1. leht 2-st

M: 518 -75 ülevaatusega, sõidukorras

Postitatud: 31 Mär 2005 13:08
Postitas sysi

Postitatud: 13 Apr 2005 13:22
Postitas Jaan
Kahju on sellest, et paljud inimesed ei pane oma müügikuulutustele mõnda kirjeldavat fotot juurde :( Tänapäeval tahetakse kohe näha millega tegu. Nojah - loomulikult on võimalus alati helistada ja vaatamine kokku leppida :)

Postitatud: 13 Apr 2005 13:49
Postitas Priit Peljo
Kui auto veel alles siis lähen täna õhtul seda vaatama (ostu plaane ei pea :) ) ja proovin ka pilte teha.
Kahjuks ainult lauatelefoni nr. kuulutuses (helistasin, keegi ei vastanud, õhtal proovin uuesti).

Postitatud: 13 Apr 2005 13:54
Postitas Jaan
Tore :D Eks siis anna teada kuidas läks. See e12 peaks olema veel n.ö. vanema tüübi ehk facelifti-eelne e12. Esikapott on sellel natuke teistsugune... tagatuled erinevad hilisemast mudelist ja mis veel... kütusepaagi asukoht oli ka natuke teine vist.

Postitatud: 13 Apr 2005 13:59
Postitas Priit Peljo
Samas kardan seda autot vaatama minna :)
Kardan et võib tulla tahtmine auto omastada.
Pean oma vanematelt küsima kas nad oma õue peale on nõus võtma kolme hainina.
Minu õuele ei mahu mu haininad praegugi ära, üks peab juba praegu aia taga olema.
Kui jah siis peatan ka e21 müügi. :D

Postitatud: 13 Apr 2005 13:59
Postitas kustas
Ma ei mäleta, et kumbapidi asi oli, kui ühel on kapote "neerude" kõrgenudusega ja teisel on kopott põhimõtteliselt sile. Neerud ka kindlasti erinevad jne.

Bensupaagi ava on vanemal reg. nr.'i kõrval, uuemal juba õiges kohas.

Postitatud: 13 Apr 2005 16:44
Postitas Jaan
Facelifti järgsel mudelil on esikapotil selline v-kujuline kõrgendus. See on veetud ette, neerudeni välja (nagu e21-, e23-, e24- või e28-l). Vanemal tüübil on esiosa sile kuid mingisugune muster seal ikka oli... Uuema tüübi tagatuled on kujundatud nagu e23-l. Mis veel… jah see on huvitav, et vanema tüübi bensupaagi ava jääb numbrimärgi kõrvale. Umbes nagu e3-l.

Postitatud: 13 Apr 2005 20:20
Postitas Priit Peljo
Käisin siis seda autot vaatamas.

Auto omanikeks pensonäridest abielipaar (venelased).
Auto oli ikka väga nutuses seisus, just kere nimelt.
Summuti katki.
Siduriketas läbi.

Kuulutus ju selline.
M: BMW 518 -75,
sinine, sõidukorras, ülev., soodsalt. Kiire!

Papi tahtis auto eest 6000eeki ja tingimis ruumi ei ole.
Lubas lähiajal summuti ja siduri korda teha, peale mida kujuneb auto hinnaks minimaalselt 7000eeki.
Rääkis et on vaja raha operatsiooni jaoks jne. Samas jälle rääkis et ega tal selle müügiga kiiret ei ole ja et sõidab sellega ise kui ostjat ei leidu selle raha eest.
Jne.



Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 13 Apr 2005 23:27
Postitas kustas
Beež sisu :)

Mis kahtlane värvitjuuning on salongis tehtud? Muidu piltidelt tundub vägagi korralik...

Postitatud: 13 Apr 2005 23:49
Postitas nuga
Sellest on galeriis flashi all kah mõned pildid:
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 14 Apr 2005 01:07
Postitas kustas
väga osavalt on värvitud, peaks mainima... :roll:

Postitatud: 14 Apr 2005 11:15
Postitas Arvo
kustas kirjutas:väga osavalt on värvitud, peaks mainima... :roll:
Jajah, värviks on valitud traktori sinine :shock: Kokkuvõtteks, on näha, et omanik on tõsine kuliibin ja kindlasti võib sealt igasuguseid aretisi leida. Uus sidur tuleb ilmselt kah volga oma.
Vähemalt piltide järgi otsustades ei tasuks seda ka 2x odavamalt ka osta.

Postitatud: 14 Apr 2005 12:02
Postitas Priit Peljo
kustas kirjutas:Beež sisu :)
Muidu piltidelt tundub vägagi korralik...
Mul selline tore fotokas mis teeb kõik autod ilusamaks.

Postitatud: 14 Apr 2005 12:44
Postitas Jaan
Päris huvitav eksemplar! Vanema tüübi e12 nagu olema peab. Peegel ukse küljes, kütusepaagi ava numbrimärgi kõrval, vanad tagatuled, esikapott kah õige :D Kahjuks tahab see üsna tõsist korrastamist… :( Kuigi sisu ei tundu mitte väga hull olevat. Originaalvärv peaks tagatiibadelt, uste ülemistelt servadelt ja esikapotilt näha olema. Sisu (beez) ja välimine toon peaksid kokku klappima küll. Küljed on mingi „enam-vähem sarnase" sinisega üle tehtud :? Ilmselt on all rooste. Tagumise stange all on roosteuss näkitsemas käinud... ja arvatavasti ei ole see veel kõik. Ahsoo mis ma veel märkasin - keegi oinas on ukselingi pihta pannud :shock: :? Midagi ületamatut siiski vist pole? Hind on selle seisukorra kohta natuke soolane... 3000.- oleks ehk sobiv hind...

Postitatud: 14 Apr 2005 12:56
Postitas kustas
Viimased pildid räägivad enda eest. Sellise auto ostab ainult, sõnaoteses mõttes, e12-pede või siis mõni vanake, kes autodest midagi ei jaga, laseb roostele värvi peale ja mõtleb siis, et BMW on igati tore auto. Isiklikult arvan, et ka kolm-neli tuhat on auto eest palju tahetud.

PS. Facelift'i eelne kapott on hoopis süvendiga :shock: , ma mäletasin, et nagu oli sile. Selline asi on sama huvitav, nagu, et miks on e23'e ja e24'a küljejoon võrreldes teiste mudelitega "teistpidi". 8)

Postitatud: 14 Apr 2005 13:36
Postitas Jaan
Ega see auto ju põhimõtteliselt lootusetu ei ole. Lihtsalt kereremont läheb väga kalliks. Vana värv kõik maha, plekid keevitada, töödelda, korrastada, värvida... Eelarveks kujuneb ikka ilus viiekohaline summa. Pakun paarkümmend tuhat. Kuna masin sõidab siis sellisesse "enam-vähem" korda saaks muidugi natuke odavamalt. Kui see ära osta ja vaikselt tegema hakata, võiks ju mõelda. Mul hakkab endalgi mõte juba tööle... saaks ju sellesse autosse paigaldada uksepolstritele kuskilt hangitud e12-ne puidust ukseliistud... ja soojenduse juhtpaneelile organiseeriks kallimate mudelite pealt tuttava kellaga versiooni... ja juba hakkab looma :!: Siis vaja veel ainult kere korda teha :) Ega auto selles süüdi ei ole, et ta selline on, ikka inimesed kelle käes masin on olnud. Mõni hooliv omanik võib ta korda teha ja saab hea auto. Alati ei saa kõike head kohe, kuigi väga tahaks. Mõnele visiooniga inimesele oleks see täiesti mõeldav variant. Põhiline on näha tervikut (ehk mis sellest saada võiks) :wink:

Postitatud: 14 Apr 2005 13:44
Postitas kustas
Jaan kirjutas:Mõnele visiooniga inimesele oleks see täiesti mõeldav variant.
Ilu on ju vaataja silmades 8)

Kuid tõesti, lootusetu ta päris pole, kuid usun, Jaan, et leiab eestist ka vähe viisakama eksemplari.
Aga kui Sul selline missiooni tunne peale tuli, siis ei peata ühte hainina fänni miski 8)

EDIT: Aga kas selline asi Sind seal ei häiriks, nagu 1.8 R4? Sest tavaliselt ikka nii juhtub, et projekti autod võetakse võimalikult suure mootoriga. Kuid tõesti, kui autol kroom ja värv läigiks nagu peegel päikese käes, siis tegelt mul oleks suht savi mis aiste vahel istub.

Postitatud: 14 Apr 2005 13:51
Postitas Jaan
Heee... mul siin missioonid järjekorras ja ma niigi makaronidieedil :lol: Ei.. tegelikult e12 on väga tore masin ja meeldib väga. Samas kui juba siis ikka selline 2,8 liitrise mootroriga. Alla selle eriti ei tahaks... aga see selleks :)

Postitatud: 14 Apr 2005 13:56
Postitas Arvo
See, et tegemist on facelifti eelse mudeliga on ainus mis sellele autole mingi väärtuse annab... Kui vaadata auto üldist seisukorda ja seda, et tegemist on 30 a vana masinaga võib arvata, et seal on ka läbi kõik liikuvad jupid - E12-le on isegi B-osad suhteliselt kallid ja eriti ei usu, et pensionär sinna uusi juppe ostnud on.

Edit: Jaanile, kui E12 plaanid siis mul maal on 2,8 karpamootor ootamas uut vihmavarju 8)

Postitatud: 14 Apr 2005 14:51
Postitas Jaan
Seda siin silmas peangi, et tegemist komplektse facelifti-eelse mudeliga.

Selles on sul Arvo loomulikult õigus - vaevalt, et keegi sinna juba aastaid (aastakümneid?) mõnda uut juppi raatsinud keerata on. Pigem võib leida mingeid "ratsionaliseerimislahendusi" kus olulised BMW osad on asendatud (kui on) lada osadega (ja see oleks muidugi kurb). Selle karpamootori-variandi jätan meelde :wink: