1. leht 1-st

e12 juhtmete vahetus

Postitatud: 01 Mai 2007 20:47
Postitas chiwauwa
mure siis selline et tahaks ühe auto pealt teise peale mootori jajuhtmestikku ümber tõsta ja enda arvates kõige lihtsam variant on enne kaitsmeblokki juhtme läbi lõigat, juhtmestik teise auto peal ümber tõsta ning uuesti juhtmd ära ühendada? :shock:

on see nagu reaaselt teostatav, et hiljem mingeid komplikatsioone ei tekki???

Postitatud: 01 Mai 2007 20:54
Postitas Priit
kas viisakam ei oleks pistikust lahti ühendada :!:
e12 kohta ei tea, aga e21 puhul olen ikka pistikuga asja lahendanud

Postitatud: 02 Mai 2007 08:43
Postitas Arvo
pr117 kirjutas:kas viisakam ei oleks pistikust lahti ühendada :!:
e12 kohta ei tea, aga e21 puhul olen ikka pistikuga asja lahendanud
Enamasti pole kaitsmeblokist tuleval kaablipuntral küll pistikut vahel, täpselt ei mäleta kuidas E21-l oli. Mootorielektri saab tõest eraldi maha tõsta. Kui kaableid joota tuleks joodised kindlasti niiskuse eest korralikult kaitsta vastava keemiaga, tina võib niiskes keskkonnas väga vastikult hallitama hakata.
Samas ei näe ma sellisel poolitamisel suurt mõtet, kogu juhtmepuu mahub ju kenasti läbi tulemüüris oleva augu tagurpidi välja. :roll:
Ahjaa, lisaks üks märkus... mootorikaablid on sageli ühevärvilised, et enne läbilõikamist tasub alati piiluda ka sinna kaableid katva rüüsi alla :)

Postitatud: 02 Mai 2007 10:50
Postitas tanele28
oma e28satel olen kõik juhtmestikud tervelt kätte saand pole olnd vaja midagi lõikuda usun et e12nel peaks ka saama nii kätte et pole vaja midagi katki lõigata.

Postitatud: 02 Mai 2007 13:18
Postitas Priit
kaitsmeblokk tasub korraks auto küljest lahti keerata ning sinna alla piiluda. e21 puhul on kõik juhtmed pistikuga seal küljes!

Postitatud: 03 Mai 2007 20:45
Postitas chiwauwa
nii juhtmed käes ja midagi katki ei pidand lõikama peale lae valgusti juhtme :?