1. leht 2-st

Iff 745

Postitatud: 12 Veebr 2005 17:19
Postitas Iff
Panen siis oma seitsmesest ka mõne pildi üles. Auto on enamvähem talutavas korras. Roostet eriti pole välja arvatud parema esitiiva alt, kust ussitab ikka hirmsasti. Turbo paistab töötavat, kast ka. Mis ei tööta on istmesoojendused, juhi aken, kompuuter ja veel mõned vidinad mis kohe ei tule meelde. Sillaosa pole ka kõige hullem, mõned jupid tahavad vahetust ja pidurid ülevaatamist, ABS ka ei toimi. Aga sõita on MUGAV :D

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 12 Veebr 2005 17:58
Postitas sysi
no comments :P

mootor on muidu okei? kui jah, siis ikka v2ga mega auto selle raha eest :)

Postitatud: 12 Veebr 2005 18:07
Postitas Iff
Siiamaani tundub olevat küll, pole teab mis palju sõitnud ka.

Keegi äkki teab, kuidas el istme asendit mällu salvestada? Kui peal hoida nuppu siis hakkab kohe salvestatud asendisse sõitma

Postitatud: 14 Veebr 2005 00:00
Postitas raul
Neid Highline varustusega e23 vist Eestis palju pole...igastahes hea ost, õnne ja jõudu!!
Aga mõned küsimused:
on salongi lagi seemisnahast?
kas originaalstereost on ka midagi alles - võimendi pagassis, või tagumises käetoes olev maki/raadio juhtimise osa?
kas tagumised istmed on ka elektriliselt seatavad?
tagumised amordid tõstavad/langetavad korralikult tagumikku?
PS. Rooli võiks küll originaali vastu vahetada, preagune on :(
e23 pandi juba airbagiga roole ka, see oleks suht lahe :D

Postitatud: 15 Veebr 2005 00:11
Postitas Iff
Tänud!
Katsun siis küsimustele ka vastata...
1. Salongi lagi ei ole seemisnahast, selline tavaline tundub olevat.
2. Originaalstereost pole kahjuks midagi järel, kuigi kunagi oli tagumise käetoe sees see raadio juhtimise paneel olnud. (Olla ära varastatud koos veel mõningate osadega nagu ntx originaalrool, mis oli väga ilus olnud ja pagasniku sisu)
3. Pakun et tagumised istmed ei ole siiski elektrilised, kuigi ei või iial teada, sest käetugi on tühjaks tehtud ja niipalju pole jõudnud lammutada, et istmete alla piiluda.
4. Paistab küll sest auto seisab ilusti otse ning tagaots lääpa vajunud pole.
5. Mõtlesin selle peale ise ka, eriti uhke oleks lasta rool katta valge nahaga, praegune puit eriti ei sobi sinna.

Postitatud: 15 Veebr 2005 00:40
Postitas raul
Seda kas tagumised amordid on isereguleeruvad, saab aru sellest et taga pagassis on üks üks õlipaak ja pump. E24 asus see keset varuratta pesa. Kas E23 on ka seal - pead ei anna, võib ka rattakoopas asuda.
Kui nahksisu hakkad puhastama, siis anna teada mida kasutasid ja kuidas mõikas.
Aga rooli nahaga katmine on ok mõte, E28 näeb M rool selline välja:
Pilt

Postitatud: 16 Veebr 2005 01:40
Postitas Iff
Juhipoolses rattakoopas paak täitsa olemas, ainult õli on vähevõitu... Ei tea millist sinna valama peaks...?

Postitatud: 19 Veebr 2005 09:17
Postitas nuga
Airbagiga rool siis peaks selline olema:
Pilt

Postitatud: 20 Veebr 2005 04:05
Postitas nuga
Sai siis eile see masin üle vaadatud ja väike sõitki tehtud 8)
Päriselus tundub ta ikka tunduvalt paremas korras olema kui piltidel... kuigi eks temaga nokitsemist ole. Mind paneks kõige rohkem muretsema parema esirattakoopa ja pagasniku olukord, aga noh... minu 323'st ikkagi võrratult parem kere :P
Tagaistmed, tundub, et pole tal siiski elektrilised olnud.
Mõned uued pildid leiab siit.

Postitatud: 20 Veebr 2005 20:11
Postitas kustas
:twisted: ääääääääää Kustas @ Eriti kade.... Eriti seda video vaadates ja mootori mürin.... :twisted: 8)

Kuid lohutan end sellega, et ka mu 735'el oli väga rets hääl 8)

On lootust, et kunagi läheb müüki?..... :roll: :D

Kustas.

Postitatud: 20 Veebr 2005 20:27
Postitas Iff
No mis ma tast müün kui just ostsin ise :D

Tegelikult jah, sõita on mugavam kui ma alguses arvasin. Mis puudutab kütusekulu siis linnas on see (hetkel talvel, kohapeal käimist ka ikka omajagu) u18 kandis ja maanteel midagi 10 kandis (ökonomaiser pakub kiirusel 110 kuluks 8 sajale, ise pole mõõtnud).

Postitatud: 21 Veebr 2005 23:35
Postitas sysi
ma peale proovisõitu juba ütlesin iffile, et see saab mu pulmaauto olema (kui kunagi peaks nii juhtuma) :)

selle autoga sõites ei saa absoluutselt aru kiirusest, kuna vaikus ja kergelt nagisev nahk on ainsad helifaktorid salongis. tõsi, kui sportrezhiimi kasutada, siis on kuulda ka turbovilinat 8)

ja loomulikult rahuolevalt kõkutava sysi naer.... :P

sysi. mulle meeldib iffi 745 vist rohkem kui iffi 635 (isikupära tõttu eelkõige)

Postitatud: 22 Veebr 2005 00:38
Postitas nuga
sysi kirjutas:ja loomulikult rahuolevalt kõkutava sysi naer.... :P
Minu meelest oli seda seljatahagi näha :P
Pilt

Postitatud: 22 Veebr 2005 00:44
Postitas raul
Süsi, mine otsi üks korralik e32 750 ja tee sellega proovisõit - vaata kuidas ja kui vaikselt v12 seda autot liigutab, ning kas võtab näo naerule. Mul võttis küll - kui ainult e32 natukese parema (hailikuma) välimusega oleks...

Postitatud: 22 Veebr 2005 01:02
Postitas sysi
e32 750 võtaks näo naerule kindlasti, aga ... just see aga :)

but sharkstyle for lifestyle.

Postitatud: 22 Veebr 2005 11:20
Postitas Arvo
raul kirjutas:Süsi, mine otsi üks korralik e32 750 ja tee sellega proovisõit - vaata kuidas ja kui vaikselt v12 seda autot liigutab, ning kas võtab näo naerule.
Vaikselt ja ühtlaselt käib v12 küll aga kiirenduse kohalt valmistas mulle ausalt öeldes kerge pettumuse... 745-ga pole ise sõitnud seega võrrelda ei oska.
Kui tulevikus plaan ka veidi tjuunida siis turbotatud M30 on V12-ga võrreldes igati parem valik.

Postitatud: 06 Mär 2005 14:09
Postitas Jaan
:shock:

Poleks usknud, et meil selliseid masinaid ka ringi liigub. Highline-varustusega e23 on üsnagi haruldane nähtus, seda nii meil kui ka mujal.

Hilinenud õnnitlused hea ostu puhul ka minu poolt :D

Postitatud: 06 Mär 2005 15:45
Postitas atomik
said teada mismoodi istet mällu seada?

Postitatud: 06 Mär 2005 21:44
Postitas Iff
To Jaan: Tänud õnnitluste eest :D
To Atomik: ei ole veel saanud. Kui aus olla siis ei ole eriti otsinud ka :P

Postitatud: 04 Apr 2005 00:13
Postitas Iff
Täna sai siis väheke kaitsmeid näpitud, tulemuseks oli kompuutri töölehakkamine. Nüüd on küll uus häda kaelas: kella ei oska õigeks panna:P