1. leht 1-st

"Esimene seitsmene" @ AutoBild

Postitatud: 12 Okt 2007 08:45
Postitas nuga
AutoBildi oktoobrinumbris on e23 30-nenda sünnipäeva puhul kena artikkel esimesest seitsmesest :) Igati kenasti kirjutatud ja ilusate piltidega, nii et huvilised vut-vut AutoBildi ostma :P

Faktivigu/kirjavigu küll esineb, aga noh, anname andeks :lol:
e12'st on artiklis saanud millegipärast e11
Lõuna-Aafrikas toodetud tippmudel oli ikkagi M745i, mitte 745i
Uuema malli e23 armatuuripildi juures on kommentaar, et turvapadi on veel kauge unistus, kuigi tegelikkuses sai viimase otsa masinatele seda juba tellida.

Postitatud: 12 Okt 2007 10:06
Postitas Keits
Mõnest ilusamast eesti seitsmesest pole juttu?

Postitatud: 12 Okt 2007 10:26
Postitas sysi
Varsti peaks tegema :lol:

Re: "Esimene seitsmene" @ AutoBild

Postitatud: 12 Okt 2007 11:54
Postitas kustas
nuga kirjutas:Lõuna-Aafrikas toodetud tippmudel oli ikkagi M745i, mitte 745i
Kas ametlik mudeli nimi ikka oli M745i?

Re: "Esimene seitsmene" @ AutoBild

Postitatud: 12 Okt 2007 16:02
Postitas nuga
kustas kirjutas:
nuga kirjutas:Lõuna-Aafrikas toodetud tippmudel oli ikkagi M745i, mitte 745i
Kas ametlik mudeli nimi ikka oli M745i?
Hmm, võib-olla tõesti on see M sinna ainult rahvasuus ette käinud :roll:

Re: "Esimene seitsmene" @ AutoBild

Postitatud: 20 Okt 2007 18:03
Postitas Jaan
nuga kirjutas: Uuema malli e23 armatuuripildi juures on kommentaar, et turvapadi on veel kauge unistus, kuigi tegelikkuses sai viimase otsa masinatele seda juba tellida.
Õige.

Re: "Esimene seitsmene" @ AutoBild

Postitatud: 23 Okt 2007 12:00
Postitas Aare
nuga kirjutas:
kustas kirjutas:
nuga kirjutas:Lõuna-Aafrikas toodetud tippmudel oli ikkagi M745i, mitte 745i
Kas ametlik mudeli nimi ikka oli M745i?
Hmm, võib-olla tõesti on see M sinna ainult rahvasuus ette käinud :roll:
Ei ole rahvasuus, tegemist on M5 mootoriga varustatud 745-ga.

Re: "Esimene seitsmene" @ AutoBild

Postitatud: 23 Okt 2007 16:23
Postitas kustas
Aare kirjutas:
nuga kirjutas:
kustas kirjutas: Kas ametlik mudeli nimi ikka oli M745i?
Hmm, võib-olla tõesti on see M sinna ainult rahvasuus ette käinud :roll:
Ei ole rahvasuus, tegemist on M5 mootoriga varustatud 745-ga.
See on kõigile teada, mis mootor seal oli/on. Küss on selles, et kas tema ametlik mudeli nimetus oli 745i või M745i. Ise pakun esimest varianti.

EDIT: Tuli meelde, et ühes stiiven sigali aktsioon filmis oli neegritel tumesinine facelift'i eelne E23, millel oli taga silt M745i.

Postitatud: 25 Okt 2007 21:00
Postitas Jaan
Auto Bildi artiklis mainitakse põgusalt soomustatud versiooni. Mõni aasta tagasi oli Mobile.de-s üks originaal Panzer e23 müügis. Hind jäi nii 100 000 krooni ringi. Vist trükkisin tolle müügikuulutuse isegi välja... kui kultuurikihist üles leian, saab sealt ehk mõne huvitava fakti :) Igatahes põnev ja haruldane variant.

Postitatud: 29 Okt 2007 22:37
Postitas kustas
Minu eelneva jutu lõpetuseks, et filmi nimi on "Marked for Death" ja seal on hoopis 745i ja siis selline mitte sobiv M märk on lõpus. My bad.

Pilt

Postitatud: 04 Nov 2007 13:13
Postitas kustas
Kas kellelgi oleks võimalus see artikkel skännida ja siia üles visata? Unustasin ise osta seda ajakirja, kui see müügil oli.

Postitatud: 13 Nov 2007 21:33
Postitas Jaan
Tsiteerin: "Ühest erilisest "seitsmendast" on põhjust rääkida veel: nimelt ehitati juba 1980-ndate algul prototüübina valmis 2 masinat (735i ja 745i), mis olid peale bensiini võimelised sõitma ka vesinikuga." Palju neid autotootjaid on kellel midagi sellist ette näidata? :) Igatahes tüübid tegelevad asjaga ikka päris tõsiselt.

Aga mõjub siis e23 raskepäraselt (nagu ühel pildil mainitakse)? Ise küll ei ütleks. Iga detail on läbi mõeldud, kõik on omal kohal. Ma mõtlen, et kes oskab märgata, oskab hinnata.

Postitatud: 13 Nov 2007 22:10
Postitas lamp
viimases classiccari-s test 61km sõitnud 733-ga

Postitatud: 14 Nov 2007 20:13
Postitas Jaan
Esimene seitsmene võib olla tõeline pilgupüüdja. Arvan, et näiteks sellega sõites ei pea häbenema http://www.bmwclassic.ee/galerii/album191/aap Ennast kiitmast ma ei väsi :oops: Kuigi jah - rahanumbreid väga ei lugenud kui seda sai korrastatud. Tollel ajal töötasin 2 koha peal, kogu teise töökoha teenistus läks ühe asja peale :wink: Teisest küljest kahetseda pole midagi, lõpptulemus oli päris hea 8) Ja artiklist rääkides... no minu meelest ei mõju see disain mitte kuidagi raskepäraselt.

Postitatud: 14 Nov 2007 20:27
Postitas sysi
Disain on juba kord midagi sellist, mille üle võibki vaidlema jääda. Minu arvates on lihtsalt tegemist omaette fenomeniga, kuidas BMW on seeläbi loonud oma identiteedi (nn tavainimese jaoks eristub kaugelt disain, mitte sõiduomadused).

Aga, "esimesest seitsmesest" rääkides on minul tekkinud üks selline "probleem" ergonoomikaga ja seda kõrvalistuja aknatõstukinuppude asukoha suhtes. Kuigi enamik teisi autotööstureid kasutasid ka aastakümneid hiljem vändaga akende lahendust, asub minu jaoks E23 kõrvalistuja el akna lüliti liiga kaugel. Ruumika auto miinus.

Samas selle lüliti asukoht on mind küll algusest peale häirinud, ent ma ei suuda praegu enda jaoks välja mõelda, et miks mul üldse on olnud vajadus kõrvalistuja akent liigutada :)

Teine ergonoomiline "probleem" on istmete reguleerimise nupud. E32 puhul on need nupud paremini lahendatud ning erineva kuju tõttu on suhteliselt lihtne ka "käe järgi" õiget nuppu õiges suunas klõpsata. E23 puhul asuvad 4 nuppu kõrvuti, siis 2 nuppu peatugede jaoks ja siis uuesti 4 nuppu kõrvuti - kokku 8 täpselt ühesugust ja 2 veidi teistsugust nuppu. Pimedas tuleb katse-eksitus meetodil nuppe klõpsida. Aga noh, alati on võimalus muidugi 3 enamsoovitud istmeasendit mällu salvestada :D