1. leht 1-st

K: BMW motode ja kastide erinevused

Postitatud: 08 Mai 2007 09:28
Postitas masterofceremony
Tervitus,

Küsimus siis puudutab BMW 316, 318 ja 325 mootori ja kasti kinnituste erinevusi. Kahjuks pole nii eriti bmw-d selle koha pealt uurinud, oskab mõni teadjam mees öelda, et kui erinevad nad kinnitustelt on, siis ei pea ise jalgratast leiutama hakkama :oops: .

Terv,

Marco

Postitatud: 16 Mai 2007 07:05
Postitas masterofceremony
Nii palju sain juba teada, et 325-e moto vägagi erinev nendest teistest, aga kas siis keegi ei oska välja tuua 316 ja 318 motode erinevusi? Kas neid mootoreid liikvel üldse on? Mul arvatavasti läheb talvel vaja, väike projekt tulekul. :wink:

Postitatud: 16 Mai 2007 09:18
Postitas jonx
1,6 ja 1,8 motode plokid peaks identsed olema, käigukastid peaks ühtima ühesõnaga...

Postitatud: 16 Mai 2007 16:26
Postitas raunz
1,6 ja 1,8 alumine osa on sama, käigukastikinnitused samad. erinevus on üleval pool ja et 316-l pole benapumpa aga 318-l on. Mõned pisiasjad veel.
325e on m20 ja m10-ga väga sarnasusi pole, selleks et see mootor vahele panna on vaja kõvasti 320 või 323 E21 juppe.