1. leht 1-st

K: E28 käigukasti poldid.

Postitatud: 30 Apr 2007 15:54
Postitas omega
Selline lugu, et mu 525e-l on vaja käigukast maha võtta, sest hooratas läheb vahetusse. Aga kõigepealt on mul vaja teada, mis number padruneid on seal vaja, et käigukasti polte lahti saada. Poldid on need torx otsaga (6-tähik). Teab keegi?
Ja kui keeruline on kahe ülemise poldi kättesaamine, ma vaatasin, et päris kitsas seal ja nii lihtsalt võtmega ikka ligi ei pääse?

Postitatud: 30 Apr 2007 16:22
Postitas Cardo

Postitatud: 30 Apr 2007 16:42
Postitas remus
ülemised keerab lahti 11 võtmega, napilt mahud vahele sellega

Postitatud: 30 Apr 2007 16:42
Postitas enrico6655
ülemiste jaoks on vaja varsi ja kardaani narrele ja saab ideaalselt sest kui käikari patjadest lahti lased vajub ta allapoole!

Postitatud: 30 Apr 2007 21:40
Postitas Sander
oma 525i sai vist lahti keeratud miski nr8 silmusega ylemised poldid.

Postitatud: 30 Apr 2007 22:48
Postitas omega
Kas keegi ütleks mulle nüüd konkreetselt selle suurema ja väiksema poldi torx võtme numbrid, et ma teaks täpselt millised kaks padrunit poest osta?

Ja sellest cardo antud pildist ja lingist küll midagi abi pole, seal kirjas ju ainult poldi keermeosa jämedus ja poldi pikkus :?: .

Postitatud: 30 Apr 2007 23:03
Postitas Cardo
mine poodi ja osta 10-14 torxid

Postitatud: 30 Apr 2007 23:04
Postitas mart154
suuremat just täna krudisin näpuvahel...
NR 11

ja väiksem, pakun et oli 8 või 9

soovitus. Osta endale korralik padrunikomplekt :)

Postitatud: 01 Mai 2007 11:10
Postitas omega
mart154 kirjutas:suuremat just täna krudisin näpuvahel...
NR 11

ja väiksem, pakun et oli 8 või 9

soovitus. Osta endale korralik padrunikomplekt :)
Ehk on võimalik täpsemalt järgi uurida selle väiksema poldi kohta?

Postitatud: 01 Mai 2007 11:14
Postitas mart154
garaazi sõitmise benakulu on suurem, kui ühe lisapadruni ostmine :)

Postitatud: 01 Mai 2007 11:28
Postitas ErR
Kui ma õigesti mäletan, siis oli see suuremast üks nr. väiksem - E10 markeering (nii olekski loogiline, kui suurem on M10 ja väiksem M8 keermega).

Postitatud: 04 Mai 2007 18:49
Postitas omega
Siin natuke kahemassilistest hooratastest juttu:
What individual's call a "dual" mass flywheel, BMW calls a "twin" mass flywheel. There has been confusion caused by this because diesels and some modern BMWs use something called a "dual" mass flywheel. The modern dual mass flywheel is actually comprised of more than one part, but the dual mass flywheels found on a 528e or 325e are actually a single piece.

These flywheels just weigh twice as much as the standard flywheel. BMW used these special flywheel to try to smooth out the idle of these models. This is because the idle of the long stroke M20 2.7L motor was considered ruff, and so to smooth it out, the dual mass flywheel was used. Many people have said that these flywheels can cause rattles. This is simply not true. The rattles that most people complain about are actually coming from the throw out or release bearing. This is because the dual mass flywheel uses a completely different throw out bearing which is more prone to rattling. Also many people wonder if you can replace a dual mass flywheel with a single mass. The answer is yes, but you have to use the proper clutch parts. All of the clutch parts for the single mass flywheel are different than the dual mass, so you will need to do a complete clutch job if you want to change the flywheels.
Oskab keegi öelda, mida tähendab kiri, mis on bold´is ?

Postitatud: 05 Mai 2007 11:38
Postitas omega
Sain teada, et väiksem polt on siis 8mm otsaga (E10 padrun) ja suurem polt 11mm otsaga (E14 padrun).

Postitatud: 03 Veebr 2009 01:37
Postitas v2ndag2nxter
vahetasin endal just sidurit...muidugi 2 ülemist polti oli päris lõbus lahti saada...käsi vahele ei mahu...pea meetrise pikendusega jamasin tagant otsast...lahti sain muidugi...aga edu

Postitatud: 03 Veebr 2009 12:05
Postitas Ammy69
tavalise võttmega keerab ka millel tagumine ots on silmus ise keerasin maha sellega 11 ja 8 oli mul. ja ei olnud mingeid kardaane vaja. täiesti edukalt tuli

Postitatud: 07 Veebr 2009 23:35
Postitas e28520
Kes tahab kabetab nii et higi pull otsa ees :lol: aga lihtne on kui lased käigukasti tagant lahti, otsid narele paar pikka pikendust ja keera mõnuga!