1. leht 2-st
hüdrauliline pidurivõimendi
Postitatud: 19 Mär 2007 13:50
Postitas raimo
E28 M30 mootoriga autodel on hüdrauliline pidurivõimendi.
näeb välja ilmselt selline:
http://i82.photobucket.com/albums/j266/ ... C01733.jpg
on neid erinevaid olemas?
kas e30 325i või e32 735i pealt võetud piduri peasilinder istub selle võimendi külge?
see on selle süsteemi õlireservuuar ilmselt:
http://i82.photobucket.com/albums/j266/ ... C01729.jpg
paindega toru on pealevooli RV pumpa ja külje peal oleva tagasivool?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=25
mis elektriühendused sinna tulevad?
rohkem tükke peale torude vaja ei ole?
kõige defkam asi on töötav piduripomm?
kellegi kogu süsteemi pakkuda on?
Postitatud: 19 Mär 2007 14:43
Postitas E28
ilma korraliku pommita isegi oleks pakkuda
Postitatud: 19 Mär 2007 16:55
Postitas Cardo
Raimo mis sul nüüd hakkas ? Keerulisemalt enam ei saaks

Postitatud: 19 Mär 2007 17:06
Postitas raimo
Postitatud: 19 Mär 2007 18:50
Postitas Silwer
Ehh, milleks üldse see võimendi - jalalihaseid tuleb treenida ja on kõik ok...

Postitatud: 19 Mär 2007 21:05
Postitas raimo
no jalalihastega mul probleeme ei ole. kapp medaleid ja karikaid täis selle tõestuseks.
võimendi tahaks ikka panna, siis saaks orig roolivõimu topsi ka minema visata, mis oma õigele kohale nagunii ei mahu.
Postitatud: 20 Mär 2007 22:47
Postitas pisike528
piduri surve andur ja õli surve andur on 3ndal pildil...
Postitatud: 21 Mär 2007 17:45
Postitas mart154
http://www.superbmw.com/opbouw/foto105.jpg
üks huvitav lahendus. Peale topitakse m3 ridakuuest mootorit...
Postitatud: 21 Mär 2007 18:45
Postitas tanele28
ot: aga sel bmwel läks suht halvasti

Postitatud: 21 Mär 2007 18:56
Postitas mart154
jätkates OT-d:
loodetavasti ei olnud asi selles pidurivõimus

Postitatud: 21 Apr 2007 19:38
Postitas raimo
kas need andurid ja nende ühendamine on võimendi töö seisukohalt vajalikud?
kuhu paigaldatakse selles ahelas piduripomm?
Postitatud: 22 Apr 2007 00:29
Postitas mart154
jätkan OT-d
ikkagi, e21 võimendi?
Tule minu juurde, mul see riiulis, saad mõõta katsetada. võim on nii diameetrilt väiksem, kui läheb ka kerele lähemale.
kui see "vahetükk" mis sul seal kere-võimendi vahel on, ära võtta, ja e21 võimu kasutada, peaks asi lootust andma
auguvahe on võimenditel sama (e30 tavamudel ja e21, silinder sobib samamoodi võimu külge, ix kohta ei tea kommenteerida muidugi), pedaali külge minev varras tuleb ringi teha - vindi lõikamise vaev...
Postitatud: 22 Apr 2007 10:51
Postitas raimo
kahjuks minu lootus suri eile sisselaske pealepanemisega
http://www.e30club.org/users/raimo/03_2007/DSC00041.JPG
Postitatud: 22 Apr 2007 10:55
Postitas Silwer
järelikult on vale sisselase...

Postitatud: 22 Apr 2007 19:13
Postitas Bronco
Mina nägin täna sellist pilti Mart154 garaazi ees...
http://www.zone.ee/bronco88/mart154_moto.jpg
eks pajatab ise täpsemalt.
Postitatud: 22 Apr 2007 19:25
Postitas raimo
meil on küll e30ned aga kered on erinevad, just see osa mis silma ei paista.
Postitatud: 23 Apr 2007 11:53
Postitas mart154
just, IX kere on natuke teistsugune...
Ega ei jää muud üle, kui kollektorit tuunida...
Tartus, ma sain aru, oli kollelt jupp vahelt ära lõigatud... (runnerid siis lühemaks)
mina küll seda ei teeks, aga kui muud üle ei jää...

Postitatud: 01 Mai 2007 18:59
Postitas raimo
täna sai siis tänu Tõnisele seda süsteemi uuritud. peaks olema suht bolt-on lahendus e30 jaoks, võimendi tagumist hooba tuleb ilmselt modifitseerida pikemaks.
andurite eesmärk peaks olema rõhuerinevustest või madalast rõhust armatuuris märku andmine. kuna mul igapäeva auto ei ole ja soojendusringil saab pidurite toimimist alati testida, siis ei näe esialgu vajadust nende ühendamiseks.
võimendeid peaks olema kahte sorti - seda kaalu poolest. üks 7se pealt pärit võimendi oli üsna raske, samas 535 pealt pärit võimendi tundus olevat alumiiniumist ja tükimaad kergem.
Postitatud: 14 Sept 2008 19:27
Postitas meelis k
Ei hakanud uut teemat tegema.
Mul 520i oli see paunaga variant küljes. Tahaks panna süsteemi, mida on kirjeldatud esimeses postituses.
Mis jupid pean maha võtma doonorautolt? Vana aparatuuri asemele saab ta lihtsalt panna?
Kellelgi pakkuda on seda süsteemi?
Hea meel oleks ka Tartus näiteks kellegi M30 mootoriga auto peal süsteemi uurida.
Ette tänades,
Meelis
Postitatud: 14 Sept 2008 19:51
Postitas raunz
Mul nimelt täpselt samad küsimused. Kui E30-le annab panna E21 pidurivõimu ja rohkem jamama ei pea siis E21-le M50 mootori pannes võib vaakumpauna ära unustada.
Kuna uue sisselaskekolle tegemine on pääris kulukas ja suur ettevõtmine siis panustaks ise samuti hüdraulilisele võimendile.
Et siis mis vaja on, mis e28-del see süsteem olemas on ja mis ümber ehitama peab?