1. leht 1-st

E28 sisselaske kolle vaakum süsteem

Postitatud: 29 Aug 2006 17:14
Postitas remus
nimelt kallid kaasfoorumlased et äkki oskab keegi mingi pildi asjast anda sest mul omal on eelmise omaniku poolt seal midagi "korrastatud". Ja kohe ka küsimus et mis aastal ilmus E28-sal lamda, mul pole väljalaskeski sellist kohta kuhu ta käima peaks ja mootor on 2,0 ja toodetud 81/82.
Ja kohe siiaotsa ka see et kuskilt sain teada et aju juures on tahomeetri juhe ühes kolmeses pistikus...aga kuuhu see pistik minema peaks ültse?

Postitatud: 29 Aug 2006 17:28
Postitas nuga
Kas esimeste aastate e28 520i mitte mehhaanilise k-jet pritsega polnud?
Sellisel juhul pole tal lambdast ega ajust haisugi.

Postitatud: 29 Aug 2006 17:43
Postitas Bronco
isegi esimestel l-jet mootoritel polnud lambdat minu teada :roll:

Postitatud: 29 Aug 2006 19:03
Postitas remus
aga kas k-jet pritsega käib kokku bochi aju või ei?
ma nimelt kardan et see auto on lihtslt omal ajal käima sunnitud mingite ime ratsidega ja hoolt pole ta eest ültse kantud :cry:

Postitatud: 29 Aug 2006 19:12
Postitas omega

Postitatud: 29 Aug 2006 19:28
Postitas remus
mul on kapoti all esimene varjant

Postitatud: 29 Aug 2006 20:08
Postitas omega
remus kirjutas:mul on kapoti all esimene varjant
Siis on sul ikka L-jet peal, sellel aju täitsa olemas, aga lambdat ei ole.

Postitatud: 29 Aug 2006 20:14
Postitas remus
omega kirjutas:
remus kirjutas:mul on kapoti all esimene varjant
Siis on sul ikka L-jet peal, sellel aju täitsa olemas, aga lambdat ei ole.
aga mul on mingu uuema tüübi õhulugeja ja kopsik pandud sest mul ei jookse sinna ega sealt ühtegi voolikut, ja teglikult on mul suht kiire nende joonistega et kas siis keegi ei tea vihjet anda nende kohapealt :)

Postitatud: 29 Aug 2006 21:03
Postitas Bronco
remus kirjutas:
omega kirjutas:
remus kirjutas:mul on kapoti all esimene varjant
Siis on sul ikka L-jet peal, sellel aju täitsa olemas, aga lambdat ei ole.
aga mul on mingu uuema tüübi õhulugeja ja kopsik pandud sest mul ei jookse sinna ega sealt ühtegi voolikut, ja teglikult on mul suht kiire nende joonistega et kas siis keegi ei tea vihjet anda nende kohapealt :)
ei saa kummi põletada? :lol: niisama norin.

http://www.realoem.com/bmw/select.do

uuri sealt, kui otsida oskad saab enam-vähem aru küll mis kuhu minema peab. lisaks on abi kindlasti internetis leiduvates kapotialustest piltidest.
ka üleval antud mootori pildist juba näha ju kuhu osad vaakumvoolikud sisselaske kollektori juurest lähevad :wink:

Õhulugeja külge ei peagi ühtegi voolikut minema. õhulugeja külge läheb ainult 1 pistik.

Postitatud: 29 Aug 2006 21:17
Postitas remus
kummi põletamisest on asi kaugel 8)
kasutaja omega esimesel pildil on näha ju et sisselaske vasakust servast jookseb pikk voolik õhukopsiku küljes olevasse ümarasse lullasse

krt realoem-is on ainlult teise sissepritse süsteemi vaakumsüsteem