bmw 2000. Mihkel.
Postitatud: 07 Dets 2006 20:09
Natuke siis sellest autost ka juttu.
Tegu siis 2000 mudeliga millel jöuallikaks 2.0 m10 moto ühe karpaga versioon. Auto täpne tootmis aasta ei ole päris kindel kuna nöuka ajal pandi vanematele autodele passi tootmis aastaks 1974 see ka hetkel passis kirjas
Hetkel auto suht halvas seisukorras st pooleli olev projekt ja peale pikemat kaalumist sai nöuks vöetud et ei taasta orig. konditsiooni. autost peaks saama siis racer replica. Asi sa otsustatud nii kuna ei ole finantsi piisavalt et tellida uusi stangesi istmeid jne.
Hetkel siis autol vaja teha keretööd st siis keevitus. Uusi plekke kuhugi külge ei tule kuna keevitust vajavad kohad suht kerged taastada (loe: käsi haamer alasi tehnika). tehasest väljus antud isend 4´ja tulelisena, taastamis plaan teha auto 2 kandilise tulega ja seda puht stiili pärast
värv katteks kujuneb esialgsete plaanide kohaselt Gulf raceing colours.
Suurem töö auto kallal peaks algama kahjuks alles järgmise aasta sügise poole vöi siis kui uus garaaz püsti.
Selline jutu jupp siis tolle auto kohta
Tegu siis 2000 mudeliga millel jöuallikaks 2.0 m10 moto ühe karpaga versioon. Auto täpne tootmis aasta ei ole päris kindel kuna nöuka ajal pandi vanematele autodele passi tootmis aastaks 1974 see ka hetkel passis kirjas
Hetkel auto suht halvas seisukorras st pooleli olev projekt ja peale pikemat kaalumist sai nöuks vöetud et ei taasta orig. konditsiooni. autost peaks saama siis racer replica. Asi sa otsustatud nii kuna ei ole finantsi piisavalt et tellida uusi stangesi istmeid jne.
Hetkel siis autol vaja teha keretööd st siis keevitus. Uusi plekke kuhugi külge ei tule kuna keevitust vajavad kohad suht kerged taastada (loe: käsi haamer alasi tehnika). tehasest väljus antud isend 4´ja tulelisena, taastamis plaan teha auto 2 kandilise tulega ja seda puht stiili pärast

Suurem töö auto kallal peaks algama kahjuks alles järgmise aasta sügise poole vöi siis kui uus garaaz püsti.
Selline jutu jupp siis tolle auto kohta