Priidu 315
Postitatud: 08 Sept 2006 18:55
ostsin endale sügis/talveks sellise hainina!

Tehasest välja veerenud 1982 aastal, esimene registreerimine '83 ja Eestis registreeritud 1994.
Baureihe: E21
Fahrzeugtyp: 315
BMW-Typschlüssel: 1701
Motor: M10
Karosserie: Limousine
Katalogausfürung: Europa
Lenkung: Links
Getriebe: Manuell
Produktion: 11/1982
Originaalvärviks on Pusstagrun, poolele autost on tehtud suuremaid ja väiksemaid värviparandusi, kui uurida on päris kompott.
Kere seisukord on osalt hea (esipaneel, nina, poolraamid, põhi) osalt aga väga nutune (esitiivad, kapott, tagakoopad)
Mootor käis aga nöökis korralikult. Tänu Lamp'i ja Antennipea abile sai süüde paremaks ning pisut karpat keeratud. Sysi kohale ilmumine mõjus karpale aga veel paremini- segu ka enamvähem hea nüüd. Läheb edasi küll
Autost viskasin välja kilode viisi kõikjale peale ja alla pandud kummi ning riidematte.
Sildadest niipalju, et kiiremas korras peab ühe rooliotsa vahetama, muu on enamvähem.
Pidurid tahavad tähelepanu ning differ/käigukast undab teatud hetkedel.
Kõige jubedam "tuuning" on tehtud juhtmetega, neid on kõikjal! Nimelt on autole paigaldatud signalisatsioon ja kesklukk. Seda aga mitte nii nagu viisakas oleks. Kellade rohelise valguse võiks ka punase vastu tagasi vahetada
Aga kui arvestada auto ostuhinda.. veel ei kahetse. Tegemist temaga aga jätkub


Tehasest välja veerenud 1982 aastal, esimene registreerimine '83 ja Eestis registreeritud 1994.
Baureihe: E21
Fahrzeugtyp: 315
BMW-Typschlüssel: 1701
Motor: M10
Karosserie: Limousine
Katalogausfürung: Europa
Lenkung: Links
Getriebe: Manuell
Produktion: 11/1982
Originaalvärviks on Pusstagrun, poolele autost on tehtud suuremaid ja väiksemaid värviparandusi, kui uurida on päris kompott.
Kere seisukord on osalt hea (esipaneel, nina, poolraamid, põhi) osalt aga väga nutune (esitiivad, kapott, tagakoopad)
Mootor käis aga nöökis korralikult. Tänu Lamp'i ja Antennipea abile sai süüde paremaks ning pisut karpat keeratud. Sysi kohale ilmumine mõjus karpale aga veel paremini- segu ka enamvähem hea nüüd. Läheb edasi küll

Autost viskasin välja kilode viisi kõikjale peale ja alla pandud kummi ning riidematte.
Sildadest niipalju, et kiiremas korras peab ühe rooliotsa vahetama, muu on enamvähem.
Pidurid tahavad tähelepanu ning differ/käigukast undab teatud hetkedel.
Kõige jubedam "tuuning" on tehtud juhtmetega, neid on kõikjal! Nimelt on autole paigaldatud signalisatsioon ja kesklukk. Seda aga mitte nii nagu viisakas oleks. Kellade rohelise valguse võiks ka punase vastu tagasi vahetada

Aga kui arvestada auto ostuhinda.. veel ei kahetse. Tegemist temaga aga jätkub
