M30 pihustid
Postitatud: 20 Juul 2007 09:50
Panen igaks juhuks siia ka teema ülesse, ehk keegi EBKF-i aktiivselt ei loe. Seal teema ei ole mingit vastukaja leidnud.
Oma 635 nukvõlli vahetus käigus (mis kujunes lõpuks praktiliselt mootori vahetuseks) ilmnes, et kellegi usinad käed on saksas kunagi ühe pihusti välja vahetanud. Kuna originaalset 0280150130 polnud ehk käepärast võtta, oli see asendatud 0280150201. Parameetrite poolest on viimane isegi parem- kasutatud m.h. ka M5 peal. Minu küss on, kuidas Motronic sellele asjale vaatab? Õnneks on küll pihustite takistused suht samad 2,25 vs 2,4 Ohm'i.
Lauasahtlis vedeleb üks komplekt 0280150203 pihusteid, mis on veidi uuema m30, alates 85a, pealt. Nende takistus 16,15 Ohm'i. Kas need hakkaksid ka minu mootori ajuga tööle?
Kasutatud kirjandus
http://www.bresch.com/ang/fichiers_asp/ ... nt_inj.asp#
http://www.nord-com.net/stoni/docs/inje ... _flows.pdf
Oma 635 nukvõlli vahetus käigus (mis kujunes lõpuks praktiliselt mootori vahetuseks) ilmnes, et kellegi usinad käed on saksas kunagi ühe pihusti välja vahetanud. Kuna originaalset 0280150130 polnud ehk käepärast võtta, oli see asendatud 0280150201. Parameetrite poolest on viimane isegi parem- kasutatud m.h. ka M5 peal. Minu küss on, kuidas Motronic sellele asjale vaatab? Õnneks on küll pihustite takistused suht samad 2,25 vs 2,4 Ohm'i.
Lauasahtlis vedeleb üks komplekt 0280150203 pihusteid, mis on veidi uuema m30, alates 85a, pealt. Nende takistus 16,15 Ohm'i. Kas need hakkaksid ka minu mootori ajuga tööle?
Kasutatud kirjandus
http://www.bresch.com/ang/fichiers_asp/ ... nt_inj.asp#
http://www.nord-com.net/stoni/docs/inje ... _flows.pdf