5. leht 7-st
Postitatud: 29 Mai 2006 14:15
Postitas SwitC
Jep see sama.
Aga suunatuld võiks küll näidata

Postitatud: 18 Juun 2006 21:51
Postitas Silwer
Esistange on küll siiani värvimata kuid panin siiski mõned klõpsud vaatamiseks üles:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/Silweri-1988- ... I-Highline
Postitatud: 18 Juun 2006 22:14
Postitas Iff
Njaa, täitsa seks

Postitatud: 19 Juun 2006 00:09
Postitas enthusiast
Väga ilus ja värv on super

Postitatud: 07 Juul 2006 18:38
Postitas kustas
Kena.
Maitse asi aga muidu on kuuesajasele ka tagumisi valgeid suundasi saada.
Postitatud: 25 Aug 2006 16:11
Postitas Silwer
Kust kohast neid valgeid tagumisi suundasid kuuesajasele leiab?
--------
Täna käisin siis selle autoga UM-i veermikukontrollis. Nimelt oli tagant kuulda mingit väikest klobinat. Lisaks ei olnud ma rahul sellega kuidas auto aukliku tee peal kurvis käitus. Midagi katastroofilist ei avastatud aga kõik mis vähegi kulunud seal paistis läheb vast järgmine või ülejärgmine nädal seal samas UM'is vahetusse.
Need asjad on: esiamortide läbilöögipuksid, taga suured puksid + diffripuks + 8 kujulised puksid...
Töö + jupid: 6200 eek
Postitatud: 25 Aug 2006 16:42
Postitas kustas
Silwer kirjutas:Kust kohast neid valgeid tagumisi suundasid kuuesajasele leiab?
Radicast.se
Üritasin oma touringule sealt tagumisi valgeid suundi tellida, kuid see kuidagi ei töödanud. Saatsin neile e'maili ja vastati, et jah, tellimise leht vähe vigane. Kuid pidavat saama 'rootsikeelse variandi' lehelt tellida. Tuli ise on umbes lõika ja kleebi.
Väike
õpetus, kuidas asi külge saada.
Postitatud: 08 Okt 2006 10:41
Postitas Silwer
Sergei Zjuganovi (pprz) stiilinäide:
Ülejäänud ilupildid:
http://pprz.planet.ee/gallery/carshoots ... /index.htm
Postitatud: 08 Okt 2006 12:46
Postitas raunz
Tõsiselt head pildid, tegu ikka absoluutse proffiga, ta teised tööd samuti väga head. Auto näeb välja nagu tuttuus või paremgi veel
Edu ning kõike head ja paremat.
Rauno
Postitatud: 08 Nov 2006 14:30
Postitas Silwer
Kahetsusega pean nüüd teatama et antud auto läheb ostja leidmise korral müügiks. Müügi põhjus on lihtne - pere tarbeks on ikkagi vaja mingit vähe suuremat sõidukit millega saaks ka talvel ilma süümepiinadeta liigelda. Hobiauto on mul niigi olemas ja kui vaja suvel pulli teha siis võin ka oma tsikliga sõita.
Auto hind on 197600 eek. See on siis see summa mille olen kulutanud antud auto ostu ja remondi peale. Hind sisaldab käibemaksu 18%. Ostja saab arve kui see peaks vajalik olema.
Võib pakkuda ka vahetust mõne pereauto vastu. Soovitavalt siis selline mis pakuks natukenegi ka sõidurõõmu...

Vahetuseks pakutav auto võib olla nii kallim kui ka natuke odavam. Samas on eelistatud 2000 aastal toodetud või siis veelgi nooremad kvaliteetautod.
Hetkeseisuga läheb kuuesajane talvekorterisse. Talvel liiklen kas vana Audi A6 või Ford Focusega. Kui kevadeks müüdud ei ole siis vaatab edasi mis saab ja kas saab...
----------
PS! see viimane jutt ei ole siin avalikuks arutlemiseks või arvustamiseks. Kui keegi tahab oma rõõme või muresid minuga sel teemal jagada siis selleks on kas telefon (56 666 660) või siis võimalus saata privaatsõnumit...

Postitatud: 08 Veebr 2007 21:11
Postitas Silwer
Nüüd sai siis ostetud ka E32 750i pidurid mis selle 19 tollise CSL veljega väheke paremini kokku sobivad:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=05
Sellised suportid on siis mõeldud 324*30mm ketaste jaoks. Peaks olema "bolt on" lahendus. Juurde on vaja osta kettad (puuritud Zimmermann 2856eek) ja klotsid (Ferodo 1629eek).
Lisaks on olemas veel 750i tagumised suportid 300*20mm ketaste jaoks. Juurde on vaja vaadata klotsid (Ferodo 1102eek), kettad (E34 540i, puuritud Zimmermann 2124eek) ja suporti kandurid (leiab vast kasutatud, sobivad järgmiste mudelite omad:
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on - kui kellegil on pakkuda siis võib teada anda!).
* kui teostada tava klotside ja ketastega siis tuleb kogu üritus u. 2 korda odavam.
Postitatud: 08 Veebr 2007 21:31
Postitas Iff
Anna siis teada kui suur vahe on võrreldes vanade piduritega. Enne lume minekut vist küll teada ei saa seda. Mõtlen, et peaks isegi kaaluma sellist konversiooni. Palju muidu 750 pidurisadulad ise maksavad umbes?
Postitatud: 08 Veebr 2007 21:37
Postitas Silwer
Ega neid 4 kolbiga versioone väga ei liigu, tavalised 750i suportid on ikka ühe kolbiga ja 302*28mm kettale.
Seega on hinnad kah sellised et kuidas jumal juhatab. Minul läksid need sadulad maksma 3000 eek ja seda võib heaks hinnaks pidada. Isegi kui arvestada seda et vajavad värvimist ja soovitavalt tuleks ka remontkomplekt peale panna...
Postitatud: 08 Veebr 2007 22:31
Postitas Iff
Ok, hoian siis silmad lahti. Ega Sa ei tea millisel juhul 750-le 4 kolviga sadulaid pandi ka?
Edit: Mulle tundub et L versioon on võtmesõna
Postitatud: 09 Veebr 2007 00:47
Postitas Allan L
Mulle tundub et L versioon on võtmesõna
vale võtmesõna.....

Postitatud: 09 Veebr 2007 10:35
Postitas Silwer
Tegelikult on võtmesõnaks "NATIONAL VERSION GERMANY" ja alates 01.1990.
Selle tõttu et tegemist on vaid saksa versiooniga ei ole nendest piduritest ka mitte kuskil inglise keeles juttu.
Näiteks selles tekstis ei ole neid nelja kolbiga E32 pidureid kordagi mainitud:
http://www.m535i.org/officers/ra/articles.html
Postitatud: 09 Veebr 2007 11:20
Postitas Arvo
Nende 4kolviste pidurisadulatele on rangelt soovituslik lisaks soetada ka vastav peasilinder (kas sama 750 oma või siis vanema E12 sildadel 635CSi või uuema E28 sildadel M635CSi oma), muidu muutub piduripedaali käik kole pikaks.
Postitatud: 09 Veebr 2007 11:29
Postitas Silwer
Arvo kirjutas:Nende 4kolviste pidurisadulatele on rangelt soovituslik lisaks soetada ka vastav peasilinder (kas sama 750 oma või siis vanema E12 sildadel 635CSi või uuema E28 sildadel M635CSi oma), muidu muutub piduripedaali käik kole pikaks.
"E32 calipers need the E32 master cylinder to work properly.
This is a complete misconception. The E32 master cylinder is required for bigger brakes simply due to the fact that you need to push more fluid in the calipers (due to bigger/more pistons) than the original calipers, in order to keep the mechanical advantage. Remember that the E28 M5 had the same brake master cylinder as the regular 535s; and the E28 M5 uses the 4-piston front calipers which move roughly the same amount of fluid as the E32 or standard E34 front calipers.
Also, the fact that the E32 and E34 were so much heavier than the E28 was another factor in installing the larger master cylinder in those cars. An E28 with E32/E34/or E28 M5 front brakes and E34 rear brakes does NOT NEED an E32 master cylinder. In fact, it can be detrimental to pedal feel. In a well maintained braking system, the E32 master cylinder can significantly reduces pedal travel, especially if you also have stainless steel lines with E32/E34/E28 M5 front calipers and E34 rear calipers. It can reduce travel to a point where you can not effectively modulate brake pedal pressure at threshold braking. This is detrimental to high performance driving (e.g. track or autox)."
Postitatud: 09 Veebr 2007 11:41
Postitas Arvo
Kas selle tsitaadiga tahtsid öelda et peasilindri vahetus pole tingimata vajalik?
Kui enda kuuekas veel sõitis siis mingi aeg ajutiselt sõitsin vist E28 peasilindriga (originaalil läksid mansetid ja nende tellimine võttis aega) ja võin kindlalt väita, et pedaali käik muutus pikemaks (muidugi on E12 pidurid pisut teise skeemiga, kummagisse esisupportisse läheb 2 piduritoru)... sõita saab sedasi täiesti vabalt aga kasuks see kohe kindlasti ei tule.
Postitatud: 09 Veebr 2007 11:46
Postitas Silwer
Täpselt seda pidasingi silmas. Aga kui paneb need pidurid alla siis näeb mida ta täpselt tegema hakkab. Kui vaja siis vahetab selle peasilindri ka ära aga esialgu seda otsima veel ei hakka.