1. leht 1-st
K: Käigukasti simmeri vahetus
Postitatud: 07 Mai 2007 20:23
Postitas omega
Tahaks oma e28 manuaal Getrag 260 kastil vahetada mõlemad kaks simmerlingi. Kas on neid väga keeruline vahetada, või saab ka ilma spets. rakisteta hakkama? Kel on kogemusi, siis paluks vastata võimalikult kiirelt

.
Ja veel, tahaks vahetada väntvõlli käigukastipoolset laagrit (seda, kuhu käigukasti võll sisse läheb). On seda vana laagrit sealt väga keeruline kätte saada? Kuidas ise said, kui üldse said

?
Re: K: Käigukasti simmeri vahetus
Postitatud: 07 Mai 2007 22:05
Postitas Cardo
omega kirjutas:Tahaks oma e28 manuaal Getrag 260 kastil vahetada mõlemad kaks simmerlingi. Kas on neid väga keeruline vahetada, või saab ka ilma spets. rakisteta hakkama? Kel on kogemusi, siis paluks vastata võimalikult kiirelt

.
Ja veel, tahaks vahetada väntvõlli käigukastipoolset laagrit (seda, kuhu käigukasti võll sisse läheb). On seda vana laagrit sealt väga keeruline kätte saada? Kuidas ise said, kui üldse said

?
1, vaheta juba 3 simmerit, 2 taga ja 1 ees ja kätte saad kui näiteks tavalise kruvikeeraja simmeri ja pesa vahele kopsid ja simmeri lihtsalt välja väänad.
Kui mõtled käigukasti laagrit, siis tuleb käigukast lahti võtta, mootoril ei ole laagrit.
Re: K: Käigukasti simmeri vahetus
Postitatud: 07 Mai 2007 23:15
Postitas omega
Cardo kirjutas:
Kui mõtled käigukasti laagrit, siis tuleb käigukast lahti võtta, mootoril ei ole laagrit.
Väntvõlli otsa sees laager täitsa olemas.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album427/aak.jpg
Postitatud: 10 Mai 2007 10:47
Postitas akuula
selle tõmbad konksuga välja, hea kui oleks selline asi millega kere mõlke välja tõmmatakse : varras mille peal jookseb raskus edasi tagasi
Postitatud: 10 Mai 2007 17:11
Postitas Cardo
vot ja ma ei teadnudgi, et seal miskit asist on