1. leht 6-st

BMW 635 CSI 86.a. Jaks

Postitatud: 18 Dets 2007 19:33
Postitas Jaks
Bmw-sid on olnud läbi aega nii mõnigi ja ammuseks unistuseks on olnud soetada endale üks 6-ne.
Hetkeks sai siis ka see aastate tagune unistus teoks ja sai endale soetaud üks 6-se seeria mudel.

Autoks on siis 635 CSI.
Mootor siis 3,5l ja 160kW
Väjalase on passis 07/86, aga vin koodi järgi 10/85 aasta.
Värvus on bronzitbeige-metallic
Sisu värviks on LAMA ( mida iganes see peaks tähendama )
Ülekanne on automaat.
Sisuks on siis sport nahksalong.
Lisadeks on:
el. stmed, 4x el. anad, el. luuk,el. peeglid,reg. rool, kesklukk, konditsineer,udutuled (ees ja taga),kompuuter, reisiarvesti,16"valud,kroomitud koopa servad, spoilerid,püsikiiruse hoidja,

Hetkel on auto ise enesets sõitev, kuid tegemist on küllaga.
Plaanis on auto täielikult üle värvida ja sellega seoses ka vajalikud kohad keevitada. Ja peale selliseid tööid jääb auto ainult suvisteks sõitudeks.
Hetke plaan on saada auto kevadeks uue värvi alla ja suviseks hooajaks kokku. See muidugi on idiaal varjant aga eks aeg näitab kas ka jõuab, sest värvijal suht kiired ajad.
Kindlasti nagu ikka on ka sellel kuuekal mõningad puuduvad osad ja seega peab hakkama neid otsima.

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 18 Dets 2007 21:33
Postitas Ravic
El. istmed ja püsikiirusehoidja töötavad? Kui töötavad siis kade veits :)
Ahjaa mootor 3,4l äkki?

Postitatud: 18 Dets 2007 21:37
Postitas Jaks
Ravic kirjutas:El. istmed ja püsikiirusehoidja töötavad? Kui töötavad siis kade veits :)
Püsikas hakkas tööle kui sai kellade plokki remonditud. Ehk siis kahets üks kokku ehitatud.
El. istmetega on nii, et seal on osa asju puudu ja seega kõik asjad ei tööta. Aga ehk saab need ka aja jooksul toimima. Kui kellegi on üleliigseid el. istmeid siis oleks jupidest huvitatud küll.
Aga ma arvan, et kadedust pole vajaküll tunda, sest igal kuuesel on oma väärtus :wink:

Postitatud: 19 Dets 2007 09:06
Postitas Sander
umbes aast tagasi seisis se auto veel kuskil müügi platsil,aga likvideeri se pedaalide tuuning sealt.

Postitatud: 19 Dets 2007 11:35
Postitas Jaks
sass85 kirjutas:umbes aast tagasi seisis se auto veel kuskil müügi platsil,aga likvideeri se pedaalide tuuning sealt.
No aasta tagasi polnud see auto veel eestiski.
Aga kui sa mõtled kuskil välaspool eestit asuvat platsi siis võimalik.
Ja mis puutub pedaalidesse siis see on sealt juba likvideeritud.

Postitatud: 25 Dets 2007 10:05
Postitas Jaks
Hetkeks on siis vahetatud taga sillas vahetus vajavad asjad ja seal on nüüd meeldiv vaikus.
Esi sillas sai ka pikk rooli varras vahetatud, kuid midagi tahab veel vahetust, sest aukudes midagi kuskil teeb häält.
Lisaks sai vahetatud ka ventika sidur, mis ei toiminud kõige paremini.
Vahetusse läksid siis tagasilla puksid, difripuks, kondid ja difri simmer.
Paigaldatud osad on siis kõik olunud originaalid ja seega peaks ka olema kestvad.
Lisaks sai ka ülesse leitud põhjus miks üks relee oli kogu aeg töö asendis. Ja selle põhjuseks oli kellegi poolet veidike teistsuguse relee paigaldus.
Hetkeks on ka selge see, et auto läheb kere töödesse ja värvi Märtsi kuus.
Seega peaks saama kevadeks ilusti kokku tagasi ka :D

Postitatud: 25 Dets 2007 12:32
Postitas raunz
Väga kena kuuene! Peale värvimist kokkupanek võtab sageli palju rohkem aega kui arvestatud, sest tahtmine on kõik perfektselt kokku panna uute juppidega, sageli tuleb lihtsalt ülevärvimisest välja põhjalik ehitamine(taastamine) :P

Postitatud: 30 Dets 2007 21:39
Postitas Jaks
Mõni päev tagasi sai siis alusatatud auto laiali lammutamisega. Kuid vahepeal väike haigus ei lubanud seda edasi teha kuin täna sai veidike seda jätkatud.
Ära sai siis kistud koopaservad ja egas seal väga hullu välja tulnudki. Kuid jah parem tagumine tahab keevitamist.
Välja sai kistud istmed ja tagaumised polstrid.
Hetkel veel väga midagi hullu silma jäänud pole :) Eks siis kui salong päris tühjaks saab teeb ka mõne pildi sellest, mis seis sealt vastu vaatab.

Postitatud: 30 Dets 2007 23:33
Postitas VeikoS
Mis värvi plaanid värvida?

Postitatud: 30 Dets 2007 23:39
Postitas Jaks
VeikoS kirjutas:Mis värvi plaanid värvida?
Ikka sama mis hetkelgi.

Postitatud: 31 Dets 2007 18:46
Postitas Jaks
Täna sai siis sisu laiali ja põhja matt ülesse võetud.
Mõningad kohad ikka on vaja keevitada, kuid ei midagi väga hullu.
Kõige hullem on parema poole esiratta koobas. Kunagi on seal midagi juhtunud ja on tekkinud ühte kohta pragu kust on jooksnud vesi põhja mati alla ja sellesk seal ka kogu ussitus. Ja teine suurem koht on juhi jalge all oleva suure ümara katte ümbrus. Kuid arvan, et see kaks suurt ja mõni asi veel pole väga hullu midagi.
Mõned pildid sai ka tehtud ja need on siinse galerii all olemas.

Postitatud: 31 Dets 2007 19:15
Postitas kustas
Need põhjakorgid osta uued esindusest, lase korgi ümbrus ära puhastada ja korda teha ja voila.

edit: krt, nüüd ma ei leia neid üles. Loll tunne kohe.

Postitatud: 31 Dets 2007 19:35
Postitas Jaks
kustas kirjutas:Need põhjakorgid osta uued esindusest, lase korgi ümbrus ära puhastada ja korda teha ja voila.

edit: krt, nüüd ma ei leia neid üles. Loll tunne kohe.
Teised korgid on kõik ok, aga juhi oma võib vast jah välja vahetada.
Aga tänud, uurin mis maksavad ja kas ka saadaval on.

Postitatud: 03 Jaan 2008 22:04
Postitas Jaks
Hetkeks siis auto nii palju kui vaja laiali kisutud.
Ära sai siis võetud sisu va. armatuur, tuled, stanged, liistud ( kõik võimalikud), klaasid ja kõik see mis peaks keevitamisel ja värvimisel kuidagi ette jääma.
Aga hea on vähemalt see, et midagi rohkem kuskilt välja ei tulnud ehk siis need kohad mis oli algul näha ja mõningad kohad põhjal.
See osa mis ei ole siis üldiselt nähtav teen ise, sest seda ei taheta seal kus ülejäänu tehakse teha. Kuna aega vähe ja tööd palju.
Seega siis panen ise rellaka külge lõikan vajalikud kohad välja ja asendan uue metalliga. Ja eks siis hiljem kõik see ka veel vajalikul määral töödelda.
Pilt
Pilt
Pilt

Keda huvitab rohkem pilte siis galeriis on näha ja aega ajalt ikka täiendan seda.

Postitatud: 04 Jaan 2008 07:05
Postitas tõnis
See kere paistab ikka päris mäda olema. Soe soovitus on ikka enne värvimist korralikult plekitöö ära teha, muidu alustad mõne aasta möödudes uuesti. Kindlasti võta esmesed tiivad maha, seal paistab nii mõndagi alla olevat.

Postitatud: 04 Jaan 2008 08:42
Postitas Jaks
Ma ei saa aru miks ma loen siit, et tee ikka plekitööd ka.
Ei saa aru kust selline mulje jääb, et läheb värv peale ja valmis.
Ja kui vaadata siin paljude teiste autosid, mis sama aasta omad siis kahjuks julgen ikkagi väita, et kere on suht heas korras, sest keevitamst vajavaid kohti ei sugugi nii palju kui siin nii mõnelgi teisel.
Aga vehet pole lihtsalt ei viitsi siin rohkem seda lugeda, et plekitööd on vaja ka teha, sest 22 aastat vanal autol on see loomulik.

Postitatud: 04 Jaan 2008 10:16
Postitas tõnis
Seda räägivad algul kõik et nende autodel on parem kere kui teistel. Ausaltöeldes ajab see jutt mind juba naerma. Võtke enne kere puhtaks korralikult, kaasaarvatud mastiksid kriitilistest kohtadest, siis räägiks uuesti.

PS. Ei taha kellegi autot maha teha, aga on lihtsalt sellised tähelepanekud!

Postitatud: 04 Jaan 2008 10:55
Postitas nuga
Rahu-rahu, poisid :)

Mis sa stangedega teha plaanid? Need vist pole kuigi taastatavad?

Postitatud: 04 Jaan 2008 11:23
Postitas Jaks
nuga kirjutas:Rahu-rahu, poisid :)

Mis sa stangedega teha plaanid? Need vist pole kuigi taastatavad?
No stangedega on nii, et esimese keskmine osa on jah suht kehvas seisus. Ülejäänud aga suht ok ja kui lasta galvaanikast läbi peaks igati ok saama. Aga hetkel täpselt veel ei tea, kas osta uus keskmine osa ja siis nurga liistud või teha kroom osaga ültse midagi muud ( nt. värvida ).
Ja mis puudutab rahu siis pole see kaugeltki esimene auto mida lammutan ja seega olen ka enne neid vanureid näinud.
Ja ma ei viitsi sellel teemal siis diskuteerida, kellel kui heas korras kerega auto on. Vähemalt ise hetkel olen rahul sellega mis on. Ja seega loeks selle teema lõpenuks.

Postitatud: 04 Jaan 2008 20:52
Postitas karu
Jaks kirjutas:
nuga kirjutas:Rahu-rahu, poisid :)

Mis sa stangedega teha plaanid? Need vist pole kuigi taastatavad?
No stangedega on nii, et esimese keskmine osa on jah suht kehvas seisus. Ülejäänud aga suht ok ja kui lasta galvaanikast läbi peaks igati ok saama. Aga hetkel täpselt veel ei tea, kas osta uus keskmine osa ja siis nurga liistud või teha kroom osaga ültse midagi muud ( nt. värvida ).
Ja mis puudutab rahu siis pole see kaugeltki esimene auto mida lammutan ja seega olen ka enne neid vanureid näinud.
Ja ma ei viitsi sellel teemal siis diskuteerida, kellel kui heas korras kerega auto on. Vähemalt ise hetkel olen rahul sellega mis on. Ja seega loeks selle teema lõpenuks.
sa ei saa teda galvaanikast niisama läbi lasta, seda peab lihvima ja poleerima,vasetama ka :!: