Tiho E28 524 tdA, 1986
Postitatud: 19 Apr 2005 16:43
Morries
Nii siis, tegin küll oma vennale ka siia foorumisse kasutaja, et saaks vajadusel sõna sekka öelda, kuid vend selline vanakoolimees, et teda ei huvita üldse arvuti. Nii siis, teen ise venna autost teema siia.
Paneks siis huvitavad asjad kronoloogilisse järjekorda:
2003, sügis: auto ost
2004, kevad: auto kohtus teel lebava betoon kamakaga (keset teed lambist), mis ootamatult eessõitva auto alt nähtavale tuli. Tulemus, katkine radikas ja karteri põhi, mahlad väljas.
2004, kevad: eelmised probleemid lahendatud, otsustas käigukast otsad anda. Kap. remont.
2004, suvi: avarii Toyota Camry'ga. Süüdi oli tegelt üks ilus e28, mis parasjagu ilusa häälega kiirendas kõrval, seda vaatama jäädes, ei märganudki Camry pidurdamist ja kabooom. Tulemus, bemmil parem pool sodi (tuled, tiib jne.), Camry'l ei juhtunud midagi, kuna sõitsime tolle kärukonksu otsa.
2004, suvi: avastasime, et turbo on õline vms.
2005, kevad: vend siis kiskus auto sisu välja ja oh üllatust, sellise aastaarvuga auto kere pole ma veel nii sitas korras näinud. Tulesein on pooleks
, pagasiruumi on roosteuss pesa teinud, esi pikitalad otsast mädanevad ja juhi vasaku jala pool olevas nurgas on ca 25x25 cm auk, mis oli "TARTU-KULDSETE-KÄTEGA-ELMARI" poolt parandatud KINDAGA

Ühesõnaga, toredas järjekorras on auto ehitatud! Värv peale ja korras.
Nüüd siis vennal palju mõtlemist, et kas osta uus kere, või parandada praegune ära (millel pole, minu arvates, mõtet).
Varsti teen tast uusi pilte ja panen siia üles.


Nii siis, tegin küll oma vennale ka siia foorumisse kasutaja, et saaks vajadusel sõna sekka öelda, kuid vend selline vanakoolimees, et teda ei huvita üldse arvuti. Nii siis, teen ise venna autost teema siia.
Paneks siis huvitavad asjad kronoloogilisse järjekorda:
2003, sügis: auto ost
2004, kevad: auto kohtus teel lebava betoon kamakaga (keset teed lambist), mis ootamatult eessõitva auto alt nähtavale tuli. Tulemus, katkine radikas ja karteri põhi, mahlad väljas.
2004, kevad: eelmised probleemid lahendatud, otsustas käigukast otsad anda. Kap. remont.
2004, suvi: avarii Toyota Camry'ga. Süüdi oli tegelt üks ilus e28, mis parasjagu ilusa häälega kiirendas kõrval, seda vaatama jäädes, ei märganudki Camry pidurdamist ja kabooom. Tulemus, bemmil parem pool sodi (tuled, tiib jne.), Camry'l ei juhtunud midagi, kuna sõitsime tolle kärukonksu otsa.
2004, suvi: avastasime, et turbo on õline vms.
2005, kevad: vend siis kiskus auto sisu välja ja oh üllatust, sellise aastaarvuga auto kere pole ma veel nii sitas korras näinud. Tulesein on pooleks





Ühesõnaga, toredas järjekorras on auto ehitatud! Värv peale ja korras.
Nüüd siis vennal palju mõtlemist, et kas osta uus kere, või parandada praegune ära (millel pole, minu arvates, mõtet).
Varsti teen tast uusi pilte ja panen siia üles.
