1. leht 1-st

K: e21 (m20) mootorikäpad jms teema kapoti alt

Postitatud: 18 Mär 2007 19:33
Postitas mart154
Tere...

uudistaks natuke... :)
Ehk on kellelgi kokkupuuteid olnud e21 versus e30 pealt tulnud m20 mootoritega.

Kui palju on seal ümberehitamist. Mõtlen just mootorikäppade teemat.

Lisaks, mis kast e21 all istub? Getrag 245?
G260 paigaldamise võimalikkus oleks ka huvitav teema.

PS. Kas m10 mootoriga ja m20 mootoriga e21 kered on erinevad kuidagipidi? ei mõtle siin ketastega tagasilda vms. vaid reaalseid kere erinevusi!

pps. ei plaani m20 paigaldamist... aga infost oleks küllaldaselt kasu :)
ppps. kogematakombel on üks vihje siia foorumi ka pudenenud... aga ma ei räägi enne midagi, kui midagi rääkida on :)

Ette tänades,
Mart

edit: omaarust tegin teema "Vaba teema" alla... aga mingipärast sattus siia :D ehk keegi targem tõstab õgemasse asupaika.

Postitatud: 18 Mär 2007 19:55
Postitas raunz
Minu autol on e30 pealt m20 vahel. Ise pole küll pannud, kõigest mis teha vaja rääkida ei tea. Käpad peaksid lihtsalt vahetatavad olema, paned e21 m20 käpad e30 mootorile ja korras ongi. Kere osas...esipaneel on teine(m20 radikas on eespool). Muid suuremaid erinevusi ei tea, olen kuulnud vaid, et 323 lansed on paksemast plekist.

Postitatud: 18 Mär 2007 19:58
Postitas mart154
ahjaa... kuna plaanis pole mitte m20-t kasutada, siis pole käpavahetusesoovitusest kasu :)

Postitatud: 18 Mär 2007 21:25
Postitas akuula
sai tehtud 315-st 323-ks :wink: käpad on vaja panna E21 omad (m20 siis), esi sillatala on 6 ja 4 pütisel erinev, esi osa on sama lihtsalt 4 pütisel on radikas mootori pool ja ülevalt tuleb üks plekk ära võtta( kinni punktitud õrnalt), E21-le saab panna E30-ne kasti(kardaan sobib (E21 6 pütane 5k aga marki.....ei mäleta)paraku ei hakka spido tööle kuna ajam E21-el meh kastist E30-el el tagasillast ja tuleb ka kasti tugi E30-ne oma panna, juhtmestik tuleb ümber teha, E21-e 4 pütisel ei ole paisupaagi kronsasid, samuti ei ole õhulugeja kronsasid( tuleb kas ise teha või kuskilt kerelt lõigata ja külge keevitada. Kered on identsed pre 78 ja hilisematel peale facelifti on iludetailide erinevus.....ahjaa tule müürile pead augu sisse närima et aju juhtmekimp salongi tuua ning aju kindalaeka lakke kinnitada, samuti pead midagi akuga välja mõtlema sest see ei taha E30 motot kasutades eriti kapoti alla ära mahtuda.....

Postitatud: 18 Mär 2007 22:34
Postitas raunz
Lõhnab m50b25 järele :P

akuula jutt täiesti õige, lisaks veel olenevalt mudelist võibolla vaja bena tagasivool teha ja bensupump panna. Minu autol muidu olid need probleemid nii lahendatud, et e21 5-ne kast, aku pagassi viidud, aju kindalaekasse needitud, bena tagasivool läbi salongi toodud :? (see maha võetud ja uus toru läheb ikka põhja alla)...ning bensupump ette mootoriruumi pandud. Viimane lahendus päris paha, mida rohkem paagile lähemal pump on, seda parem. Sillatala 323 oma ja käpad e21 6 sil omad. Esipaneeli oli lõigatud, et radikas ära mahuks. Paisupaak lihtsalt vedrupüstaku külge kruvitud ja õhukopsiku kinnitusi pole vaja olnudki, sest on aretatud "cold air intake".

Re: K: e21 (m20) mootorikäpad jms teema kapoti alt

Postitatud: 18 Mär 2007 22:44
Postitas nuga
mart154 kirjutas:Lisaks, mis kast e21 all istub? Getrag 245?
G260 paigaldamise võimalikkus oleks ka huvitav teema.

PS. Kas m10 mootoriga ja m20 mootoriga e21 kered on erinevad kuidagipidi? ei mõtle siin ketastega tagasilda vms. vaid reaalseid kere erinevusi!
Käigukastidest on e21'l kasutatud getrag 245'te (5k) ja getrag 242'te (4k)

Erilisi erinevusi 4 ja 6-sil. keredel pole. Nagu Raunz juba mainis, siis erinev on esipaneel, lisaks on 6-sil. mudelitel parema amordipüstaku juures paisupaagi kinnituskronsad ja 323'l vasaku püstaku juures õhufiltrikopsiku kinnituskronsa. Muid reaalseid erinevusi pole, olen mõlemat malli masinaid lammutanud omajagu ;)