5. leht 8-st

Postitatud: 09 Juun 2006 20:30
Postitas Mart
jah,aga nookurid ei kulu seismisest

Postitatud: 09 Juun 2006 21:28
Postitas tanele28
Mart kirjutas:jah,aga nookurid ei kulu seismisest
Seda nüüd küll, soovitaks auto viia mõne targema mehe juurde las vaatab üle.

Postitatud: 09 Juun 2006 21:59
Postitas enthusiast
vazrider kirjutas:
Mart kirjutas:jah,aga nookurid ei kulu seismisest
Seda nüüd küll, soovitaks auto voiia mõne targema mehe juurde las vaatab üle.
....uuel nädalal peab minema, kuigi kurvaks teeb natuke ja ise ka ei saa aru, mis nali on, enne käis nagu siidi :?

Nii lühike seismine ei tohiks ju idee järgi miskit rivist välja viia....aga eks siis selgub.

Postitatud: 09 Juun 2006 23:47
Postitas omega
See paarikuine seismine vaevalt et midagi mootorile tegi, mul endal seisis ka e28 talvel ilma käivitamata 3,5 kuud ja peale seda käivitus poolest pöördest ja töötas ka nagu enne seismist 8).
Võibolla sul see keretööde teostaja pani vahepeal mootorit käima ja äkki lasi näiteks liialt pöördesse, et midagi sai kahjustada mootoris :oops: :? .

Sul muidu karpaga mootor? Äkki nõelklapp on ebatihe või midagi...

Postitatud: 10 Juun 2006 11:09
Postitas enthusiast
Võibolla sul see keretööde teostaja pani vahepeal mootorit käima ja äkki lasi näiteks liialt pöördesse, et midagi sai kahjustada mootoris .

Sul muidu karpaga mootor? Äkki nõelklapp on ebatihe või midagi..

....endalgi väike kahtluseuss sees närib, et vennike miskit seal korraldas, mis võib muidugi täiesti alusetu olla, aga õnneks pole veel sentigi maksnud ja tahakski kiiremas korras diagnoosi panna. :roll:

.... karpa ju tal murelaps olnud koguaeg ja tahtnud sättimist aegajalt, aga kas see tigin võib ka karpa viga olla, või äkki on vaja klappe lihtsalt reguleerida või hakkab nukkvõll kulumismärke näitama....küsimusi on liiga palju, aga eks ma saa vastused kui diagnoosima läen asja. :)

Postitatud: 10 Juun 2006 21:36
Postitas enthusiast
Vahemärkuseks niipalju, et sõitsin täna terve päeva ja vaikselt lasin ka pöördeid peale ja pidurdasin käiguga kõrgetel pööretel aeg-ajalt ja mis seal salata....läks asi paremaks küll, kuigi pisike tigin on ikka ja päris õige asi pole, aga ei midagi hullu ja tühikäigupöörded ka juba kohati tahavad täitsa õiges kohas olla.
Homme lisan soovitatud lisandeid ka bensu hulka......eks näis.... ja uuel nädalal või siis järgmisel kui meistrimehel aega, lähen lasen kuulata kah.

Tundub, et midagi väga hullu ikkagi pole, lihtsalt väike parakas :lol:

Postitatud: 16 Juun 2006 19:40
Postitas enthusiast
Täna sai siis vanakese süda veidi turgutatud. Pikalt peavalu valmistanud karpa nüüd täiesti korras, mis enne kakkus pidevalt, eriti kurvides.... nüüd käib väga puhtalt, tühikäigu pöörded paigas. :D
Klapid said ka reguleeritud.

Mõõdetud sai küünlajuhtmeid ja üle vaadatud jagaja ja selle kontaktid ning samuti küünlad. Ülejäänud oli perfektne, peale viimaste. Olid teised ikka täitsa mustad ja miskid Beru firma toodang. Küünlad tulid uued NGK-d.

Samuti sai vahetatud õlifilter ning õliks sai sedakorda mineraal, Pennzoil GT Perfomance Plus 20W-50.

Mootori hääl on nüüd väga hea ning meistergi kiitis sisemust, ainult üks nookur teeb kohati tillukest tiginat, aga see, mis oli eile ja mis on täna....noo ige on paljas jälle nii kui autosse saan :P ......kuigi jah, peab tunnistama, et ennem seda pisikest nookuri tiginat kindlasti polnud, nii et mine võta kinni, kas keretööde sell korraldas seal miskit või on loll juhus :roll:

PS! Kiidusõnu peaks lausuma kütuselisandi "Mergi" aadressil, olen teda nüüd kahe paagi bensiini sisse lisanud ja kütusekulu on drastiliselt langenud. Kui enne oli kuskil 18-22, siis praegu 13-15, muidugi oma osa oli ka suurel küttekulul alul, pikk eelnev seismine.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 19 Juun 2006 09:39
Postitas tanele28
Eile siis sai seda autot vähe lähemalt uuritud Tõnise juures, ega need keretööd just parima kvaliteediga tehtud polnd hiljem lisan ka omanikku nõusolekul mõned pildid mid sai klõpsitud. :P

Postitatud: 19 Juun 2006 10:42
Postitas enthusiast
Vazrideril täitsa õigus.....sai siis esimesed foorumlased lives ära nähtud ja tutvust tehtud. :)

Käisime Tõnise juures eile ja veetsime terve päeva seal looduses :P

Minu eesmärk oli kinnitus saada kahtlustele, et keevitustööd on tehtud kehvasti kui mitte öelda väga kehvasti, eks Tõnis pajatab lähemalt kui tahab.

Ja tänud muidugi Tõnisele, et viitsis mõne vidina kallal nokitseda 8)

Järjekordselt lasin sosssepad vana kallale, päris vihane olen enda peale :evil: .....ainuke asi millega lohutada võin ennast...on maksmata töötasu neile.

Nüüd siis hakkan raha koguma, et loodetavasti sügisel Tõnise juures uuesti kõik teha ja siis uus värv ka peale, hind tundub keskmisest krõbedam(just värvitöö), aga usutavasti kvaliteedi üle nurisema ei pea. :)


Üks pilt kah looduses.....sai vähemalt üks liistuke kinnitatud kere külge. Koledad pildid postitab siis Vazrider....

Pilt

Postitatud: 19 Juun 2006 18:49
Postitas enthusiast
Tõnis, aga pajata siis kaasfoorumlastele oma nägemusest, mida soss-sepad mu masina juures, korralikuks tööks pidasid. :roll:

Sul tuleb see kindlasti paremini välja kui mul. :wink:

Postitatud: 19 Juun 2006 19:23
Postitas tõnis
enthusiast kirjutas:Tõnis, aga pajata siis kaasfoorumlastele oma nägemusest, mida soss-sepad mu masina juures, korralikuks tööks pidasid. :roll:

Sul tuleb see kindlasti paremini välja kui mul. :wink:
Nooh, mis seal ikka, mõned tähelepanekud siis. Kõigepealt siis karbid kõveralt külge keevitatud (üks suisa väändes kohe), ebatäpse plekitöö tulemusel vahed paigast ära ja parempoolne uks poob. Seejärel keevitused puhastamatta, ei mingit pinnatöötlust, lihtsalt pigi peale. Roosteaukuele on lihtsalt mingi plekitükk peale punktitud, ei mingit serv servaga ühendust. Osad mädad kohad üldse ilma tähelepanuta jäänud, no mõnega oli ka erand tehtud, lihtsalt pigi peale plätserdatud. Tagumised sillakinnitused tegematta ja üldiselt juba uued karbid roostetasid (seda mis karpide sees on ei näinud). Väljast siis kuni küljeliistuseni kivikaitsmega üle lastud (arvatavasti siis otse keevituse peale) ja sprai värviga üle võõbatud (kaasaarvatud iluliistude servad). Mõnda kohta oli ka natuke tsinki lastud (seda ka puhastamatta pinnale). Salongis mingit jama juhtmetega tehtud, selle tulemusel siis läbipõlenud kaitse, kokkusulanud juhtmed ja mittetoimiv originaalraadio.
Ühe sõnaga täielik lohakus ja pohhuism, selline tunne et enne oli auto kindlasti paremas korras kui nüüd :evil: .
Kindlasti peab auto omanik laskma töö korralikult üle teha (uued karbid jne.), vastasel korral võib mõne aasta pärast kere seisukord juba väga hull olla. Seda kas ta laseb minul teha või kusagil mojal ei oma tähtsust, peaasi et saaks vanakene päästetud.

Niiet enne kui viite oma hai kusagile tegemisse, uurige tausta, küsige eelnevaid töid näha jne. , alati ei tasu odavatest pakkumistest ennast ahvatleda lasta ka. Kui keegi odavalt teeb siis on kaks võimalust, kas ta koonerdab materjalide ja kvaliteedi pealt, või tegeleb heategevusega (viimane ei ole eriti tõenäoline).

Postitatud: 19 Juun 2006 20:49
Postitas enthusiast
Aitähh Tõnis ülevaatliku kommentaari eest. :)

Mõnda asja siis lisaks veel, sattusin ma sinna töökotta läbi juhuse. Ühes teenenduses vahetati ratast ja töömees tõstis käpaga läbi karbi. Siis töökoja pealik lubas organiseerida korraliku plekitöö ja mainis olevat ka ise sellega kunagi tegelenud ja muud pudrumäed juurde..... Samuti lubas natuke soodsamalt teha kui muidu, aga see hind mida nad lõppkokkuvõttes küsida tahtsid, oli samas suurusjärgus Tõnise hiljem pakutud hinnaga või veidi rohkemgi.... :evil:

Tahtsid raiped kotti pähe tõmmata lihtsalt lollile...... lollile just sellepärast, et ise ei jaga(nud) mõhkugi asjast.
Niipalju võin veel lisada, et tegemist oli ühe Viimsi suurima ja tuntuima teenendusega, esmapilgul äratab usaldust küll....aga paneb mõtlema ja kukalt kratsima tagantjärgi :roll:

Usun, et kõik tööd tehakse seal sellise suhtumisega..... :?

Õnneks tehnika koha pealt on mul pädevad mehed võtta kohe ja tehnikaga seoses pole sosside manu sattunud ja sinna puhvetisse sattusin kummi vahetama täiesti lambist ja nii see saaga alguse sai.

Kogemuse võrra rikkam jälle ja õpid ju ikka ainult oma vigadest.....ning raha maksmisega viivitasin just seepärast, et hinnata töödekvaliteeti pärast ja siis vastavalt sellele juba....aga tundub, et peaks neilt hoopis küsima hakkama :x

...vot sääsed lood siis.

Postitatud: 21 Juun 2006 12:48
Postitas enthusiast
Karpa hakkas jälle kakkuma, küll mitte nii hullusti kui enne, aga siiski.....päeva-paar toimis....
Naaber arvas, et proovib veel seadistada ja kui ikka mõhkugi, siis pole selle karpaga midagi teha enam. :(

Eks siis paista.....

Postitatud: 21 Juun 2006 13:44
Postitas tanele28
Nüüd siis ka kaua lubatud pildid põhja alt:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Koopaääri kahjuks seest poolt ei pildistand aga seal oli paljugi "põnevat"

Postitatud: 21 Juun 2006 13:52
Postitas Ruut
enthusiast kirjutas:Karpa hakkas jälle kakkuma, küll mitte nii hullusti kui enne, aga siiski.....päeva-paar toimis....
Ma ei saa hästi aru, mis saab karpa seadistustes mõne päevaga muutuda, et ühel päeval on ok ja teisel mitte. Järsku ujuvad sul mingid molluskid seal toitesüsteemis. Minul tegi karpaga mootoriga kunagi sellist pulli bensupump, mis mind ka lõpuks teepeale jättis. Lihtsalt ei suutnud piisavalt kütust peale anda.

Postitatud: 21 Juun 2006 20:13
Postitas enthusiast
Ruut kirjutas:
enthusiast kirjutas:Karpa hakkas jälle kakkuma, küll mitte nii hullusti kui enne, aga siiski.....päeva-paar toimis....
Ma ei saa hästi aru, mis saab karpa seadistustes mõne päevaga muutuda, et ühel päeval on ok ja teisel mitte. Järsku ujuvad sul mingid molluskid seal toitesüsteemis. Minul tegi karpaga mootoriga kunagi sellist pulli bensupump, mis mind ka lõpuks teepeale jättis. Lihtsalt ei suutnud piisavalt kütust peale anda.

Nu ma tõesti ei oska öelda.......ju siis see karpa on õhtal omadega....
Ei usu ka, et Naaber-mees halturtsi teeb....eks ta annab oma parima, aga s...st saia ju ei tee parima tahtmise juures ka.

Vaatasin realoem-ist huvipärast, aga seal ütleb ENDED.
Vist mersudel ja opelitel ka kasutati sedasamust Solexit, et ilmselt peaks ta uue vastu vahetama, aga kus ma saan selle ja mõistliku raha eest....hea küsimus..mis :roll:

Vanakesel see kuu sünnipäev ja mina teda poputada ei saagi, pigem halba teinud talle.....kahju teisest kui aus olla. :oops:

Postitatud: 21 Juun 2006 20:51
Postitas enthusiast
Ruut kirjutas:
enthusiast kirjutas:Suurema osa ajast viibin viimsis.
Siis ehk suvel trehvab. Liigun oma kuuesega suviti sageli talveaia kandis.
Ruut, sul vist suvel oma haiga Viimsi kanti asja.....ehk trehvame....vaataks su masina üle :wink:

Postitatud: 21 Juun 2006 21:07
Postitas enthusiast
enthusiast kirjutas:tegin siis täna mõned pildid interjöörist, saadan nugale ja varsti siis peaks näha olema :)


eile juhtus ka üks õnnetu lugu.....sõites mööda mntd umbes 90 -100 km/h, lendas äkki üks liist minema.....see mis jookseb esiukse ülevalt kuni esitiivani (pesuvee kaitseks vist) :cry:

Keerasin otsa ringi ja pool tunnikest otsimist andis tulemuse küll, aga mitte eriti positiivse....liist omadega õhtal.

Vaatasin realoem.com ja seal annab ainult up to 1982....see tähendab siis, et antud mudelile seda üldse pole???

Siis vist peab ebayl ainult silma peal hoidma..... :roll:

Uurisin siis UM-ist liistu ja täitsa saadaval, maksab kokku 2800 eestlast ja tarneaeg ei tea kui kaua..... ning pool tahavad ette saada :?

Discounti saaks läbi ühe tuttava firma ca 15-20%....ehk kellegil käpp sügavamal ja saab veel natu? :)

Postitatud: 21 Juun 2006 21:19
Postitas Ruut
enthusiast kirjutas:Ruut, sul vist suvel oma haiga Viimsi kanti asja.....ehk trehvame....vaataks su masina üle :wink:
Miks ka mitte. Juuli alguses vist tuleb see tee igapäevaselt ette võtta. Aga ei liigu pidevalt kuuesega. Hommikul viskan liisku, millise autoga välja lähen :wink: Ja nüüd veel A-kat ka kohe tulekul - seega valikuvõimalus laieneb veelgi. Kus kandis sa ise seal asud?
Muideks kuuene, mille maha müüsin, läks meriväljale.

Postitatud: 21 Juun 2006 21:22
Postitas Ruut
enthusiast kirjutas:Siis vist peab ebayl ainult silma peal hoidma..... :roll:
aga kas see pole tulemust andnud?