1. leht 1-st

bmw 2000. Mihkel.

Postitatud: 07 Dets 2006 20:09
Postitas lamp
Natuke siis sellest autost ka juttu.
Tegu siis 2000 mudeliga millel jöuallikaks 2.0 m10 moto ühe karpaga versioon. Auto täpne tootmis aasta ei ole päris kindel kuna nöuka ajal pandi vanematele autodele passi tootmis aastaks 1974 see ka hetkel passis kirjas
Hetkel auto suht halvas seisukorras st pooleli olev projekt ja peale pikemat kaalumist sai nöuks vöetud et ei taasta orig. konditsiooni. autost peaks saama siis racer replica. Asi sa otsustatud nii kuna ei ole finantsi piisavalt et tellida uusi stangesi istmeid jne.
Hetkel siis autol vaja teha keretööd st siis keevitus. Uusi plekke kuhugi külge ei tule kuna keevitust vajavad kohad suht kerged taastada (loe: käsi haamer alasi tehnika). tehasest väljus antud isend 4´ja tulelisena, taastamis plaan teha auto 2 kandilise tulega ja seda puht stiili pärast 8) värv katteks kujuneb esialgsete plaanide kohaselt Gulf raceing colours.
Suurem töö auto kallal peaks algama kahjuks alles järgmise aasta sügise poole vöi siis kui uus garaaz püsti.

Selline jutu jupp siis tolle auto kohta

Re: bmw 2000. Mihkel.

Postitatud: 07 Dets 2006 21:48
Postitas kustas
lamp kirjutas:Auto täpne tootmis aasta ei ole päris kindel kuna nöuka ajal pandi vanematele autodele passi tootmis aastaks 1974 see ka hetkel passis kirjas
Aga löö VIN-kood RealOEM.com'i.

Re: bmw 2000. Mihkel.

Postitatud: 07 Dets 2006 22:17
Postitas Priit Peljo
kustas kirjutas:
lamp kirjutas:Auto täpne tootmis aasta ei ole päris kindel kuna nöuka ajal pandi vanematele autodele passi tootmis aastaks 1974 see ka hetkel passis kirjas
Aga löö VIN-kood RealOEM.com'i.
Minu teada VIN-kood sel masinal teadmata :wink:

Postitatud: 08 Dets 2006 14:56
Postitas lamp
Eks see vin kood peab seal auto küljes kuskil ikkagi olema. Aga jah hetkel ei ole vöimalik seda kontrollida kuna auto saarel ja ise mandri peal

Postitatud: 09 Nov 2007 08:42
Postitas lamp
tere jälle :D Selle autoga nüüd siis lugu selline et vend mul vöttis asja käsile ja arend toimub rinka replica poole. Vahepeal siis soetatud dual-webberid ja toru kolle autole ja hetkel jätkuvad sportnuka ja istmete otsingud. Esialgne plaan on selline et auto 2008a suvel keretöödesse ja kui köik laabub peaks masin tolle aasta löpuks ka valmis olema. Üritan siis siiagi pildi materjali asjade käigust üles riputada :)

Postitatud: 26 Veebr 2009 14:26
Postitas Ruut
Kuidas sul see projekt edeneb? Kas sul on ostetud torukollest ka pilti?

Postitatud: 26 Veebr 2009 18:53
Postitas lamp
Pilt

siin üks kehvem pilt kus sisse ja väljalase koos, paraku tundub kolle 1,8l mootori oma seega vist tuleb mootrisse minevad kinnitused ringi teha (päris kindel pole, aga 1,8 ja2,0 on kinnitused erineva ja pole veel külge proovinud, silmajärgi oleks nagu 1,8 oma) , praegu ei arene kuhugi, lihsalt kui midagi sobivat saada on siis, kogun kola. ehitus hakkab siis kui üks teine projekt lõpetatud on (see plaanis kevadeks lõpetada).
PS kui keegi on nõus mingi summa eest mulle hollandist mõned jupid tooma, andku teada (seal on üks NK lammar, kus mind ootavad mõned asjad)