M: e28, 525i 81a
Postitatud: 07 Nov 2007 22:30
huviline kellel on patriotismi ette v6tta antud isendiga on sis minu poolt myygiks pakkuda. esmalt pildid: http://www.bmwclassic.ee/galerii/%F6kosohver-525i-e28%2C-81 ja niiöelda omaniku history ( minu poolne) http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=1891
autot varuosadena ei müü..peale ylevaatuse pikendamist ja m6ningate asjade investeerimist hind muutub. v6imalik teha ka vahetuskaupa , piirdudes siiski bmw ga:) hinnast niipalju et valuvelje näol saab mingit alenust ka... igasugustel võpsikukägistajatel , rubberducky´del ja põlluralli allameetrimeeste kolleegidel soovitan sellest kuulutusest mööda vaadata, masina tehnilise poole pealt lisaks et auto on tehniliselt korras nt veermik, mootor. see mis äsja vahetatud on v6i mitte tajub iga asja armastaja ise ära seega ma ei hakka yleyldist bs i ajama ehk siis valetama.
kontakti puhul piisab PS-ist
ette tänades ja kysimusi nagu kas asvaldil tagrurpidi käiguga ketsi rebib v6i kas yle 200 läheb jne t6lgendan sellega et on ka paremaid autosi millega ei pruugi nii kahju hakata, lisan et myygiga ple kiiret ent pakkumine on käiku lastud.
autot varuosadena ei müü..peale ylevaatuse pikendamist ja m6ningate asjade investeerimist hind muutub. v6imalik teha ka vahetuskaupa , piirdudes siiski bmw ga:) hinnast niipalju et valuvelje näol saab mingit alenust ka... igasugustel võpsikukägistajatel , rubberducky´del ja põlluralli allameetrimeeste kolleegidel soovitan sellest kuulutusest mööda vaadata, masina tehnilise poole pealt lisaks et auto on tehniliselt korras nt veermik, mootor. see mis äsja vahetatud on v6i mitte tajub iga asja armastaja ise ära seega ma ei hakka yleyldist bs i ajama ehk siis valetama.
kontakti puhul piisab PS-ist
ette tänades ja kysimusi nagu kas asvaldil tagrurpidi käiguga ketsi rebib v6i kas yle 200 läheb jne t6lgendan sellega et on ka paremaid autosi millega ei pruugi nii kahju hakata, lisan et myygiga ple kiiret ent pakkumine on käiku lastud.