1. leht 1-st

M10 2002 ja e21 mootorite erinevus

Postitatud: 01 Juul 2007 21:56
Postitas Ruut
On keegi sügavuti uurinud, kas ja milline on vahe 2L M10 mootoritel, mida pandi peale 2002 ja 2002ti -le? IIRC, tii on Kugelfischeri pritsega, ti topeltkarpadega ja 2002 tavalise karpaga. Aga kas mootor iseenesest (plokk, kaas) on neil samad? Nukkvõllid kindlasti erinevad? Kas e21 pandud mootor on põhimõtteliselt sama kui 2002? Sellekohast oskusteavet kindlasti eestis vähe aga ehk siiski keegi on uurinud.

Postitatud: 02 Juul 2007 07:01
Postitas madis
Mul 2002 plokk ja kõik sama mis e21. Kaan on karpal nagu ikka. 2.0i on sama kaan mis 1.8i pritsel nii meh kui ka el pritsel. ( pean silmas klappe ja kanaleid) Nukad peaksid kõigil samad olema. m10 2.0 plokk kasutab e21 kere peal metallist mootori käppasid ( kinnitused natuke teised )

Postitatud: 02 Juul 2007 07:40
Postitas lamp
Mootorid köik samad enam vähem...vahe ainult mootori plokis. Sisse ja väljalasked samad, gaasi hoovastikus on kah väike vahe (loe: 2.0 1 karpaga) e21-le peale panemiseks peab natuke aretama asja. Üldiselt on mootorid identsed

Postitatud: 02 Juul 2007 09:09
Postitas Ruut
Midagi on e21 tootmise ajal karu kõhus ümber tehtud, kuna dbilas'e leht ütleb nukkvõlli valikul - Please state year of construction, because before 9/80 distributor turned to the right and after 9/80 it turns to the left.
Tehase poolt on M10 vähemalt kahte erinevat nukkvõlli peale pandud - 264 ja 300. Viimast siis ti (ja tii?) mudelitele

Postitatud: 02 Juul 2007 15:53
Postitas lamp
Hmm....mis möttes vasakule ja paremale ( jäi aru saamatuks korduvatel lugemistel) aga kui vänt erinev siis loogiliselt peaks nagu kolvi majanduses ka midagi teist möötu olema a.la kepsud näiteks :?
Seega laupäeval peab enda moto lahti rebima kui aega leiab e21 körvalt siis saab üle vaadata mis seal 2.0 m10 see teisiti on

Postitatud: 02 Juul 2007 16:17
Postitas Cardo
Hr Jaan Tatikas teab vist kõige paremini antud teemal sõna võtta.

Postitatud: 02 Juul 2007 16:20
Postitas Ruut
lamp kirjutas:Hmm....mis möttes vasakule ja paremale ( jäi aru saamatuks korduvatel lugemistel)
mina saan sellest niimoodi aru, et võll pöörleb kellaosuti ja sellele vastassuunas

Postitatud: 02 Juul 2007 16:21
Postitas Ruut
Cardo kirjutas:Hr Jaan Tatikas teab vist kõige paremini antud teemal sõna võtta.
Arvasin seda isegi aga hetkel hakab kiire teadasaamisega üle minema.

Postitatud: 13 Juul 2007 10:06
Postitas Bronco
tõstaks teemat veidi..

nimelt leidis tee, tänu kaashuviliste vihjetele, minuni sellise koodiga mootori alumine ots.
Pilt

RealOem sisse toksides, selgub et tegemist peaks olema 12/74 aasta automaatkastiga varustatud 520 mootoriga. (ilus kood on ka pealekauba :lol: )

Äkki kellegil on ikka enam-vähem täpselt teada mis on erinev võrreldes väiksema töömahuga mootoritega?

Postitatud: 13 Juul 2007 12:05
Postitas tõnis
Bronco kirjutas:tõstaks teemat veidi..

nimelt leidis tee, tänu kaashuviliste vihjetele, minuni sellise koodiga mootori alumine ots.
Pilt

RealOem sisse toksides, selgub et tegemist peaks olema 12/74 aasta automaatkastiga varustatud 520 mootoriga. (ilus kood on ka pealekauba :lol: )

Äkki kellegil on ikka enam-vähem täpselt teada mis on erinev võrreldes väiksema töömahuga mootoritega?
Tubli tegu et ära tõid, tundub et mu eelinfo pidas paika ja sisetunne ei valetanud :twisted: .