1. leht 1-st

bensiin vajub tagasi - kustkohast?

Postitatud: 28 Aug 2007 15:59
Postitas Ihv
mure järgnev - rohkem kui paar tundi seistes vajub bens ilmselt alla -vaja on kas pikemalt (~5 sek) starterit anda või enne käivitamist mõned korrad süüdet sisse-välja keerata (pump lööb korraks surve üles sellega).

torustik on täies pikkuses uus, samuti voolikud, filter ja pump. pump on kevadel uuena ostetud bosch (salomest,väliselt identne originaaliga).

enne vana pumba surma (lekkimist) nagu ei täheldanud sellist probleemi ja uue pumbaga päris alguse ka nagu ei mäletaks...kas ehk tõesit vigane pump? samas on üksjagu aega möödas ja ehk on kuskile mujale kala tekkinud?

Postitatud: 28 Aug 2007 17:33
Postitas mart154
rõhuregulaator arvatavasti ei hoia enam rõhku täitsa kinni.

ei mäleta, kus ta nüüd m30-l asus, a vist lati tagasivoolupoolses otsas?

Postitatud: 28 Aug 2007 18:52
Postitas sysi
Veel on variant, et pihustid lekivad veidi ja sealt tekib see "tagasivoolanud" tunne.

Lisaks on üks M30 kiikse ka lihtsalt pikem starteri andmise aeg just soojast peast. See on minu arvamus, lähtudes päris mitmest autost.

Postitatud: 03 Sept 2007 09:54
Postitas Aare
Torustikku on seal ühendatud kaks ümarat jubinat, üks enne kütuserenni ja teine peale seda. UM väidab, et need asendatakse torujuppidega. Tegelikult ongi need needsamad klapid, mis takistavad bensiini tagasivajumist (kuivõrd Motronic süüte sisse keeramisel primingut ei tee).

Rõhuregulaator ei puutu asjasse - need on kaks lapikut umbes 4 cm läbimõõduma ümarat jubinat, mille külgedel on kaks voolikustutsi.

Lahti jäänud pihusti on ka muidugi variant.

Samas see jutt on käi L-jetronicu kohta, millel on priming.

Postitatud: 03 Sept 2007 10:07
Postitas Cardo
Ei ole neid läbi puhuda üritanud, kuid kusagilt on meelde jäänud, et need pidavat vähendama mingeid resonantse kütuseliikumisel?

Postitatud: 07 Sept 2007 05:21
Postitas truumu
Cardo kirjutas:Ei ole neid läbi puhuda üritanud, kuid kusagilt on meelde jäänud, et need pidavat vähendama mingeid resonantse kütuseliikumisel?
Täpselt nii, tegu on röhu kompensaatoritega, mis siluvad benasurvet
Asi selles, et pihusti kinniminekul tekib süsteemis kerge rõhuhüpe
Antud juhul on viga ikkagi pumbas
See on kas vale või vigane
Originaalil on tagsivoolu klapp pumbas sees
B-osal ei pruugi seda üldse olla

Postitatud: 07 Sept 2007 12:25
Postitas Ihv
njah...viga kadus nüüd peaaegu ära jälle ja raske otsida :? eks talvel vaatab