5. leht 9-st
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 27 Nov 2017 23:03
Postitas kajakaz
Mis seis on?
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 14 Dets 2017 21:01
Postitas nuga
Seis on selline, et otsin asendusplokki koos kolbidega.
Kui keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kellel selline asi olemas on, siis võiks lahkesti informeerida.
Üldiselt paistab, et need on kõik kohvilaudadeks löödud.
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 15 Dets 2017 10:46
Postitas Toivoku
nuga kirjutas:Seis on selline, et otsin asendusplokki koos kolbidega.
Kui keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kellel selline asi olemas on, siis võiks lahkesti informeerida.
Üldiselt paistab, et need on kõik kohvilaudadeks löödud.
Ei ole otsa saanud, tuelb lihtsalt veidikene rohkem otsida

Aga sinuga juba võeti yhendust.
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 03 Veebr 2019 20:33
Postitas renks
Mis autost saanud ?

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 04 Veebr 2019 00:27
Postitas Toivoku
Kui said asendusmootori, ega juhuslikult väiksemat karterit üle ei ole jäänud? sooviks korralikuma poolset, paar nädalat käisin vaatasin oma pikavorsti üle ja väiksem karter tugevalt lekkinud.
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 14 Apr 2020 22:13
Postitas nuga
Seesuur et...selles teemas on pikk vaikus olnud.
Tolmu ülelöömiseks väike teaser. Jah, võlgnen selgituse, aga sellest kunagi... hiljem

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 16 Apr 2020 17:54
Postitas sysi
Piinlik vaikus on siin... millal sõita saab?
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 19 Apr 2020 13:25
Postitas martin
Järjekordne uus auto nuga koosteliinil valmimas☺
Tubli nuga

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 29 Dets 2020 21:51
Postitas nuga
Niisiis... oli aasta 2017. Olin selleks ajaks oma eluga suuresti tallinnasse liikunud ja oli sündinud plaan ka tartu garaaž maha müüa.
Garaaži inspekteerimisel selgus, et realiseerimist takistab antud pinnal lebav elutu keha.
Lausa surilina oli peale tõmmatud. Viimased aktiivsed tegutsemised jäid 5+ aasta tagusesse aega. Mõte oli küll sinnamaani elus, kuna olid vaikselt isegi antud patsiendile ravimeid soetanud. Minu jaoks oli teelahkmeks EDC amortide teema - kui need õnnestub hankida, siis läheme edasi, kui ei siis hakkurisse. No ja kuna ma sellest kirjutan, siis ilmselt läks hästi
Suurimaks probleemiks auto teisaldamisel osutusid pidurid, mis olid totaalselt peale roostetanud. Kui esimesed sai hõlpsalt käima õpetatud, siis tagumistega oli selge, et täieliku demontaažita ei pääse.

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 01 Jaan 2021 21:43
Postitas nuga
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 01 Jaan 2021 21:59
Postitas nuga
Minu auto on varustatud 32A lisagenekaga, mis sa välja võetud sellisena:
Mingis etapis oli viisakam ja ta tehniliselt renoveeritud, aga etteruttavalt olgu mainitud, et mina temaga rahule ei jäänud
Tuledekomplektid ilmet võtmas

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 01 Jaan 2021 22:09
Postitas nuga
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 01 Jaan 2021 22:46
Postitas nuga
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 01 Jaan 2021 23:24
Postitas raunz
Tuleb tunnistada, et olen puudust tundnud nuga autoteemade before ja after piltidest

Kuidagi väga hea on vaadata neid enne ja pärast pilte. Loodetavasti teemasse enam pikki pause sisse ei tule ja näeb seda autot teedel varsti

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 02 Jaan 2021 22:07
Postitas nuga
Edasi mootoriploki kallale minnes leidis kinnitust aimdus, et ilmselt ei saa algset plokki kasutada. Nagu teema algupoole juba mainitud, siis ilmselt mingi õlitusprobleemi tõttu olid nukkvõllid kannatada saanud. Lahkamine tõi veel vigastusi nähtavale.
Nähatavaim probleem oli ühe silindri seina vigastus:

Teised silindriseinad olid ok.
Vändasaaledest üks oli täiesti otsas, samas teised olid küll kulunud, aga siiski veel toimivad...
Kolbidest parim oleks saanud hindeks 3, enamus olid kõlbmatud
Parim mootori tervise indikaator on õlipump. Hiljem sai ka see lahatud ja vastas täielikult ülejäänud mootori seisukorrale. Ehk siis õlivõttur oli erinevaid võõrkehasid täis ja hammasrattad kenasti täkkeid täis. Lõpuks sai isegi kõik nukkvõlli tükid üles leitud

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 02 Jaan 2021 23:12
Postitas TUUR
Vapustav, vapustav, vapustav.
Eeskujulik pedantsus, eeskujulik järjepidevus, eeskujulik enesekindlus!
Ja on ka auto, mille najal kõike seda eksponeerida.
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 03 Jaan 2021 10:46
Postitas nuga
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 04 Jaan 2021 14:15
Postitas nuga
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 05 Jaan 2021 20:14
Postitas nuga
Kuna siin on sisuliselt ikkagi tegemist seibipoleerimisega, siis mõtlesin et räägin ka sellest.
Poltide-mutritega on sisuliselt lihtne - viskad ämbrisse ja viid galvaanikasse. Oleks see siis nii. Eks kes asjaga tegelenud on , see teab ka temaatikat.
Esiteks ei taheta õlilägaseid asju eriti vastu võtta. Mina siristan kõik asjad enne ultrahelipesuris läbi
Eelnevalt on muidugi kasulik dokumenteerida, mis jupid ja kuhu käivad
Kuidas keegi, aga ma eriti katalooge ei usalda. Pigem dokumenteerin ise, et õiges mõõdus ja õige tootja poldid õigesse kohta tagasi saaks.
Aga ikkagi leian ennast mingil hetkel paraja portsu eest
Pärast tuleb vanad sõbrad uuesti kokku juhatada
Kõike tahes-tahtmata siiski ei taasta ja tuleb uued hankida. Eelkõige vase ja väljalaskega seonduv.

Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Postitatud: 05 Jaan 2021 20:27
Postitas Arvo
Kas M70-l ei olegi tehasest kollektoritikkude otsas need spetsiifilised soonega terasmutrid?
Ma ise olen neid vaskmutritele eelistanud - tugevamad ja 12võti keeramiseks on olulised märksõnad. Ja üldiselt olen need ka vanade mootorite küljest tervelt kätte saanud. Tehase laost neid uuena enam ei jagata jah paraku.