1. leht 2-st
BMW E12 1978a
Postitatud: 19 Dets 2006 17:41
Postitas svenk
Olen teemat kaua vaka all hoidnud, et ei tea mis välja tuleb, aga nüüd ,kui on teada, et tuleb lõpuni ehitada, siis panen väikese lingi üles!
http://www.bmwclassic.ee/galerii/view_album.ph ... e=album479
Postitatud: 19 Dets 2006 17:53
Postitas svenk
Ps. auto(d) ostsin 2004 jaanuaris!
Postitatud: 19 Dets 2006 19:31
Postitas tõnis
Väga kena, paistab et kere oli suht hea veel oma ea kohta ja päris kaugele oled jõudnud. Nüüd hakkab kõige lõbusam osa, kokkupanek

.
Postitatud: 19 Dets 2006 19:50
Postitas svenk
ei vel, kõigepealt sillad alt, siis vatab edasi!
Postitatud: 19 Dets 2006 19:57
Postitas tanele28
üsna koorralikult ja kenasti tehtud keretööd, jõudu edaspidiseks

Postitatud: 19 Dets 2006 23:17
Postitas Iff
Väga ilus töö paistab. Seda enam, et alguses oli ikka jube kõdu. Plaanid originaali taastada? Noh ja jõudu ehitamisel ja asjad...

Postitatud: 20 Dets 2006 11:18
Postitas Jaan
Väga hea

E12 on väga hea sõiduvahend, korras isendi sõidumugavust näiteks ei ole mõtet mõne mazda 6 või muu analoogse laiatarbetoodanguga võrdlema hakatagi (kuigi 1 on teisest 28 aastat varem tehasest välja veerenud). Mäletan, kui veel noor haihuviline olin, sai e12-ga sõidetud küll ja küll, muljed ainult positiivsed. Tasub hoida ja korda teha.
Postitatud: 20 Dets 2006 11:41
Postitas Argo
Rõõm näha, et mõni e12 on ka tõsiselt käsile võetud

Tööde kvaliteet ja põhjalikus on kiitu väärt!!!
Endal sama töö alles alguses ja ei tahaks mitte kehvemini teha;) Edu ja jaksu taastamisel!
Postitatud: 21 Dets 2006 17:18
Postitas rean
Väga ilus! ...kuigi koopavahelt paistis , et oled jätnud esimesed tiivad seest-poolt kruntimata?
Postitatud: 21 Dets 2006 21:11
Postitas svenk
Krunt tuleb!

Niipalju veel, et tegemist on 1978a BMW (SCHWEIZ) AG kerega (nr.7238).
Võibolla sellepärast oli hästi säilinud!

Mootor M30B25, käigukast ZF 3HP22-E!
Postitatud: 22 Dets 2006 09:33
Postitas Iff
svenk kirjutas:Krunt tuleb!

Niipalju veel, et tegemist on 1978a BMW (SCHWEIZ) AG kerega (nr.7238).
Võibolla sellepärast oli hästi säilinud!

Mootor M30B25, käigukast ZF 3HP22-E!
Tõenäoliselt on lihtsalt autot hästi hoitud. Kui ta oleks eluaeg väljas vedelenud siis saaks läbi uste tuppa vaadata. šveitsist võib saada nii imeheas korras auto kui ka täieliku roostehunniku.
Postitatud: 23 Dets 2006 18:51
Postitas nuga
Ilus töö tõesti!
Kas värvitoon on originaal? Piltidelt paistab värske värv tumedam, aga see võib ka pleekimise ja pimedas tehtud piltide süü olla.
Mingi valmimistähtaeg kah eesmärgiks on seatud?
Kas šveitsi mudelil on tavapärasega võrreldes ka mingeid eritunnuseid vms?
Igatahes edu, e12 projekte ongi meil nii vähe

Postitatud: 23 Dets 2006 19:25
Postitas bimmer850
Kas sellele autole tuleb must nahk sport sisu?
Postitatud: 26 Dets 2006 17:14
Postitas svenk
nuga Postitatud: 23.12.2006 18:51 Teema:
--------------------------------------------------------------------------------
Ilus töö tõesti!
Kas värvitoon on originaal? Piltidelt paistab värske värv tumedam, aga see võib ka pleekimise ja pimedas tehtud piltide süü olla.
Mingi valmimistähtaeg kah eesmärgiks on seatud?
Kas šveitsi mudelil on tavapärasega võrreldes ka mingeid eritunnuseid vms?
Igatahes edu, e12 projekte ongi meil nii vähe
Värvitoon peaks olema originaal! Kindlat tähtaaega ei ole, aga 2007 suvi oleks esimene tähtaeg!

Eritunnuseid tavalise mudeliga ei ole, kõik varuosad samasugused! Kui siis võibolla see, et mõningad kere liitekohad on lisaks punktkeevitusele veel vasega joodetud!
bimmer850 Postitatud: 23.12.2006 19:25 Teema:
--------------------------------------------------------------------------------
Kas sellele autole tuleb must nahk sport sisu?
Kahjuks või õnneks ei!

püüan auto võimalikult originaalilähedasena taastada!
Postitatud: 27 Dets 2006 12:33
Postitas nuga
svenk kirjutas:Kindlat tähtaaega ei ole, aga 2007 suvi oleks esimene tähtaeg!

Haininade kokkutulek 2007 aasta augusti esimesel nädalavahetusel on ideaalne aeg oma projekti esmaesitluseks
Nüüd kui kere on valmis, siis kui põhjalikult sa ülejäänut teed? Plaanis oli sillaosa värskendus, aga kas lihtsalt kuluvad osad välja vahetada, või siis ka asjale altpoolt esteetiline välimus anda? No umbes nii nagu mu 323'l

Millises seisukorras salong oli? Kas kannatab niisama sisse visata või on tollega kah tööd?
Võiks olla ka mõni pilt sellest, kuidas masin enne remonti välja nägi

Postitatud: 27 Dets 2006 21:49
Postitas svenk
nuga kirjutas: Haininade kokkutulek 2007 aasta augusti esimesel nädalavahetusel on ideaalne aeg oma projekti esmaesitluseks
Nüüd kui kere on valmis, siis kui põhjalikult sa ülejäänut teed? Plaanis oli sillaosa värskendus, aga kas lihtsalt kuluvad osad välja vahetada, või siis ka asjale altpoolt esteetiline välimus anda? No umbes nii nagu mu 323'l
Millises seisukorras salong oli? Kas kannatab niisama sisse visata või on tollega kah tööd?
Võiks olla ka mõni pilt sellest, kuidas masin enne remonti välja nägi
Üldiselt püüaks ülejäänut nii teha nagu sina oma 323´e

Salongis peale laepoplstri jäävad samad asjad, mis on üllatavalt hästi säilinud
Varasemast ajast kahjuks pilte rohkem pole, sest ei olnud fotoaparaati!:(
Postitatud: 28 Dets 2007 13:02
Postitas nuga
Uued pildid galeriis on tõeliselt muljetavaldavad
Au ja kiitus meistrile

Postitatud: 28 Dets 2007 14:02
Postitas e28hai
Tundub ,et kere ja sillaosa nüüd korras, Kas vedrud,puksid ja amordid jms. Said uue kuue, või vanad jupid ? Nüüd vist siis ainult salong ja mootor, siis peaks hakkama see e12 ennast heast küljest näitama juba, või noh, juba on.
Postitatud: 28 Dets 2007 14:03
Postitas raunz
Väga põhjalikult ja korralikult asi ette võetud, jätka samas vaimus

Postitatud: 28 Dets 2007 15:48
Postitas Priit Peljo
e28hai kirjutas:... Kas vedrud,puksid ja amordid jms. Said uue kuue, või vanad jupid ? ...
Mul inff, et UM-st tellitud uued jupid kõik
