1. leht 1-st
O: suure korpusega e28/e24 tagasillareduktori kaane -09.84
Postitatud: 22 Jaan 2007 12:35
Postitas Ruut
Ostan vanemat tüüpi (-84a) suure korpusega tagadifri kaane või siis ka kogu difri. Kinnituskoht peab asuma kaane keskel. Võibolla sobib ka e23 oma aga selles pole ma kindel.
Sobib ka vahetus uuema tüübi kaane vastu.
5101597
Postitatud: 22 Jaan 2007 12:54
Postitas Cardo
Selle keskmise kinnitusega on 1 suur jama, millest hiljem aru saadi, kuna see kinnitus ei jaota kaalu võrdselt, uuematel on küljepeal, samal pool asub ka suur hammakas, kui vähegi võimalik oleks hea uuema tüübi kaan sinna aretada, mina soovitaks. Üks kaan on isegi olemas vist, aga pean otsima.
Postitatud: 22 Jaan 2007 13:17
Postitas Ruut
Seda ma olen ka mõelnud, et võiks kere küljes kinnituse ringi teha. Peaks kusagil uuema tüübi põhja alla piiluma. Või on kellelgi võrdlevat pildimaterjali?
Postitatud: 22 Jaan 2007 14:44
Postitas Arvo
Mul vist üks selline vana ja undav differ maal olemas, kui kiiret pole siis tuleval nädalavahetusel saan kontrollida ja annan teada.
Postitatud: 22 Jaan 2007 15:33
Postitas Ruut
Kiiret pole. Kevadeni veel veidi aega aga vaikselt tahaks hakata valmistuma.
Postitatud: 23 Jaan 2007 14:59
Postitas pisike528
Ruut kirjutas:Seda ma olen ka mõelnud, et võiks kere küljes kinnituse ringi teha. Peaks kusagil uuema tüübi põhja alla piiluma. Või on kellelgi võrdlevat pildimaterjali?
no mul on 528 all keskmine differ ja 525 all suur differ.kui vaja võin pilte teha

Postitatud: 23 Jaan 2007 15:44
Postitas Ruut
pisike528 kirjutas:no mul on 528 all keskmine differ ja 525 all suur differ.kui vaja võin pilte teha

Küsimus pole mitte suur
vs keskmine vaid vana
vs uus tagumine kinnitus. Vana ja uue piir jookseb 84a.
Postitatud: 23 Jaan 2007 22:05
Postitas Cardo
tegelikult on veel 1 erinevus, kas on kõrge(väiksem) või madal(altserv on suurem) .
Postitatud: 24 Jaan 2007 15:58
Postitas 525i
Mul olemas 1983a. 528 oma,kui vaja 5130671.
Postitatud: 24 Jaan 2007 16:30
Postitas pisike528
Ruut kirjutas:Küsimus pole mitte suur vs keskmine vaid vana vs uus tagumine kinnitus. Vana ja uue piir jookseb 84a.
No aga mul ongi ju vana versus uus

525 81.a ja 528 84.a lõpp
Postitatud: 04 Veebr 2007 21:55
Postitas Cardo
Ei hakka uut teemat tegema, aga selgus, et minul nüüd kiiresti sama asja vaja ! Ostan siis kaane või kogu difri.
Nimelt vaja kõrgemat kaant keskelasuva kinnitusega, kaane kõrgus alt ülesse peab olema 22,5 sm, teadmiseks madalam kaan on 24sm(seda mitte pakkuda, selline on omal olemas).
väga kiire on selle asjaga
Postitatud: 04 Veebr 2007 22:56
Postitas Ruut

ma just mõtlesin, et kaevan su tlfni numbri ülesse ja küsin kas kaas alles.
Käisin mõõtsin omad üle. Mulle sobib siiski 24 cm.
Postitatud: 04 Veebr 2007 23:18
Postitas Cardo
see olemas, sa leia kõrgem kaas ja teeme vahetust
kõrge kaas olemas, Ruut ma hoian siis seda sulle riiulipeal alles.
Postitatud: 09 Veebr 2007 10:06
Postitas Cardo
Ruut kirjutas:Seda ma olen ka mõelnud, et võiks kere küljes kinnituse ringi teha. Peaks kusagil uuema tüübi põhja alla piiluma. Või on kellelgi võrdlevat pildimaterjali?
Siin pilt vanemast kinnitusest mis asub keskel, lähiajal teen uuemast ka pildi

Postitatud: 11 Veebr 2007 10:26
Postitas Cardo
Siin siis uuema tüübi alumine ots
sinine all on sillatala ots, sinise vildikaga on piir kus lõpeb difri kaan ja poldiaugud peaks näha olema metallplaadi sees.
Need mustad laigud on see sama tehniliste all olnud roostesurm millest rääkisin.