lasta, võimalused kas siis airbrushi kasutada ning midagi huvitavat teha, maleruut on ka üks variant mille arvatavasti välistan. Üks mõte veel veekindla markeriga lasta midagi huvitavat kapotile joonistada ning hiljem üle lakkida. Hetkel mõtteid palju, aga eks näis mis sellest välja tuleb. Kasutan natuke fantaasiat ja photoshopi abi ja vaatan mis kõige huvitavam jääb.
Usun, et paljudele selline stiil või mõte peale ei lähe, kuid autot ehitan siiski eelkõige endale ja enda maitse järgi. Vähemalt ei vooli autot makro ja klaaskiuga. :)

terv,
Helar

Postitatud: 13 Mär 2011 16:42
Postitas Helar1
Telefoni pildike, varsti korralikumad pildid!

Pilt

Postitatud: 13 Mär 2011 18:31
Postitas Helar1
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Nii, väheke tolmu tuli ka sisse, kuid nkn hiljem 2000-2500paberiga üle ja poleer.
Homme teen uued pildid väljas.

terv,
Helar

Postitatud: 13 Mär 2011 19:02
Postitas heigo
iuuuuuuu :?


miks selline jube roheline :D

nagu vanal "heal" nsv liidu ajal :lol:

Postitatud: 13 Mär 2011 19:04
Postitas Helar1
Maitsed on erinevad... Mulle näiteks väga meeldib ning ka väga haruldane ja omapärane värv.
Tahaks päevavalguses juba näha. :P

terv,
Helar

Postitatud: 13 Mär 2011 20:33
Postitas Aix
Värv on selgelt...teistsugune igatahes :D
Kas originaalide hulgast?

Postitatud: 13 Mär 2011 20:52
Postitas Helar1
Aix kirjutas:Värv on selgelt...teistsugune igatahes :D
Kas originaalide hulgast?
British racing green koodiga 553. Kasutati kindlasti e36-l ja e34-l ja vist ka e30-l ning seda ainult M-del.
Kahjuks jah e28 siia ei kuulu, vähemalt jäi valik bmw värvivalikusse.

Postitatud: 13 Mär 2011 21:28
Postitas trevi
Värvivalik on 5+, tahaks ainult pilte komplekteeritud autost päikselisel päeval. Pimedas garaazis tehtud fotod ei edasta eriti midagi.