5. leht 9-st
Postitatud: 24 Jaan 2011 09:24
Postitas E28
reyo22 kirjutas:Kas enne kõljekarbi külge kinnitamist puhastas ta ikka karbi seest selle rooste? või keevitas kohe tagasi, piltidel küll pole näha et ta oleks seda teinud...
Ja numbri tule augud kuidas sul need olid, keevitust ei vajanud, tavaliselt peab neid ka töötlema ja keevitama.
Nu ju talle tehti samamoodi nagu te teete

Postitatud: 24 Jaan 2011 12:19
Postitas meelis k
Keevitamistööd on lõpule viidud

Ja endiselt loodate, et seal pigimati all on kõik ok?

.
Mis see "S" seal tähendab? Gaasipedaali kinnituskohta?
Postitatud: 24 Jaan 2011 14:58
Postitas Helar1
Ei kujuta ette mis see S seal tähendab. Igatahes gaasipedaali kinnituskoht tuleb kuidagi välja mõelda ning samamoodi vaatasin seda pilti ja arvan, et seal tuleb auk...
Postitatud: 24 Jaan 2011 20:38
Postitas redline
tõenäoliselt pole see mati alune ainuke koht kus auk läbi roostetanud...
Postitatud: 28 Jaan 2011 15:02
Postitas Helar1
Postitatud: 05 Veebr 2011 17:59
Postitas Helar1
Terv,
Helar
Postitatud: 23 Veebr 2011 22:11
Postitas Helar1
Heihei,
asjad nii kaugel, et auto viidud soojematesse ruumidesse, homme hakkab suuremat sorti pahteldamine pihta, ega suurt palju pahteldada polegi, aga paari päevaga peaks eeltööd valmis saama.
Homme õhtul kostitan teid mõnede piltidega, mis tänase ja homse päevaga tehtud on. Pooltundi tagasi jõudis minuni ka mu uus mootor m20b20 92kw, pärineb siis rullika pealt.
Eks loodame siis, et nädalalõpus näeks juba rohelist läikivat keret!
terv,
Helar
Postitatud: 27 Veebr 2011 21:49
Postitas Helar1
Hei,
Läikivat keret veel ei näe, kuid auto osaliselt krundi all. Tööd on veel palju teha, jätkan tuleval reedel/laupäeval. Paar viga tuli ka lagedale, sai vasakut tagumist ust külge proovitud, ning selgus see, et uks ei istu, ehk siis küljekarp oli natuke valesti keevitatud ning karp ise oli ka natuke vale ehitusega. Uksel keeras siis alumise nurga kortsu, aga viga sai lahendatud ning nüüd tuleb lihtsalt kõik uksed ette proovida ja vaadata kuidas istuvad.
Paar halva kvaliteediga pildikest, mis enne kruntimist tehtud sai.

Postitatud: 07 Mär 2011 22:26
Postitas Helar1
Postitatud: 07 Mär 2011 22:38
Postitas -Myyr-
naeratus tekib näole nähes, et vana hainina tuleb vaikselt ellu tagasi

Postitatud: 09 Mär 2011 22:02
Postitas Helar1
Postitatud: 10 Mär 2011 16:07
Postitas rean
Pole ise veel uste kallal uurida jõudnud aga kas neid hingedelt maha tõsta ei kannatanud ?
Kui hingedelt maha saaks tõsta , siis ei lähe ukse seade paigast ja tagasi tõstes jääb suur töö ära .
Postitatud: 10 Mär 2011 16:22
Postitas Helar1
rean kirjutas:Pole ise veel uste kallal uurida jõudnud aga kas neid hingedelt maha tõsta ei kannatanud ?
Kui hingedelt maha saaks tõsta , siis ei lähe ukse seade paigast ja tagasi tõstes jääb suur töö ära .
Ise ei osanud tõesti uksi hingedest ära tõsta, ukse seest neli polti lahti keerata ja siis saab eest. Ei taha peale värvimist enam seda tööd ette võtta, kuna olen üsna kindel, et rikun küljekarbil kui ka ukse alumisel äärel värvi ära + veel pärast paikka panna nad. Saab ka uksed ees ilusti värvida, ei ole väga hullu, kuigi muidugi ebamugavam.
Laupäeval saan siis vast värvitud, kaks pisikest mõlki jäi sisse ning mõned kohad vaata kergelt üle. Tiivad ja esipõlle värvin kunagi hiljem ning kapotiga on mõtteid mitmeid. Kuna ta mul nüüd 100% originaaliks ei jää, siis mõtteid mitmeid. Rooste ei tahaks kapotti lasta, võimalused kas siis airbrushi kasutada ning midagi huvitavat teha, maleruut on ka üks variant mille arvatavasti välistan. Üks mõte veel veekindla markeriga lasta midagi huvitavat kapotile joonistada ning hiljem üle lakkida. Hetkel mõtteid palju, aga eks näis mis sellest välja tuleb. Kasutan natuke fantaasiat ja photoshopi abi ja vaatan mis kõige huvitavam jääb.
Usun, et paljudele selline stiil või mõte peale ei lähe, kuid autot ehitan siiski eelkõige endale ja enda maitse järgi. Vähemalt ei vooli autot makro ja klaaskiuga.
terv,
Helar
Postitatud: 13 Mär 2011 16:42
Postitas Helar1
Telefoni pildike, varsti korralikumad pildid!

Postitatud: 13 Mär 2011 18:31
Postitas Helar1

Nii, väheke tolmu tuli ka sisse, kuid nkn hiljem 2000-2500paberiga üle ja poleer.
Homme teen uued pildid väljas.
terv,
Helar
Postitatud: 13 Mär 2011 19:02
Postitas heigo
iuuuuuuu
miks selline jube roheline
nagu vanal "heal" nsv liidu ajal

Postitatud: 13 Mär 2011 19:04
Postitas Helar1
Maitsed on erinevad... Mulle näiteks väga meeldib ning ka väga haruldane ja omapärane värv.
Tahaks päevavalguses juba näha.
terv,
Helar
Postitatud: 13 Mär 2011 20:33
Postitas Aix
Värv on selgelt...teistsugune igatahes
Kas originaalide hulgast?
Postitatud: 13 Mär 2011 20:52
Postitas Helar1
Aix kirjutas:Värv on selgelt...teistsugune igatahes
Kas originaalide hulgast?
British racing green koodiga 553. Kasutati kindlasti e36-l ja e34-l ja vist ka e30-l ning seda ainult M-del.
Kahjuks jah e28 siia ei kuulu, vähemalt jäi valik bmw värvivalikusse.
Postitatud: 13 Mär 2011 21:28
Postitas trevi
Värvivalik on 5+, tahaks ainult pilte komplekteeritud autost päikselisel päeval. Pimedas garaazis tehtud fotod ei edasta eriti midagi.