5. leht 6-st
Postitatud: 14 Apr 2009 19:11
Postitas jx
nüüd kõik garaasi ja meisterdama...
õnnitlen eduka operatsiooni puhul... kunagi näeb ja saab ehk oma käega katsuda... jõudu ja jaksu edaspidiseks...
Postitatud: 21 Apr 2009 19:15
Postitas tõnis
Postitatud: 21 Apr 2009 22:21
Postitas Ruut
tõnis kirjutas: Pühapäeval lähen proovin ringraja ka ära, näeb kuidas vastu peab.
Kas sõidad tänavarehvi või mõne
streetlegal semislikiga?
Postitatud: 22 Apr 2009 07:50
Postitas tõnis
Sõidan tänavarehviga mis suht kulunud aga segu mõnusalt pehme. Praegu olen proovinud natukene tänaval vähe äkilisemalt kurve võtta, kuivaga tundub suht hea pidamine, märjaga aga kisub jälle driftimiseks ära

Postitatud: 26 Apr 2009 20:32
Postitas tõnis
Täna sai siis käidud Tabasalu rajal auto ja enda võimeid proovimas. Väga mõnus oli, tehnika pidas vastu ja ühes tükis koju tagasi ka jõutud. Paar pisemat viperust küll oli aga nendest saab üle. Nimelt siis piduriklotsid said nii ära küpsetatud et koju sõites pmst. pidurid olid suht olematud. Veel otsustasid roolivõimu ja piduri õli keema minna. Mootori õli ei ole ka kõige sobivam kuumutamiseks ning rehvid kaotasid ka pidamise peale 4-5 kiiremat ringi. Aga muidu oli üli lahe ja ise olen välja sõidetud aegadega rahul

. Mis nüüd muud ikka kui väheke lastehaigusi kõrvaldada ja 10 mai uuesti rajale.
Postitatud: 26 Apr 2009 21:47
Postitas mart154
Täna oli jah, Tõnis täiesti ausalt minust kiirem

Auto lihtsalt oli paremini ette valmistatud, kui mul.
Võimsus ei mängi Tabasalus rolli, nagu näha.
Postitatud: 27 Apr 2009 07:45
Postitas tõnis
mart154 kirjutas:Täna oli jah, Tõnis täiesti ausalt minust kiirem

Auto lihtsalt oli paremini ette valmistatud, kui mul.
Võimsus ei mängi Tabasalus rolli, nagu näha.
Mul on nüüd väheke stiimulit autot edasi arendada et edaspidi ka Mardist kiirem oleks

Postitatud: 27 Apr 2009 08:02
Postitas Ruut
Cardo ja E28 ka punti, siis võib juba hakata eraldi klassi peale mõtlema

Postitatud: 27 Apr 2009 08:08
Postitas tõnis
Ruut kirjutas:Cardo ja E28 ka punti, siis võib juba hakata eraldi klassi peale mõtlema

Ja kuna sinu rull on ka nüüd pisut katki, siis võiksid kuuese rajale ajada ning ka B klassis haidega pundis konkurentsi pakkuma hakata

.
Postitatud: 27 Apr 2009 08:58
Postitas Ruut
Mul hakkavad rahanumbrid silme ees jooksma, kui ma kuuesega Rapla rajal tünnide vahel keerutama hakkan

Aga kui näiteks Pärnu etapiks pole muud masinat istumise all, siis seal tooks küll kuuese rajale. Kui nüüd Autocrossing Pärnusse tagasi viidaks, siis seal võiks küll joonele panna ja mõõtu võtta.
Postitatud: 27 Apr 2009 08:59
Postitas Bronco
lisaklass "Haininad" EBK Cup'le? Põhimõtteliselt saab eraldi arvestust pidada ka mitte-ametlikult ja pidada punktiarvestust ning hooaja lõpuks mingid väikesed meened teha. Võibolla meelitab nii rohkem vanureid rajale ning väike reklaam e21.ee seltskonnale. Äkki õnnestub sedaviisi ka rohkem vanureid siia foorumisse tekitada.
Aga Tõnise auto on mõnusalt madal ja nagu näha, ka rajal ei jää hätta

Postitatud: 27 Apr 2009 10:52
Postitas Silwer
Angelar foorumist:

Postitatud: 07 Mai 2009 11:22
Postitas tõnis
Eile ajasin esimest korda peale rajal käiku autole hääled sisse. Panin uued piduriklotsid ja racing piduriõli. Asi on ikka jama pidur on vatine ja peale paari kiiremat hakkab ära kaduma. Peab süsteemi lahkama hakkama et pühapäevaks ikka korda saaks ja jälle rajale.
Suurem mure aga on mootoriga, paistab kas elab pühapäevase päeva rajal üle või tuleb nööriotsas koju tulla. Niikui moto soojaks läheb, kaob ka tühikäigul õlisurve. Peale eelmist Tabasalu sõitu on asi hullemaks läinud. Fakt on see et tuleb uut mootorit ehitama hakata. Selles aga ei ole selgusele veel jõudnud kas 2,8 või midagi muud juba ette võtta.
Postitatud: 07 Mai 2009 11:38
Postitas tõnis
Paar pilti ka Tabasalust:
M5 skalpi püüdmas

Postitatud: 07 Mai 2009 12:02
Postitas Ruut
Kas lõid mootorile manomeetri külge? Mul juhtus analoogne jama Pärnu ringil aga lihtsalt andur kooles. Samuti tühikäigul lõi tule põlema
Postitatud: 07 Mai 2009 12:27
Postitas tõnis
Ruut kirjutas:Kas lõid mootorile manomeetri külge? Mul juhtus analoogne jama Pärnu ringil aga lihtsalt andur kooles. Samuti tühikäigul lõi tule põlema
Manomeetrit veel külge pannud ei ole aga on muid sümptome ka mis viitavad saaledele. Kuna mootori juures on kõik peale saalede ja rõngaste üle käidud siis kahtlustan otsasaavaid saalesid esimesena.
Hetkel on pakutud üks m30b34 plokk. Kui saaks nüüd teada mis juhtub kui see m30b28 kaanega kokku laualatada, siis võtaks selle hoopis uueks aluseks. Käiks selle üle ja kangutaks kapotialla.
Postitatud: 07 Mai 2009 12:35
Postitas sysi
2,8 ja 3,5 kaaned on samad (muidugi uus vs vana tuleb vaadata - jagaja järgi)
Postitatud: 07 Mai 2009 14:05
Postitas trevi
kaas ise on sama 2,5 ja 2,8 ja 3,5
nukk on erinev sõltuvalt jagajast ja otsakaas on erinev
Postitatud: 09 Mai 2009 18:10
Postitas tõnis
Vahepeal olen tegelenud piduritega, mõistus hakkab otsa saama. Vahetatud on klotsid, racing õli sees, vahetasin piduri akumulaatori koos klapikojaga välja, aga ikka pole pidurid need mis peaks. Käisin testimiseks kiiremaid ringe tegemas, algul nagu oleks pidurid enamvähem normaalsed aga peale paari suuremalt kiiruselt pidurdamist muutub vedelaks. Pedaal on pehme ning mida soojemaks läheb seda hullemini läbi vajuma hakkab. Homme lähen igatahes Raplasse sõitma, vaatab mis saab, kui ikka asi hulluks läheb tuleb rajalt maha ja jääb sõit pooleli. Teine teema on ikka jätkuvalt õlisurvega, panen õli tiba üle normi ning annan minna, kui laiali siis nööriotsas koju. Uus mootori toorik on pmst olemas, sellest lähemalt siis kui pada kodus.
Postitatud: 09 Mai 2009 21:13
Postitas Cardo
Peasilinder ehk on lahja.